Καρδίτσα

Το Μουσικό Σχολείο στο Άσσεν της Ολλανδίας

Γεμάτοι εμπειρίες, γνώσεις και δεξιότητες επέστρεψαν 5 Καθηγητές του Μουσικού Σχολείου Καρδίτσας από την Ολλανδία και πιο συγκεκριμένα από το Assen.

7 Mar 2018

Γεμάτοι εμπειρίες, γνώσεις και δεξιότητες επέστρεψαν 5 Καθηγητές του Μουσικού Σχολείου Καρδίτσας από την Ολλανδία και πιο συγκεκριμένα από το Assen όπου συμμετείχαν σε επιμορφωτικό σεμινάριο στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+/KA1.
Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου Γεώργιος Λίτσιος Διευθυντής του Σχολείου και Καθηγητής Φυσικής, Χρήστος Αγορίτσας υπεύθυνος του προγράμματος Erasmus Καθηγητής Μαθηματικών, η Βασιλική Ζορμπά Φιλόλογος, η Σοφία Κόκκινου Φιλόλογος και η Ευφροσύνη Γιαγκίνα Καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας παρακολούθησαν το επιμορφωτικό σεμινάριο «Δημιουργικότητα στην διδασκαλία και στην τάξη και πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την μουσική τις τέχνες τις ΤΠΕ και τις εκτός τάξεις δραστηριότητες στην εκπαίδευση» που διοργάνωσε ο Φορέας «Quarter Mediation».

H γλώσσα εργασίας ήταν τα Αγγλικά και το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή 24 Εκπαιδευτικών από την Ελλάδα, την Πολωνία, την Ρουμανία, την Ισπανία και την Πορτογαλία.

Το σεμινάριο βασίστηκε στη βιωματική μάθηση μέσω ποικίλων συνεργατικών και διαδραστικών δραστηριοτήτων, αλλά και ατομικών εργασιών που ετοίμασαν οι εκπαιδευόμενοι Καθηγητές.

Στόχος της επιμόρφωσης υπήρξε η ενίσχυση των ικανοτήτων των συμμετεχόντων Εκπαιδευτικών δημιουργώντας κατάλληλες συνθήκες ώστε μέσα και έξω από την τάξη να μπορεί ο Εκπαιδευτικός να προωθεί την δημιουργικότητα μέσα από καινοτόμες δραστηριότητες.
Ήρθαν σε επαφή με τεχνικές, σύγχρονα εκπαιδευτικά και ψηφιακά εργαλεία, ώστε να μπορέσουν να προάγουν διάφορες δεξιότητες των μαθητών όπως κριτική σκέψη, τη  συνεργατικότητα – ομαδικότητα, δδημιουργώντας συνθήκες φιλικές για τους μαθητές.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όπως καταδείχθηκε, είχε και η εμπλοκή των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το περιβάλλον των νέων τεχνολογιών όπως το διαδίκτυο και πολυμεσικές εφαρμογές όπως βίντεο, ήχο, κινούμενη εικόνα παρακινεί τον μαθητή να συμμετάσχει πιο ενεργά στη διαδικασία της μάθησης.

Επίσης είναι σημαντικό για τον Καθηγητή γιατί μπορεί να δημιουργήσει ένα μάθημα με σύγχρονα εργαλεία και να βρίσκεται σε ανοικτή επικοινωνία με τους μαθητές. 

Οι Εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν στο πρόγραμμα επισκέφτηκαν επίσης το Άμστερνταμ και το Γκρόνιγκεν όπου και ξεναγήθηκαν στις 2 Ολλανδικές πόλεις.

 

trikalanews
Author: trikalanews

Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το trikalanews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε επίσης


(function () { // Τρέχει μόνο σε home ή archive var b = document.body; if (!(b.classList.contains('home') || b.classList.contains('archive'))) return; function demote(nodeList) { nodeList.forEach(function (el) { if (!el || el.tagName !== 'H2') return; var h3 = document.createElement('h3'); h3.className = el.className; h3.innerHTML = el.innerHTML; el.replaceWith(h3); }); } function run(scope) { var root = scope || document; // τίτλοι καρτών demote(root.querySelectorAll('.bdpp-post-title h2, h2.bdpp-post-title, .postx-post .post-title h2')); // τίτλοι widgets / blocks demote(root.querySelectorAll('h2.widget-title, .widget-area h2, .block-title h2, .kt-blocks h2')); // related / sliders demote(root.querySelectorAll('.related-posts h2, .bdpp-related-post h2, .swiper-container h2')); } // αρχικά if (document.readyState === 'complete') run(); else window.addEventListener('load', run); // για AJAX / infinite scroll var obs = new MutationObserver(function (m) { m.forEach(function (x) { if (x.addedNodes && x.addedNodes.length) run(document); }); }); obs.observe(document.body, { childList: true, subtree: true }); })();
Προεπισκόπηση Ιδιωτικότητας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια στην ομάδα μας να κατανοήσει ποια τμήματα του ιστότοπου βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.