Τη σύμβαση για τη δεύτερη φάση κατασκευής δικτύου ομβρίων στον οικισμό Ρομά στο Κηπάκι υπέγραψε τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026 ο δήμαρχος Τρικκαίων Νίκος Σακκάς.
Το έργο έχει συνολικό προϋπολογισμό 239.762,21 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, και χρηματοδοτείται από το ΕΠΑ του Υπουργείου Εσωτερικών.
Ανάδοχος είναι η εταιρεία «Γκέκας Τεχνική ΟΕ», για λογαριασμό της οποίας τη σύμβαση υπέγραψε η Μαρία Γκέκα.
Κατά την υπογραφή της σύμβασης παρέστη και η προϊσταμένη της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Τρικκαίων, Θεοδώρα Σαργιώτη.
Η παρέμβαση αποτελεί τη δεύτερη φάση του έργου με πλήρη τίτλο «Κατασκευή δικτύου ομβρίων στον οικισμό Ρομά στο Κηπάκι Δήμου Τρικκαίων – Β΄ φάση».


