Μουσική εκδήλωση αφιερωμένη στους ανθρώπους της τρίτης ηλικίας πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 18 Ιουνίου στο Γηροκομείο Μεγάλων Καλυβίων.
Τη δράση διοργάνωσε ο Σύλλογος «ΜοιράΖΩμαι» σε συνεργασία με τον Κυνηγετικό Σύλλογο Πύλης, προσφέροντας στους φιλοξενούμενους και στο προσωπικό της δομής μια βραδιά με μελωδίες, τραγούδια και χορό.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν αφιλοκερδώς οι μουσικοί:
- Κωνσταντίνος Αναγνώστου, κλαρίνο
- Αθανάσιος Μπρέντας, κιθάρα και τραγούδι
- Δημήτριος Μωραΐτης, κιθάρα και τραγούδι
- Φώτιος Νταής, μπουζούκι
- Σωτήριος Σταυρέκας, κρουστά
Η ομάδα του «ΜοιράΖΩμαι» ευχαρίστησε τους μουσικούς για την προσφορά τους, καθώς και το προσωπικό του γηροκομείου και όσους συμμετείχαν στη διοργάνωση.


