Στο φυσικό τους περιβάλλον βρέθηκαν ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΤ Χρήστος Μπλουγούρας και ο αντιπρόεδρος Αντώνης Τζερεμές, οι οποίοι έδωσαν το «παρών» στα εγκαίνια του νέου Δημοτικού Κολυμβητηρίου στο πάρκο του Αγίου Γεωργίου.
Με φόντο τη νέα πισίνα και το νερό να έχει τον πρώτο λόγο, οι δύο άνδρες της ΔΕΥΑΤ έδειχναν, όπως ήταν αναμενόμενο, απολύτως… στα νερά τους.
Άλλωστε, όπου υπάρχει νερό στα Τρίκαλα, δύσκολα λείπει η ΔΕΥΑΤ. Αυτή τη φορά, πάντως, δεν υπήρχε βλάβη, διακοπή ή διαρροή. Μόνο χαμόγελα, εγκαίνια και μια πισίνα έτοιμη να υποδεχθεί τους πολίτες.

