Σύσταση για έρευνα τιμών στο πλαίσιο της Black Friday

   Να πραγματοποιούν έρευνα τιμών οι καταναλωτές πριν προχωρήσουν σε αγορές συστήνει ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή Δημήτρης Αυλωνίτης, με αφορμή τη διενέργεια προσφορών από τα καταστήματα στο πλαίσιο της σημερινής Black Friday.

   Σε σημερινή συνέντευξή του στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο», ο γενικός γραμματέας σημείωσε ότι υπάρχει κατακλυσμός από προσφορές που διαφημίζονται τις τελευταίες μέρες και στο πλαίσιο της ορθής λειτουργίας της αγοράς και της διαφάνειας, το τμήμα Παρατηρητηρίων Τιμών της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή διεξήγαγε έρευνα τιμών σε 870 προϊόντα τεχνολογίας για να έχουν οι καταναλωτές τιμές αναφοράς.

   Δεν είναι αρνητικό ότι υπάρχει αυτός ο κατακλυσμός από προσφορές, καθώς αναμένεται η τόνωση της αγοράς, όπως είπε ο γενικός γραμματέας. Για να αποφευχθεί το ενδεχόμενο να υπάρξουν πλασματικές μειώσεις τιμής ή να μην υπάρχει πραγματικό όφελος για τον καταναλωτή το υπουργείο Οικονομίας προχώρησε σε έρευνα τιμών σε δείγμα προϊόντων τεχνολογίας και τα στοιχεία έχουν αναρτηθεί στην ηλεκτρονική σελίδα του υπουργείου: http://www.mindev.gov.gr/category/times-proionton-teleutaia-arxeia/

   Ο κ. Αυλωνίτης απαντώντας σε ερώτηση για το αν υπήρξαν πέρυσι παραπλανητικές πρακτικές σημείωσε ότι κάποια λίγα περιστατικά έχουν αναδειχθεί από τους ίδιους τους καταναλωτές μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, υπενθύμισε ότι η νομοθεσία προβλέπει αυστηρά πρόστιμα και υπογράμμισε ότι οι καταναλωτές μπορούν να καταθέτουν ηλεκτρονικά τις καταγγελίες τους στην ηλεκτρονική πλατφόρμα της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή (http://www.1520.gov.gr) καθώς και στην τηλεφωνική γραμμή 1520 η οποία είναι διαθέσιμη στους καταναλωτές τις καθημερινές από τις 09:00 μέχρι τις 15:00.

   Γενικότερα για την κατάσταση της αγοράς ο κ. Αυλωνίτης είπε ότι φέτος, οι δείκτες όγκου λιανικής από την ΕΛΣΤΑΤ διαγράφουν μία μικρή αλλά ενδεικτική άνοδο 2%, ενώ τα στοιχεία του Γενικού Εμπορικού Μητρώου δείχνουν ότι για κάθε μία επιχείρηση που κλείνει ανοίγουν τρεις και κατέληξε ότι «αν συνδυαστούν τα δύο αυτά στοιχεία φαίνεται άνοδος και στην προσφορά και στη ζήτηση, ακολουθώντας τους γενικότερους δείκτες».

ΠΗΓΗ: www.newsbeast.gr



Αφήστε το σχόλιό σας

trikalanews

©2020 Trikalanews from TNEWSGROUP

To trikalanews.gr χρησιμοποιεί cookies. Με την επίσκεψή σας συμφωνείτε με τους Όρους. Διαβάστε ΠερισσότεραΑποδοχή