Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

​Επιτυχώς ολοκληρώθηκε το σεμινάριο του ΣΘΕΒ: «Εξυπηρέτηση πελατών: Το κλειδί της επιτυχίας»

Ο Σύνδεσμος Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών πραγματοποίησε εργαστηριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα την Τρίτη 16 Απριλίου με θέμα: «Εξυπηρέτηση πελατών: Το κλειδί της επιτυχίας».

Στόχος του σεμιναρίου ήταν η κατανόηση των βασικών αρχών και της σημασίας της ποιοτικής εξυπηρέτησης πελατών, καθώς και η απόκτηση πρακτικών ικανοτήτων στην εξυπηρέτηση και στη διαχείριση των πελατών.

Με την ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευομένων σε διαδραστικά παιχνίδια επικοινωνίας αλλά και μέσω εφαρμογών – apps που χρησιμοποιήθηκαν για την καλύτερη εμπέδωση του περιεχομένου επικράτησε ευχάριστο και ομαδικό κλίμα πετυχαίνοντας τον αρχικό στόχο του προγράμματος.

Το σεμινάριο παρακολούθησαν στελέχη εξυπηρέτησης πελατών από θεσσαλικές επιχειρήσεις.

Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο κος Γιάννης Τζαβλόπουλος, ο οποίος έχει διατελέσει διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων σε πολυεθνικές εταιρίες.

ΑΠ115, 22/4/2019 11:45 πμ
Πληροφορίες τηλ. 2410555507

admins
Author: admins

Αφήστε το σχόλιό σας

trikalanews

To trikalanews.gr χρησιμοποιεί cookies. Με την επίσκεψή σας συμφωνείτε με τους Όρους. Διαβάστε ΠερισσότεραΑποδοχή