​Το Nissan QASHQAI "πατάει γκάζι", με έναν ολοκαίνουργιο 1.3 λίτρων κινητήρα βενζίνης | trikalanews.gr

​Το Nissan QASHQAI "πατάει γκάζι", με έναν ολοκαίνουργιο 1.3 λίτρων κινητήρα βενζίνης

Το Nissan QASHQAI, τώρα διαθέσιμο με έναν ολοκαίνουργιο βενζινοκινητήρα 1,3 λίτρων, που ενισχύει περαιτέρω τις επιδόσεις του. 
 
Ο εξαιρετικής απόδοσης  νέος κινητήρας, ο οποίος διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος 140PS και 160PS αντίστοιχα,  προσφέρει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και χαμηλότερες εκπομπές CO2. Ειδικότερα, η έκδοση των 160PS διατίθεται και  σε συνδυασμό με ένα νέο, επτατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων  διπλού συμπλέκτη (DCT), όντας η πρώτη φορά που ένα τέτοιο σύστημα κάνει το ντεμπούτο του σε ένα μοντέλο Nissan.  H συγκεκριμένη έκδοση, παρέχει μια πιο σπορ και πιο άμεση δυναμική εμπειρία οδήγησης, βελτιωμένη απόδοση στην εκκίνηση από στάση, καθώς και βέλτιστη γραμμική απόδοση της ισχύος.
 
Υπάρχουν τρεις εκδόσεις του νέου κινητήρα 1.3 λίτρων : 140PS και 160PS με εξατάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, καθώς και 160PS με κιβώτιο DCT επτά σχέσεων. Οι τιμές της ροπής είναι 240 Nm για την πρώτη έκδοση, 260 Nm για τη δεύτερη και αντίστοιχα 270 Nm για το DCT. Όλες οι εκδόσεις είναι προσθιοκίνητες  και ανταποκρίνονται στο νέο πρότυπο εκπομπών Euro 6d-Temp.
 
"Η διάθεση του νέου αυτού κινητήρα των  1,3 λίτρων,  είναι η σωστή απάντηση στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς, ικανοποιώντας τη αγοραστική ζήτηση  για ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό βενζινοκινητήρα που προσφέρει εξαιρετική οδηγική απόδοση και κατανάλωση καυσίμου", δήλωσε ο Jean-Philippe Roux, γενικός διευθυντής Crossover, της Nissan Europe.
 
Οι τρεις αυτές εκδόσεις του κινητήρα 1,3 λίτρων, αντικαθιστούν άμεσα τους βενζινοκινητήρες 1,2 λίτρων με 115PS (χειροκίνητου και CVT κιβωτίου)  και  1,6 με 163PS.
 
Παράλληλα με τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και τις χαμηλότερες εκπομπές CO2, ο νέος κινητήρας προσφέρει μια πιο ομαλή απόκριση σε χαμηλές στροφές, πιο έντονη επιτάχυνση και πιο γρήγορους / ασφαλέστερους χειρισμούς  κατά την προσπέραση.
 
Η βελτιωμένη απόδοση έρχεται χάρη σε μια θεμελιώδη αναδιαμόρφωση στον σχεδιασμό του κινητήρα,  σε σύγκριση με τα προηγούμενα βενζινοκίνητα  μηχανικά σύνολα. Έχει προστεθεί ένα  φίλτρο σωματιδίων βενζίνης, ενώ  στις βελτιώσεις  περιλαμβάνεται το σύστημα ψεκασμού καυσίμου, ο σχεδιασμός του θαλάμου καύσης, η μειωμένη τριβή και η βελτιστοποίηση του υπερσυμπιεστή. Προσφέρει επίσης μια πιο αθόρυβη εμπειρία στους επιβαίνοντες,  λόγω της υψηλότερης ροπής στρέψης σε χαμηλές στροφές.
 
Αξιοσημείωτο είναι και το διάστημα τακτικής συντήρησης του κινητήρα, όπου η αλλαγή λιπαντικών έχει επεκταθεί από τα 20.000 χλμ στα 30.000 χλμ.
 
Σε σύγκριση με τον απερχόμενο κινητήρα 1,2 λίτρων και 115 PS,  το νέο μηχανικό σύνολο των 1,3 λίτρων και 140PS, διαθέτει  επιπλέον 25PS και  ροπή 50Nm. Στο QASHQAI με τις ζάντες  των 17 ιντσών, οι εκπομπές CO2 είναι 121 g/km (NEDC-BT), που είναι χαμηλότερες κατά 8 g/km (NEDC).
 
Σε ότι αφορά την σύγκριση με το απερχόμενο κινητήρα των  1.6 λίτρων και ισχύος 163PS, ο νέος κινητήρας των 1,3 λίτρων  των 160PS, έχει μεν  λιγότερη ισχύ κατά 3PS,  αλλά διαθέτει επιπλέον ροπή 20Nm. Στο QASHQAI με τις ζάντες των 17 ιντσών, οι εκπομπές CO2 είναι 121 g /km (NEDC-BT),  που είναι 13 g /km χαμηλότερα (NEDC). 
 
Τεχνολογία του νέου κινητήρα 
 
Κυλινδροκεφαλή 
 
• Η συμπαγής μορφή του νέου κινητήρα προσφέρει περισσότερο χώρο κάτω από το καπό, καθώς και μείωση του συνολικού βάρους του οχήματος.
 
• Διαθέτει μια νέα κυλινδροκεφαλή τριγωνικού σχήματος. Τα μπεκ ψεκασμού είναι τοποθετημένα κεντρικά για καλύτερη καύση.
 
• Η πολλαπλή εξαγωγής είναι εν μέρει ενσωματωμένη στην κυλινδροκεφαλή για αποτελεσματικότερη εκμετάλλευση της θερμικής ενέργειας των καυσαερίων, ιδιαίτερα στις χαμηλές στροφές του κινητήρα και στα υψηλά φορτία.
 
• Έχει προστεθεί ένα φίλτρο σωματιδίων βενζίνης. Το εν λόγω  φίλτρο καταστρέφει τα σωματίδια που εμπεριέχονται στα καυσαέρια, παγιδεύοντάς τα σε μια μικροπορώδη δομή "κηρήθρας"  που "αναγεννιέται" αυτόματα σε τακτά χρονικά διαστήματα.
 
Επίστρωση χιτωνίων κυλίνδρων Plasma 
 
• Για πρώτη φορά σε κινητήρα ευρείας παραγωγής της  Nissan,  εφαρμόζεται η τεχνολογία επίστρωσης κυλίνδρων Plasma.
 
• Mια λεπτή μεμβράνη πολύ σκληρού χάλυβα ψεκάζεται  στα τοιχώματα των κυλίνδρων,  για να βελτιωθεί η απαγωγή θερμότητας από τους θαλάμους καύσης.
 
• Εκτός από την σημαντική εξοικονόμηση βάρους, η τεχνική αυτή μειώνει σημαντικά τις ανεξέλεγκτες προαναφλέξεις, κάνοντας εφικτή την αύξηση του λόγου συμπίεσης  για μεγαλύτερη θερμοδυναμική απόδοση.
 
• Λόγω της επίστρωσης plasma, έχει μειωθεί κατά 1% η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων.
 
Υπερσυμπιεστής (Turbo)
 
• Το σύστημα υπερτροφοδότησης του αέρα διαθέτει πλέον ηλεκτρικά ελεγχόμενη βαλβίδα επανακυκλοφορίας του αέρα (η λεγόμενη "e-waste gate"). Αυτή αντικαθιστά τις πνευματικές βαλβίδες των  παλαιότερων κινητήρων.
 
• Το παραπάνω έχει ως αποτέλεσμα καλύτερη απόκριση του turbo, ιδιαίτερα στις χαμηλές στροφές του κινητήρα.
 
• Αυτή η "e-waste gate" επιτρέπει τη βέλτιστη χαρτογράφηση του κινητήρα χωρίς να επηρεάζεται η οδήγηση.
 
Σύστημα ψεκασμού
 
• Τα μπεκ ψεκασμού διαθέτουν έξι οπές για καλύτερη διασπορά καυσίμου.
 
• Η τροφοδοσία τους γίνεται από σύστημα common-rail σε υψηλή πίεση 250 bar. Μια σημαντική βελτίωση συγκριτικά με τα 200 bar του κινητήρα  1,2 λίτρων.
 
Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων με ζύγωθρα
 
•  Ο έλεγχος των βαλβίδων γίνεται με ζύγωθρα (κοκοράκια) και υδραυλικά ωστήρια, αντί μηχανικών. 
 
• Το κύριο πλεονέκτημα είναι η μείωση της εσωτερικής τριβής και η  μεγαλύτερη ανθεκτικότητα.
 
• Ο κινητήρας είναι πιο αποδοτικός χάρη στον διπλό ανεξάρτητο χρονισμό εκκεντροφόρων, τόσο στην εισαγωγή όσο  και  στην εξαγωγή.
 
Στέφανος Σιμωτάς



Επιχειρείν

Γρηγόριος Τσακμάκης MD Χειρουργός Ουρολόγος

Γρηγόριος Τσακμάκης MD Χειρουργός Ουρολόγος

Ο ιατρός είναι απόφοιτος της Ιατρικής σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Dr. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ Χ. ΣΤΟΦΟΡΟΥ - ΝΕΥΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ

Dr. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ Χ. ΣΤΟΦΟΡΟΥ - ΝΕΥΡΟΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ

Ενδοσκοπική Νευροχειρουργική,
Χειρουργική Σπονδυλικής Στήλης,
Χειρουργική Εγκεφάλου,
Χειρουργική Πόνου
ΡΟΖ ΠΙΠΕΡΙ

ΡΟΖ ΠΙΠΕΡΙ

Το μαγικό ταξίδι στον κόσμο των μπαχαρικών και όχι μόνο, ξεκίνησε από τα Τρίκαλα.
Καυσόξυλα Κάρβουνα Κολίτσας

Καυσόξυλα Κάρβουνα Κολίτσας

37 χρόνια εμπειρίας, συνέπειας, αξιοπιστίας, εμπιστοσύνης «μετράει» η επιχείρηση Κολίτσας Δημήτριος: από το 1979 έως σήμερα.
ΝΤΟΠΙΟ ΤΡΙΚΑΛΙΝΟ ΧΟΙΡΙΝΟ ΜΑΡΑΒΑ

ΝΤΟΠΙΟ ΤΡΙΚΑΛΙΝΟ ΧΟΙΡΙΝΟ ΜΑΡΑΒΑ

Η επιχείρησή μας είναι και θα συνεχίσει να είναι δίπλα στους συμπολίτες μας.
ΡΥΘΜΟΣ 89.2

Ελληνική Μουσική ΡΥΘΜΟΣ 89,2

Ο ΡΥΘΜΟΣ 89,2 είναι ένας μουσικός ραδιοφωνικός σταθμός, ελληνικού ρεπερτορίου
koukourava banners new

Ακουστικά Βαρηκοΐας Κουκουράβα

Το Πρότυπο Κέντρο Επιλογής κι Εφαρμογής Ακουστικών Βαρηκοίας- Κουκουράβα Βάγια, ιδρύθηκε στα Τρίκαλα το 2002.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ

Βελονισμός
Αρτηριακή Υπέρταση
Θέματα Παχυσαρκίας

Δημοφιλέστερα

Σήμερα το βράδυ, έφυγε ξαφνικά από την ζωή μέσα στο κατάστημα που διατηρούσε επί της οδού Κονδύλη, γνωστός Τρικαλινός ιδιοκτήτης καφέ, ηλικίας 51 ετών.

Έφυγε ξαφνικά από την ζωή γνωστός Τρικαλινός ιδιοκτήτης

Σήμερα το βράδυ, έφυγε ξαφνικά από την ζωή μέσα στο κατάστημα που

Τα Τρίκαλα ψηφίζουν την συμμετοχή του Τρικαλινού Παναγιώτη Καρακίτσιου

Τα Τρίκαλα ψηφίζουν την συμμετοχή του Τρικαλινού Παναγιώτη

Είναι μόλις 31 ετών, είναι Τρικαλινός με καταγωγή από την Μεσοχώρα

Περιπολικά Αστυνομίας Τρικάλων Εθνική Οδός

Περιπολικά της Αστυνομίας Τρικάλων εκτελούν χρέη κινητών

Χρέη κινητών βιβλιοθηκών εκτελούν τα περιπολικά της Αστυνομίας

tnewsgroup

Ψεύδεστε ασυστόλως, κ. διοικητά μας, κρίνοντας εξ ιδίων τα

Διάχυτη ανασφάλεια διακατέχει, όπως ακούσαμε κι εμείς και όλα τα

Διοικητής και διοικητικοί υπάλληλοι Γ. Νοσοκομείου Τρικάλων σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης

Διοικητής και διοικητικοί υπάλληλοι Γ. Νοσοκομείου Τρικάλων σε

Όσο και αν το αρνείται, ο κ. Δημήτρης Παρθένης, διοικητής του

Η κηδεία του Αχιλλέα Πνευματικού σήμερα στο Λογγάκι

Το τελευταίο αντίο στον Αχιλλέα

Η κηδεία του Αχιλλέα Πνευματικού σήμερα στο Λογγάκι

© 2009-2018 trikalanews.gr. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Όροι χρήσης