Κοσμος

Στην Έκθεση Τάσεων της Ford για το 2021 οι καταναλωτές εμφανίζονται ανθεκτικοί

Το 2020 ήταν μία χρονιά που κανείς δεν είχε προβλέψει. Ο COVID-19 επέφερε οικονομικό, πολιτικό

3 Jan 2021

Το 2020 ήταν μία χρονιά που κανείς δεν είχε προβλέψει. Ο COVID-19 επέφερε οικονομικό, πολιτικό και συναισθηματικό χάος, δοκιμάζοντας τα όρια αντοχής του ατόμου, της οικογένειας, του συστήματος υγείας και ολόκληρων τμημάτων της κοινωνίας. Εν τούτοις, σύμφωνα με τα ευρήματα της ένατης ετήσιας έρευνας Looking Further with Ford Trends Report*, η πανδημία αποκαλύπτει επίσης πόσο ανθεκτικοί μπορούν να γίνουν οι άνθρωποι στην προσπάθειά τους να βρουν τρόπους αντιμετώπισης των προβλημάτων και να προσαρμόζονται.

«Η Ford και άλλες εταιρείες ενδιαφέρονται πολύ να μάθουν τις αλλαγές που θα εδραιωθούν στη ζωή μας ακόμα και μετά την απαλλαγή από τον COVID. Και μπορεί κανείς να μην είναι σε θέση να προβλέψει το μέλλον, όμως αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορούμε να προετοιμαστούμε γι’ αυτό» δήλωσε η Connelly.

Σε παγκόσμια έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 14 χώρες, το 69% των ερωτηθέντων δήλωσε συγκλονισμένο από τις ανατρεπτικές αλλαγές σε όλο τον κόσμο. Σε ερώτηση για το πόσο καλά έχουν προσαρμοστεί στις αλλαγές κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το 53% απάντησε ότι η προσαρμογή «ήταν δυσκολότερη από όσο είχα φανταστεί», ενώ το 47% δήλωσε ότι ήταν «ευκολότερη από όσο είχα φανταστεί». Για τις νεότερες γενιές ήταν δυσκολότερο συγκριτικά με τις μεγαλύτερες ηλικίες: το 63% της Γενιάς Ζ (διάδοχοι των millennials, γεννηθέντες μετά το 1996) δήλωσε ότι η προσαρμογή ήταν δυσκολότερη από όσο είχε φανταστεί, έναντι του 42% της γενιάς Baby Boomers που απάντησε το ίδιο.

Η Έκθεση Τάσεων της Ford για το 2021 (Ford Trends Report) εξετάζει τα μεταβαλλόμενα μοτίβα στη συμπεριφορά και τη νοοτροπία των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο για να βοηθήσει τους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων να κατανοήσουν πώς αυτές οι αλλαγές θα επηρεάσουν τον κόσμο μας το 2021, αλλά και στο απώτερο μέλλον. Ανάμεσα στις άλλες τάσεις που ανέδειξε η έρευνα είναι:

Σημεία Πίεσης: Σε όλο τον κόσμο, το άγχος βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο – κάτι που τροφοδοτείται από το φόβο της μόλυνσης από τον COVID-19 και τις ανησυχίες για τις επιπτώσεις της πανδημίας στις κοινότητες, την εργασία, την εκπαίδευση και άλλους τομείς. Το 63% των ενηλίκων σε όλο τον κόσμο δηλώνει πιο αγχωμένο συγκριτικά με ένα χρόνο πριν, ενώ 4 στους 5 δηλώνουν ότι πρέπει να φροντίζουν καλύτερα τη συναισθηματική και ψυχική ευεξία τους. Έχοντας συνειδητοποιήσει τις επιπτώσεις τις πανδημίας στην πνευματική υγεία, οι άνθρωποι ανακαλύπτουν καινοτόμους τρόπους για να αντέχουν και να επικοινωνούν.

Ώρα για Απόδραση: Το ερώτημα «τι μέρα είναι;» έχει αρχίσει να γίνεται κλισέ καθώς τα διακριτά όρια μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής εξαφανίζονται. Για να καταπολεμήσουν τη μονοτονία της πανδημίας και τους περιορισμούς του σπιτιού, οι καταναλωτές αναζητούν νέους τρόπους απόδρασης – και πολλοί βρίσκουν καταφύγιο στα οχήματά τους. Περισσότεροι από 1 στους 4 ενήλικες σε όλο τον κόσμο που διαθέτουν ένα όχημα παραδέχονται ότι το χρησιμοποιούν για να χαλαρώνουν. Σχεδόν 1 στους 5 δηλώνει ότι χρησιμοποιεί το αυτοκίνητό του ως ησυχαστήριο. Και το 17% δηλώνει ότι το χρησιμοποιεί ως χώρο εργασίας.

Συντροφιά και συντροφικότητα: Η πανδημία ανέδειξε την ανάγκη των καταναλωτών για συντροφιά και επαναπροσδιόρισε την έννοια της οικογένειας. Η μοναξιά έχει εξαπλωθεί σε όλο τον πλανήτη – ένας στους δύο δηλώνει ότι αισθάνεται συχνά μοναξιά. Αυτό είναι κάτι που οι νεότερες γενιές νιώθουν πιο έντονα: οι εκπρόσωποι της Γενιάς Ζ που υποφέρουν συνήθως από μοναξιά είναι διπλάσιοι από τους λεγόμενους Baby Boomers (64% έναντι 34%). Ως αποτέλεσμα, πολλοί είναι εκείνοι που εξετάζουν την αλλαγή τόπου κατοικίας, την επιστροφή στην οικογενειακή εστία καθώς και την αναζήτηση συντροφιάς με νέους τρόπους – μέσω διαδικτύου ή εκτός αυτού.

Κοινωνικό χάσμα: Σε όσο τον κόσμο, η ψαλίδα της ανισότητας και της αδικίας μεγαλώνει – κυρίως καθώς η πανδημία έχει δυσανάλογες επιπτώσεις σε κοινότητες χαμηλού εισοδήματος, εθνικές μειονότητες και στο γυναικείο πληθυσμό. Καθώς οι καταναλωτές συνειδητοποιούν όλο και περισσότερο αυτό το κοινωνικό χάσμα, τα brands λειτουργούν ως ακτιβιστές και επιχειρηματίες. Το 76% των ενηλίκων παγκοσμίως προσδοκά από τις μάρκες να τοποθετηθούν πάνω σε κοινωνικά θέματα – και το 75% πιστεύει ότι οι μάρκες σήμερα προσπαθούν να πράξουν το σωστό.

Εμπειρία αγοράς: Εν μέσω της πανδημίας, ο τρόπος αγοράς και αναζήτησης προϊόντων έχει αλλάξει. Μεγάλες και μικρές εταιρείες προσαρμόζονται με τρομερή ταχύτητα – και πολλοί καταναλωτές ενστερνίζονται και απολαμβάνουν τη νέα κανονικότητα. Το 75% των ενηλίκων δηλώνει ικανοποιημένο από τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες έχουν βελτιώσει την εμπειρία του shopping από τότε που ξεκίνησε η πανδημία – ενώ το 41% δεν επιθυμεί επιστροφή στη συμβατική, προ COVID-19 διαδικασία αγοράς προϊόντων

Παράκαμψη της Κυκλοφορίας: Η πανδημία μπορεί να δίνει την αίσθηση ότι τα πάντα είναι μπλοκαρισμένα, ωστόσο δεν έχουμε μείνει στάσιμοι καθώς τα μέσα προσωπικής μετακίνησης γνωρίζουν άνθηση. Οι πωλήσεις ποδηλάτων έχουν εκτοξευθεί και οι πόλεις έχουν δημιουργήσει ειδική λωρίδα στους δρόμους για χρήση από ποδηλάτες. Οι πωλήσεις των αυτοκινήτων έχουν αυξηθεί κατακόρυφα, καθώς οι άνθρωποι αναζητούν προστασία, γνωρίζοντας ότι μπορούν να ελέγχουν το περιβάλλον τους. Και ο έξυπνος πολεοδομικός σχεδιασμός επιταχύνει τις εξελίξεις για την υλοποίηση της πλήρως αυτόνομης οδήγησης. Το 67% των ενηλίκων σε όλο τον κόσμο εμφανίζεται αισιόδοξο για το μέλλον των αυτόνομων οχημάτων και το 68% των γονιών θα προτιμούσε το παιδί του να κινείται με ένα αυτόνομο όχημα παρά να ταξιδεύει δίπλα σε έναν άγνωστο οδηγό.

Διατήρηση της Βιωσιμότητας: Τις πρώτες ημέρες της πανδημίας, η ποιότητα του ατμοσφαιρικού αέρα φάνηκε να είναι η θετική πλευρά στο παγκόσμιο lockdown, αλλά αυτή η αισιοδοξία γρήγορα υποχώρησε καθώς ο κόσμος γρήγορα κατέφυγε στα πλαστικά και λοιπά αναλώσιμα προϊόντα – καθιστώντας σαφές ότι άλλο να είσαι βιώσιμος και άλλα να παραμένεις βιώσιμος. Οι νεότερες γενιές είναι ιδιαίτερα προβληματισμένες: το 46% της Γενιάς Ζ σε όλο τον κόσμο δηλώνει ότι η πανδημία μας έχει κάνει πιο σπάταλους – και το 47% πιστεύει ότι μακροπρόθεσμα, η πανδημία θα έχει αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον.

 

Στέφανος Σιμωτάς

admins
Author: admins

Διαβάστε επίσης


«Εξέλιξη»: Ξεκίνησαν οι εγγραφές στο εξειδικευμένο φροντιστήριο Βιολογίας στα Τρίκαλα

Τα νέα της πόλης

«Εξέλιξη»: Ξεκίνησαν οι εγγραφές στο εξειδικευμένο φροντιστήριο Βιολογίας στα Τρίκαλα

Το φροντιστήριο Βιολογίας «Εξέλιξη» στα Τρίκαλα ξεκινά εγγραφές για τη θερινή προετοιμασία της νέας χρονιάς. Εξειδίκευση, ολιγομελή τμήματα και σταθερές επιτυχίες στις Πανελλαδικές.

Read More

Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το trikalanews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Ζήσε τη επόμενη περιπέτειά σου ... στον Παρνασσό!
Ακουστικά βαρηκοΐας Βάγια Κουκουράβα


Αυγά-βόμβες στη Θεσσαλία: Βρέθηκαν «αιώνιες χημικές ουσίες» στη Μαγνησία
Μαγνησία Πρωτοσέλιδα

Αυγά-βόμβες στη Θεσσαλία: Βρέθηκαν «αιώνιες χημικές ουσίες» στη Μαγνησία

Ανησυχία για τη δημόσια υγεία μετά από μελέτη που αποκάλυψε «αιώνιες χημικές ουσίες» και φυτοφάρμακα σε αυγά στη Θεσσαλία, με δείγματα και από τη Μαγνησία.

Read More


Δήμος Τρικκαίων: Συνάντηση με Κυρανάκη για τα εκδοτήρια της Hellenic Train
Τα νέα της πόλης Διαβάστε επίσης

Δήμος Τρικκαίων: Συνάντηση με Κυρανάκη για τα εκδοτήρια της Hellenic Train

Ο Δήμος Τρικκαίων με τον Τάκη Παζαΐτη συμμετείχε στη συνάντηση των 9 Δήμων με τον Κωνσταντίνο Κυρανάκη για τα εκδοτήρια της Hellenic Train.

Read More


Θεοδοσιάδης «Περιμένω περισσότερα από τους μικρούς»
Αθλητικα

Θεοδοσιάδης «Περιμένω περισσότερα από τους μικρούς»

Ικανοποιημένος από τους έμπειρους αλλά αυστηρός με τους νεαρούς, ο Νίκος Θεοδοσιάδης μίλησε μετά το φιλικό ΑΟ Τρίκαλα – Μύκονος.

Read More


Περιφέρεια Θεσσαλίας – Συνάντηση Κουρέτα με πρόεδρο του Ελληνοαμερικανικού Ινστιτούτου
Λάρισα

Περιφέρεια Θεσσαλίας – Συνάντηση Κουρέτα με πρόεδρο του Ελληνοαμερικανικού Ινστιτούτου

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας ενισχύει τη συνεργασία με το Ελληνοαμερικανικό Ινστιτούτο. Ο Δημήτρης Κουρέτας συναντήθηκε με τον Νίκο Λαρυγγάκη στη Λάρισα για προώθηση επενδύσεων και δεσμών με την ομογένεια.

Read More


ΑΟ Τρίκαλα – Μύκονος 1-1 στη Σωτήρα
Αθλητικα

ΑΟ Τρίκαλα – Μύκονος 1-1 στη Σωτήρα

Μοιρασιά στη Σωτήρα ανάμεσα σε ΑΟ Τρίκαλα και Μύκονο με σκορ 1-1. Ο Μέτσε άνοιξε το σκορ με πέναλτι, ενώ ο Νιπόλλι ισοφάρισε στο 82’.

Read More


Πιερία τροχαίο δυστύχημα: Νεκρό 9χρονο κορίτσι στην Επαρχιακή Οδό Κατερίνης Δίου
Ελλάδα

Πιερία τροχαίο δυστύχημα: Νεκρό 9χρονο κορίτσι στην Επαρχιακή Οδό Κατερίνης Δίου

Τροχαίο δυστύχημα στην Πιερία στοίχισε τη ζωή σε 9χρονο κορίτσι. Η μητέρα και η 11χρονη κόρη της τραυματίστηκαν και μεταφέρθηκαν στο Νοσοκομείο Κατερίνης.

Read More


Τρίκαλα: Παντρεύτηκαν ο Βασίλης Γιαννούλης και η Βικτώρια Μπαντή
Τα νέα της πόλης Πρωτοσέλιδα

Τρίκαλα: Παντρεύτηκαν ο Βασίλης Γιαννούλης και η Βικτώρια Μπαντή

Με συγκίνηση τελέστηκε στα Τρίκαλα ο γάμος του Βασίλη Γιαννούλη, πρώην φυσικοθεραπευτή του ΑΟ Τρίκαλα, με τη Βικτώρια Μπαντή παρουσία συγγενών και φίλων.

Read More


Από 1η Σεπτεμβρίου ξεκινούν οι Παιδικοί Σταθμοί του Δήμου Πύλης
Υπολοιποι Δημοι

Από 1η Σεπτεμβρίου ξεκινούν οι Παιδικοί Σταθμοί του Δήμου Πύλης

Από τη Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου λειτουργούν οι Παιδικοί Σταθμοί Δήμου Πύλης σε Γόμφους, Πηγή, Πύλη και Φήκη, με ωράριο 07:00–16:00.

Read More


Ξεκίνησαν οι εργασίες απομάκρυνσης βράχων στον Άγιο Νικόλαο Καστρακίου
Υπολοιποι Δημοι

Ξεκίνησαν οι εργασίες απομάκρυνσης βράχων στον Άγιο Νικόλαο Καστρακίου

Μετά το φαινόμενο Daniel ξεκίνησαν οι εργασίες απομάκρυνσης βράχων στον Άγιο Νικόλαο Καστρακίου, υπό την επίβλεψη της Εφορείας Αρχαιοτήτων Τρικάλων.

Read More

Προεπισκόπηση Ιδιωτικότητας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια στην ομάδα μας να κατανοήσει ποια τμήματα του ιστότοπου βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.