Κοσμος

ΝΕΟ HONDA JAZZ

5 May 2020
ΝΕΟ HONDA JAZZ

Ολοκληρωμένο πακέτο ασφάλειας με νέο σύστημα αερόσακου ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα

Ολοκληρωμένο πακέτο ασφάλειας με νέο σύστημα αερόσακου ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα

Παράδειγμα δέσμευσης της Honda στην ασφάλεια των επιβατών, το νέο Jazz είναι το πρώτο από τα μοντέλα της μάρκας στην Ευρώπη, και το πρώτο στην κατηγορία του, που προσφέρει στάνταρ τη νέα τεχνολογία εμπρόσθιου-μεσαίου αερόσακου. Το καινοτόμο στοιχείο παθητικής ασφάλειας αποτελεί μέρος ενός ολοκληρωμένου πακέτου συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού του νέου Jazz, που επιβεβαιώνει ότι πρόκειται για ένα από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στο χώρο της Ευρωπαϊκής αγοράς.

Ο νέος εμπρόσθιος-μεσαίος αερόσακος είναι τοποθετημένος στην πλάτη του καθίσματος του οδηγού και αναπτύσσεται στο χώρο μεταξύ οδηγού και συνοδηγού. Ο νέος αερόσακος, από τους 10 που διαθέτει συνολικά το νέο Jazz, βοηθά στην αποφυγή της άμεσης επαφής μεταξύ οδηγού και συνοδηγού και στον περιορισμό της σφοδρότητας μιας πλευρικής σύγκρουσης. Η ακριβής τοποθέτηση του αερόσακου επιτυγχάνεται με τρεις ιμάντες, ώστε να παράγει μέγιστη προστασία κατά την ενεργοποίησή του, αγκαλιάζοντας τον οδηγό. Για το σκοπό αυτό, η ομάδα μηχανικών της Honda διαμόρφωσε τη μονάδα του αερόσακου ώστε να χωρά στο πάνω μαξιλάρι του νέου καθίσματος του οδηγού.

Ο νέος αερόσακος ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα συνεργάζεται με δύο ακόμα χαρακτηριστικά σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης: Τους προεντατήρες ζωνών ασφαλείας για οδηγό και συνοδηγό που τους συγκρατούν στη θέση τους τους και το ψηλότερα τοποθετημένο κεντρικό υποβραχιόνιο. Συνολικά, με τη νέα μέθοδο, ο τραυματισμός του κεφαλιού μπορεί να μειωθεί κατά 85% για τον επιβάτη που βρίσκεται στην πλευρά της σύγκρουσης και κατά 98% για εκείνον που βρίσκεται στην απέναντι πλευρά (αποτελέσματα εσωτερικών δοκιμών της Honda).

Περαιτέρω βελτιώσεις του νέου Jazz περιλαμβάνουν το Σύστημα Αερόσακου i-side στα πίσω καθίσματα. Αυτός ο αερόσακος που είναι τοποθετημένος στην επένδυση των πίσω θυρών, ενεργοποιείται για την προστασία των πίσω επιβατών από προσκρούσεις στην πόρτα και την κολόνα C σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης. Χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του, ο αερόσακος δεν υπονομεύει τη μοναδική λειτουργία των magic seats του Jazz.

Η περαιτέρω πρόοδος στην ασφάλεια των επιβατών συμβαίνει ενώ ο Ευρωπαϊκός οργανισμός προστασίας καταναλωτών Euro NCAP εισάγει νέες απαιτήσεις δοκιμών το 2020, αναγνωρίζοντας τις σοβαρές επιπτώσεις των πλευρικών συγκρούσεων. Οι νέοι δείκτες αξιολόγησης θα διευρύνουν το πεδίο ερευνών για πλευρικές συγκρούσεις από την απέναντι πλευρά.

«Η ασφάλεια των επιβατών είναι ζήτημα πρωταρχικής σημασίας για τους σχεδιαστές μας στη φάση δημιουργίας ενός νέου αυτοκινήτου» δήλωσε ο Takeki Tanaka, Large Project Leader στη Honda. «Επανασχεδιάσαμε πλήρως την τελευταία γενιά Jazz, που σημαίνει ότι συμπεριλάβαμε νέες προηγμένες, δομικές τεχνολογίες και τα τελευταία συστήματα παθητικής ασφάλειας για αξιόπιστη προστασία σε διάφορα είδη ατυχημάτων. Με την προσθήκη μιας αναβαθμισμένης γκάμας συστημάτων προηγμένης ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού στάνταρ, είμαστε σίγουροι ότι το νέο Jazz παραμένει από τα ασφαλέστερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του.»

Εκτός από το νέο αερόσακο ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα, ένα σύστημα αερόσακου SRS μπροστά από τα γόνατα του οδηγού μειώνει τη σφοδρότητα της σύγκρουσης στα κάτω άκρα και συμβάλλει στη βελτίωση της προστασίας των επιβατών (κεφάλι και θώρακας), περιορίζοντας την προς τα εμπρός κίνηση ολόκληρου του σώματος.

Το νέο Jazz υιοθετεί την τεχνολογία δομής αμαξώματος Advanced Compatibility Engineering™ (ACE™) – πατέντα της Honda, που αποτελεί τη βάση για άριστη παθητική ασφάλεια, αυξάνοντας την προστασία των επιβατών στις συγκρούσεις.

Ένα δίκτυο συνδεδεμένων δομικών στοιχείων κατανέμει την ενέργεια κρούσης πολύ πιο ομοιόμορφα σε όλο το εμπρός τμήμα του οχήματος, μειώνοντας τις δυνάμεις που μεταφέρονται στην καμπίνα επιβατών. Το ACE™ όχι μόνο προστατεύει το αυτοκίνητο και τους επιβάτες διαχέοντας την ενέργεια που εκλύεται σε όλη τη δομή του αμαξώματος αλλά μειώνει και την ενέργεια που δέχεται το άλλο αυτοκίνητο. Έτσι διασφαλίζεται η προστασία των επιβατών σε συγκρούσεις με μικρά ή μεγάλα οχήματα.

Τα χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας του νέου Jazz πλαισιώνονται από τις αναβαθμισμένες τεχνολογίες ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού Honda SENSING. Μία νέα, πιο ευρυγώνια και υψηλότερης ευκρίνειας κάμερα καταργεί την κάμερα πολλαπλών χρήσεων και τη λειτουργία αισθητήρα του City-Brake Active System (CTBA) της προηγούμενης γενιάς Jazz. Η κάμερα αναγνωρίζει περισσότερα χαρακτηριστικά οδοστρώματος και κυκλοφορίας. Μεταξύ άλλων, ανιχνεύει εάν το αυτοκίνητο πλησιάζει στην άκρη του δρόμου (χορτάρι ή πέτρες), ένα αντίθετα ερχόμενο όχημα, ή παρέκκλιση από τη λωρίδα κυκλοφορίας χωρίς χρήση φλας και, πινακίδες οδοσήμανσης. Η κάμερα μπορεί επίσης να περιορίζει το θάμπωμα πετυχαίνοντας μία μόνιμα καθαρή ορατότητα.

Το αναβαθμισμένο πακέτο τεχνολογιών Honda SENSING περιλαμβάνει:

Collision Mitigation Braking System (Σύστημα Αυτόματου Φρεναρίσματος) – με βελτιωμένη λειτουργία τη νύχτα και για ανίχνευση πεζού, σε συνθήκες φτωχού φωτισμού. Το σύστημα ειδοποιεί επίσης τον οδηγό εάν ανιχνεύσει δικυκλιστή που επιχειρεί να διασχίζει το δρόμο. Επιπλέον, εφαρμόζει πίεση πέδησης όταν το Jazz διασχίζει το δρόμο ή κατευθύνεται προς την πορεία ενός επερχόμενου οχήματος. Αυτό επιτυγχάνεται με τη νέα, εμπρόσθια ευρυγώνια κάμερα.

Adaptive Cruise Control – διαχειρίζεται αυτόματα την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να ακολουθεί τους αργούς ρυθμούς κυκλοφορίας της κυκλοφοριακής συμφόρησης (Low Speed Follow).

Lane Keeping Assist System (Σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας) – λειτουργεί από 72km/h σε αστικούς και επαρχιακούς δρόμους – και σε αυτοκινητόδρομους με πολλαπλές λωρίδες – διευρύνοντας το πλαίσιο ασφάλειας.

Road Departure Mitigation System (Σύστημα Αποφυγής Παρέκκλισης Λωρίδας Κυκλοφορίας) – αποτρέπει την απομάκρυνση από το δρόμο. Προειδοποιεί τον οδηγό αν ανιχνεύσει ότι το όχημα πλησιάζει στο εξωτερικό άκρο του οδοστρώματος (χορτάρι ή πέτρες), ένα αντίθετα ερχόμενο όχημα, ή τάση τυχαίας παρέκκλισης από τη λωρίδα (χωρίς φλας).

Traffic Sign Recognition System (Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας) – χρησιμοποιεί την εμπρός, ευρυγώνια κάμερα για να ανιχνεύει όποτε το όχημα κινείται με κατεύθυνση προς τα εμπρός. Το σύστημα αναγνωρίζει αυτόματα και προβάλλει τις πινακίδες σήμανσης κυκλοφορίας μέσω της οθόνης LCD επτά ιντσών, αφού το όχημα περάσει την πινακίδα. Το σύστημα ανιχνεύει στρογγυλές πινακίδες σήμανσης κυκλοφορίας που απεικονίζουν όρια ταχύτητας και απαγορευτικά προσπέρασης. Δύο πινακίδες μπορούν να εμφανίζονται κάθε φορά – στη δεξιά πλευρά της οθόνης προβάλλονται μόνο πινακίδες με όρια ταχύτητας, ενώ στην αριστερή προβάλλονται απαγορευτικά προσπέρασης και όρια ταχύτητας με πρόσθετες πληροφορίες, όπως καιρικές συνθήκες, για παράδειγμα.

Intelligent Speed Limiter – αναγνωρίζει πινακίδες ταχύτητας και θέτει το όριο ταχύτητας. Εάν η πινακίδα ορίου ταχύτητας δείχνει μικρότερη ταχύτητα από την πραγματική, μία ένδειξη στο ταμπλό αναβοσβήνει σε συνδυασμό με ένα προειδοποιητικό ήχο και το σύστημα, σταδιακά, μειώνει την ταχύτητα του οχήματος.

Auto High-Beam (Αυτόματη Λειτουργία Μεγάλης Σκάλας) – λειτουργεί σε ταχύτητες πάνω από 40km/h για αυτόματη ενεργοποίηση/απενεργοποίηση της μεγάλης σκάλας φώτων ανάλογα με τα αντίθετα ερχόμενα/προπορευόμενα οχήματα (αυτοκίνητα φορτηγά και μοτοσυκλέτες), ποδήλατα, το φως του περιβάλλοντος.

Blind Spot Information (Σύστημα Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου) – σε συνδυασμό με το Cross Traffic Monitor προσφέρεται στάνταρ στην έκδοση Executive.

Στέφανος Σιμωτάς

admins
Author: admins


«Εξέλιξη»: Ξεκίνησαν οι εγγραφές στο εξειδικευμένο φροντιστήριο Βιολογίας στα Τρίκαλα

Τα νέα της πόλης

«Εξέλιξη»: Ξεκίνησαν οι εγγραφές στο εξειδικευμένο φροντιστήριο Βιολογίας στα Τρίκαλα

Το φροντιστήριο Βιολογίας «Εξέλιξη» στα Τρίκαλα ξεκινά εγγραφές για τη θερινή προετοιμασία της νέας χρονιάς. Εξειδίκευση, ολιγομελή τμήματα και σταθερές επιτυχίες στις Πανελλαδικές.

Read More

Ζήσε τη επόμενη περιπέτειά σου ... στον Παρνασσό!
Ακουστικά βαρηκοΐας Βάγια Κουκουράβα


Με επιτυχία το ανοιχτό event Κεραμικής στο Καστράκι – Τεχνικές Raku με διεθνείς καλλιτέχνες

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο Καστράκι το ανοιχτό event του Διεθνούς Σεμιναρίου Κεραμικής με τεχνικές Raku και δημιουργίες βασισμένες σε τοπικά…

Read More


Με τη στήριξη του… βουνού. Ο Γκαντιάς επιστρέφει στην ΑΕΤ

Η ΑΕΤ ανακοίνωσε την επιστροφή του Θανάση Γκαντιά. Ο 2.00 μ. center με πλούσιο βιογραφικό σε ομάδες Θεσσαλίας και Μακεδονίας…

Read More


Ο Βατής άμεσος συνεργάτης του Στάμου στην ΑΕΤ

Ο Στράτος Βατής θα είναι άμεσος συνεργάτης του Στέργιου Στάμου στην ΑΕΤ, ενισχύοντας το τεχνικό τιμ της ομάδας τη φετινή…

Read More


Ζαραλίκος: Από την ακύρωση στα «λάβαρα της Ιεράς Εξέτασης»… ξανά στα Τρίκαλα με το φεστιβάλ της ΚΝΕ

Ο Χριστόφορος Ζαραλίκος επιστρέφει στα Τρίκαλα μετά την περσινή ακύρωση, με stand-up στο 51ο Φεστιβάλ ΚΝΕ-Οδηγητή στον Μύλο Ματσόπουλου.

Read More


Η ΒΙΟΛΑΝΤΑ στηρίζει τον μπασκετικό ΑΟΤ

Η ΒΙΟΛΑΝΤΑ γίνεται «χρυσός» σπόνσορας του μπασκετικού ΑΟΤ Τρικάλων, δείχνοντας την έμπρακτη στήριξή της στον τοπικό αθλητισμό.

Read More


Βασικός με την Εθνική Κ19 ο Θεόφιλος Κακαδιάρης

Βασικός με την Εθνική Κ19 ο τερματοφύλακας Θεόφιλος Κακαδιάρης, κρατώντας ανέπαφη την εστία στο φιλικό με τη Γεωργία.

Read More

Load More

Προεπισκόπηση Ιδιωτικότητας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια στην ομάδα μας να κατανοήσει ποια τμήματα του ιστότοπου βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.