Τα νέα της πόλης

Η γέφυρα Γκίκα απελευθερώθηκε από τα «σαμαράκια»

20 Apr 2019

Από την Δευτέρα 15 Απριλίου, μέχρι χθες, ένα μικρό κυκλοφοριακό κομφούζιο δημιουργούνταν καθημερινά στο κέντρο της πόλης, γύρω από την γέφυρα Γκίκα, καθώς το συνεργείο της εταιρείας από την Θεσσαλονίκη  που ανέλαβε το έργο της επισκευής των αρμών της γέφυρας, έκλεινε υποχρεωτικά την διέλευση των οχημάτων από αυτή.

Το έργο, το οποίο ανέλαβε από τον Δήμο Τρικκαίων  με απευθείας ανάθεση, εταιρεία της Θεσσαλονίκης , αφορούσε την ανακατασκευή αρμών διαστολής του καταστρώματος  που είχαν φθαρεί και δημιουργούσαν  τα λεγόμενα «σαμαράκια».

Μιλώντας με τον ιδιοκτήτη της εταιρείας κ. Αθανάσιο Αρχοντή, τον οποίο συνάντησε το trikalanews.gr  στην γέφυρα Γκίκα, ενώ επιθεωρούσε το έργο και ρωτώντας τον αν εκτός από το θέμα με τα «σαμαράκια», υπήρχε πρόβλημα με την στατικότητα της γέφυρας, απάντησε: «Η διαφορά μεταξύ των αρμών που υπήρχαν,  με αυτούς που τοποθετήθηκαν είναι εμφανώς, τεράστια.  Δεν υπήρχε θέμα στατικότητας της γέφυρας πάρα μόνο προβλήματα στην κίνηση  των αυτοκινήτων. Οι αρμοί αλλάχτηκαν  για να μην υπάρχουν «σαμαράκια», αλλά και για να μην περνάνε τα νερά μέσα από τους παλιούς αρμούς και φθείρουν τον τσιμεντένιο φορέα της γέφυρας».

Η μέθοδος που εφαρμόστηκε στην αλλαγή των αρμών στην γέφυρα Γκίκα, είναι Αγγλική και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν ήταν της εταιρείας που ανέλαβε το έργο, καθώς η ίδια η εταιρεία παράγει τα υλικά που χρησιμοποιεί.

Της  ίδιας εταιρείας ήταν και το ειδικό, κατασκευαστικό συνεργείο που έκανε την τοποθέτηση των υλικών.
 

  • Η ιστορία της γέφυρας Γκίκα
     

 Η γέφυρα Γκίκα, είναι μια από τις 14 γέφυρες που ενώνουν τις όχθες του Ληθαίου ποταμού, ο οποίος κόβει την πόλη των Τρικάλων στα δυο. Είναι κεντρικότατη και από πάνω της καθημερινά περνούν  όλα τα οχήματα που εισέρχονται και εξέρχονται από την πόλη με κατεύθυνση την οδό Καρδίτσης  και την εθνική οδό Τρικάλων-Καρδίτσας. Από την γέφυρα Γκίκα περνάνε και τα περισσότερα αυτοκίνητα και λεωφορεία που φέρνουν στην πόλη των Τρικάλων τους επισκέπτες –τουρίστες  της.

Την ονομασία της την οφείλει στον Τρικαλινό Σόλων Γκίκα, υπουργό Δημοσίων Έργων την περίοδο 1958-1963, καθώς εκείνος ήταν που χρηματοδότησε την κατασκευή της  η οποία πραγματοποιήθηκε το χρονικό διάστημα 1960-1961.

Η γέφυρα είναι κατασκευασμένη από οπλισμένο σκυρόδεμα, έχει μήκος 170μ., πλάτος 53μ. και είναι αμαξιτή.
 

Προώθ.: ΑΔεν θα συμμετάσχει στη Β’ Ερασιτεχνική η ΑΕΚ Σαραγίωνθλητικό ΑΕΚ

Προώθ.: ΑΔεν θα συμμετάσχει στη Β’ Ερασιτεχνική η ΑΕΚ Σαραγίωνθλητικό ΑΕΚ

  Η ΑΕΚ Σαραγίων δεν θα βρίσκεται ανάμεσα στις ομάδες της Β’ Ερασιτεχνικής περιόδου 2025-2026. Αυτές είναι οι τελευταίες πληροφορίες …
Γιαπλές «Συγχαρητήρια στους παίκτες και στους ανθρώπους που έβαλαν πλάτη και βοήθησαν στο οικονομικό κομμάτι»

Γιαπλές «Συγχαρητήρια στους παίκτες και στους ανθρώπους που έβαλαν πλάτη και βοήθησαν στο οικονομικό κομμάτι»

  Στην εκπομπή «Άμεσο Ριπλέι» του EOK WebRadio με την Έλενα Βογιατζή και τον Γιώργο Βαλαβάνη φιλοξενήθηκε ο νέος προπονητής του Κοροίβου Αμαλιάδας, …
Ημερίδα ΚΕΝΑΚΑΠ - Δήμου Τρικκαίων για τα φυτοφάρμακα και τη βιώσιμη γεωργία

Ημερίδα ΚΕΝΑΚΑΠ – Δήμου Τρικκαίων για τα φυτοφάρμακα και τη βιώσιμη γεωργία

Ημερίδα του Δήμου Τρικκαίων και της ΚΕΝΑΚΑΠ Α.Ε. για τη βιώσιμη γεωργία και τη διαχείριση των συσκευασιών φυτοφαρμάκων, την Τετάρτη …
ΑΟ Πηγής: Ένα «νοικοκυρεμένο» σωματείο ψάχνει διάδοχη κατάσταση

ΑΟ Πηγής: Ένα «νοικοκυρεμένο» σωματείο ψάχνει διάδοχη κατάσταση

Στις 29 Ιουνίου στο γήπεδο της Πηγής η ετήσια συνέλευση – Ο Α.Ο. Πηγής αναζητά διάδοχη κατάσταση για τη νέα …
Προεπισκόπηση Ιδιωτικότητας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια στην ομάδα μας να κατανοήσει ποια τμήματα του ιστότοπου βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.