«Μέτωπο Λαού» Τρικάλων: Όχι στις διακοπές και τις αυξήσεις νερού

Μετά την αναστάτωση που προκάλεσαν οι μαζικές διακοπές νερού, κατακαλόκαιρο, στα χωριά του Δήμου Φαρκαδόνας, τις αντιδράσεις πολιτών και τη Μηνυτήρια Αναφορά που κατέθεσε το "Μέτωπο Λαού" στον Εισαγγελέα Τρικάλων, ο Δήμος Φαρκαδόνας προχώρησε σε «ευνοϊκότερες» ρυθμίσεις για τους οφειλέτες.
Δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές να ρυθμίσουν τις οφειλές τους προς τη ΔΕΥΑΦ με την ολική ή μερική αφαίρεση των προσαυξήσεων, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής. Δηλαδή, άμεση εξόφληση ή μηνιαίες καταβολές. Οι νέες ρυθμίσεις είναι μια τρύπα στο νερό και θα καταλήξουν σε βέβαιη αποτυχία. Δεν ανταποκρίνονται στις σημερινές δυνατότητες των δημοτών. Ο Δήμος πρέπει να εισπράξει τις οφειλές ετών από εύπορους μεγαλοοφειλέτες, να υπάρξει διαφανής και σωστή διαχείριση στη ΔΕΥΑΦ και να μπει στον αγώνα, μαζί μ’ άλλους Δήμους, για μεγαλύτερη κρατική επιχορήγηση στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Το "Μέτωπο Λαού" Τρικάλων, σε συνεργασία με την Ένωση Επαγγελματιών, Βιοτεχνών και Εμπόρων Περιοχής Φαρκαδόνας κι άλλους φορείς και πολίτες του Δήμου Φαρκαδόνας θα συνεχίσει τον αγώνα και θα κάνει ό,τι περνά απ’ το χέρι του κατά της δίψας και για να σταματήσει το κακό με τα κομμένα νερά που είδε μέρες δόξας στη θητεία Μεριβάκη.
Υπάρχουν άνθρωποι (ευπαθείς κοινωνικές ομάδες: άποροι, ασθενείς, άνεργοι, ανήμποροι, ηλικιωμένοι) που δεν μπορούν να πληρώνουν ούτε Ευρώ ή να πληρώνουν μόνο συμβολικά ποσά. Υπάρχει η κοινωνική πολιτική και το κοινωνικό τιμολόγιο γι’ αυτούς. Η ΔΕΥΑΦ είναι δημοτικός-κοινωνικός φορέας και όχι ιδιωτική επιχείρηση.
• Δεν δεχόμαστε ούτε ένα σπίτι χωρίς νερό
• Το νερό είναι δημόσιο κοινωνικό αγαθό και ανήκει σε όλους
Στο πλαίσιο του αγώνα μας για το νερό στην Φαρκαδόνα, καταθέσαμε πρόσφατα αίτηση προς τη Διοίκηση της ΔΕΥΑΦ με την οποία ζητάμε έγγραφα και λεπτομερή πληροφόρηση για τα παρακάτω
1) Σε πόσες ακριβώς διακοπές νερού ανά μήνα προβήκατε από 1-1-2017 μέχρι σήμερα και πόσα σπίτια, καταστήματα, γραφεία ή επιχειρήσεις (εξακολουθούν να) έχουν σήμερα κομμένο το νερό και τι ποσοστό αντιπροσωπεύουν στο σύνολο των συνδέσεων;
2) Τι ακριβώς αυξήσεις στην τιμή του νερού υπήρξαν από 1-9-2014 μέχρι σήμερα;
3) Ποιό είναι το πάγιο τέλος των λογαριασμών σας και ποιο ήταν αυτό στις 31-08-2014;
4) Με ποιο επιτόκιο επιβαρύνονται οι καταναλωτές όταν καθυστερούν τους λογαριασμούς;
5) Ισχύει, εφαρμόζεται το κοινωνικό τιμολόγιο στον Δήμο (απαντήστε μας με συγκεκριμένα στοιχεία);
Η αναμενόμενη παροχή των παραπάνω στοιχείων θα μας βοηθήσει στην κλιμάκωση του αγώνα μας. Καλούμε τους ίδιους τους πολίτες σε πιο ενεργητική κινητοποίησή τους για την επίλυση των προβλημάτων.
Ενεργοί πολίτες ποτέ νικημένοι!


Αφήστε το σχόλιό σας

trikalanews

©2020 Trikalanews from TNEWSGROUP

To trikalanews.gr χρησιμοποιεί cookies. Με την επίσκεψή σας συμφωνείτε με τους Όρους. Διαβάστε ΠερισσότεραΑποδοχή