Εχουμε γράψει πολλάκις στο παρελθόν για την παλαβή Αριστερά και τα καμώματά της. Τώρα, αυτή η Αριστερά που ανέλαβε τα ηνία της χώρας, μπροστά στην εκλογική ήττα έχει ξεφύγει τελείως. Δεν θα αναφερθούμε στις χιλιάδες προσλήψεις που τάζει από τους τηλεοπτικούς άμβωνες ο πρωθυπουργός, ούτε στις επικίνδυνες ανοησίες ότι «η απόφαση του ΣτΕ δεν αποτελεί κανονιστική υποχρέωση αλλά είναι ηθική μας υποχρέωση» (Βουλή 8.11.2014). Πρέπει όμως να σταθούμε στην ψηφοθηρία των υπουργών, αυτή που κατά πρωτοφανή τρόπο εγκαινίασε ο κ. Χρήστος Σπίρτζης.
Δεν έχει ξαναγίνει στην πρόσφατη πολιτική ιστορία αυτού του τόπου υπουργός εν ενεργεία να παρατάει τη δουλειά του και να καταθέτει επί μιάμιση ώρα σε δικαστήριο σε αστική διαμάχη κάποιων πολιτών. Ο υποψήφιος βουλευτής (και παρεμπιπτόντως υπουργός Υποδομών) έγινε για τις προεκλογικές του ανάγκες μάρτυρας υπεράσπισης του προέδρου των Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής κ. Θύμιου Λυμπερόπουλου, στην εκδίκαση της μήνυσης που κατέθεσε η εταιρεία Beat (πρώην Taxibeat) για συκοφαντική δυσφήμηση. Από την κατάθεση του πολιτευτή κ. Σπίρτζη δεν προέκυψε κάποιο στοιχείο για «ατασθαλίες της εταιρείας», όπως είχε καταγγείλει ο συνδικαλιστής των ιδιοκτητών ταξί. Προέκυψαν όμως χειροκροτήματα των πιστών στον Θύμιο ταξιτζήδων, που ο υπουργός προσδοκά να γίνουν ψήφοι στη Β΄ Αθηνών.
Στον βωμό της ψηφοθηρίας, λοιπόν, ο πολιτευτής-υπουργός δεν συντάχθηκε απλώς με τον αναχρονιστικό συνδικαλισμό, που παλεύει να μην αλλάξει τίποτε στη χώρα. Δεν τάχθηκε κατά μιας καινοτόμου επιχείρησης, από τις λίγες που κατάφεραν να προκόψουν σ’ αυτόν τον τόπο και απλώθηκαν στο εξωτερικό, εταιρεία που παράγει τεχνολογία και νέες θέσεις εργασίας στο εσωτερικό. Είπε στο δικαστήριο και το αδιανόητο. «Στην κατάθεσή του άφησε αιχμές και για τους μετόχους της Beat, η οποία πρόσφατα εξαγοράστηκε από την Daimler-Mercedes… Ο υπουργός Υποδομών είπε πως αν ο ίδιος ήταν διευθύνων σύμβουλος της Daimler-Mercedes θα έκανε εισήγηση στο διοικητικό του συμβούλιο να μην προχωρήσει στην εξαγορά της Beat»! (ΣΚΑΪ 8.11.2018). Να (Ελληνας) υπουργός, να μάλαμα, που λέει και ο λαός…
Βεβαίως, οι πολυεθνικές επιχειρήσεις σαν την Daimler-Mercedes πρόκοψαν και επιβίωσαν σχεδόν έναν αιώνα διότι δεν είχαν διευθύνοντες συμβούλους σαν τον κ. Σπίρτζη, ο οποίος δεν μπορεί να κατανοήσει την άυλη αξία της τεχνογνωσίας που ανέπτυξε η ελληνική επιχείρηση. Τον έκανε όμως διευθύνοντα σύμβουλο σε ένα σημαντικό τομέα του Δημοσίου ο κ. Αλέξης Τσίπρας. Αυτό δείχνει πολλά γιατί δεν μπορεί να προκόψει αυτός ο τόπος. Διότι υπουργοί, οι οποίοι για μια χούφτα ψήφους θυσιάζουν κάθε πολιτική δεοντολογία, ακόμη και τη λογική, χαντακώνουν κάθε ελπίδα να βγούμε στο ξέφωτο…