Ελλαδα

​Πάσχος Μανδραβέλης: Να υπουργός, να μάλαμα…

11 Nov 2018

   Εχουμε γράψει πολλάκις στο παρελθόν για την παλαβή Αριστερά και τα καμώματά της. Τώρα, αυτή η Αριστερά που ανέλαβε τα ηνία της χώρας, μπροστά στην εκλογική ήττα έχει ξεφύγει τελείως. Δεν θα αναφερθούμε στις χιλιάδες προσλήψεις που τάζει από τους τηλεοπτικούς άμβωνες ο πρωθυπουργός, ούτε στις επικίνδυνες ανοησίες ότι «η απόφαση του ΣτΕ δεν αποτελεί κανονιστική υποχρέωση αλλά είναι ηθική μας υποχρέωση» (Βουλή 8.11.2014). Πρέπει όμως να σταθούμε στην ψηφοθηρία των υπουργών, αυτή που κατά πρωτοφανή τρόπο εγκαινίασε ο κ. Χρήστος Σπίρτζης.

   Δεν έχει ξαναγίνει στην πρόσφατη πολιτική ιστορία αυτού του τόπου υπουργός εν ενεργεία να παρατάει τη δουλειά του και να καταθέτει επί μιάμιση ώρα σε δικαστήριο σε αστική διαμάχη κάποιων πολιτών. Ο υποψήφιος βουλευτής (και παρεμπιπτόντως υπουργός Υποδομών) έγινε για τις προεκλογικές του ανάγκες μάρτυρας υπεράσπισης του προέδρου των Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής κ. Θύμιου Λυμπερόπουλου, στην εκδίκαση της μήνυσης που κατέθεσε η εταιρεία Beat (πρώην Taxibeat) για συκοφαντική δυσφήμηση. Από την κατάθεση του πολιτευτή κ. Σπίρτζη δεν προέκυψε κάποιο στοιχείο για «ατασθαλίες της εταιρείας», όπως είχε καταγγείλει ο συνδικαλιστής των ιδιοκτητών ταξί. Προέκυψαν όμως χειροκροτήματα των πιστών στον Θύμιο ταξιτζήδων, που ο υπουργός προσδοκά να γίνουν ψήφοι στη Β΄ Αθηνών.

   Στον βωμό της ψηφοθηρίας, λοιπόν, ο πολιτευτής-υπουργός δεν συντάχθηκε απλώς με τον αναχρονιστικό συνδικαλισμό, που παλεύει να μην αλλάξει τίποτε στη χώρα. Δεν τάχθηκε κατά μιας καινοτόμου επιχείρησης, από τις λίγες που κατάφεραν να προκόψουν σ’ αυτόν τον τόπο και απλώθηκαν στο εξωτερικό, εταιρεία που παράγει τεχνολογία και νέες θέσεις εργασίας στο εσωτερικό. Είπε στο δικαστήριο και το αδιανόητο. «Στην κατάθεσή του άφησε αιχμές και για τους μετόχους της Beat, η οποία πρόσφατα εξαγοράστηκε από την Daimler-Mercedes… Ο υπουργός Υποδομών είπε πως αν ο ίδιος ήταν διευθύνων σύμβουλος της Daimler-Mercedes θα έκανε εισήγηση στο διοικητικό του συμβούλιο να μην προχωρήσει στην εξαγορά της Beat»! (ΣΚΑΪ 8.11.2018). Να (Ελληνας) υπουργός, να μάλαμα, που λέει και ο λαός…

   Βεβαίως, οι πολυεθνικές επιχειρήσεις σαν την Daimler-Mercedes πρόκοψαν και επιβίωσαν σχεδόν έναν αιώνα διότι δεν είχαν διευθύνοντες συμβούλους σαν τον κ. Σπίρτζη, ο οποίος δεν μπορεί να κατανοήσει την άυλη αξία της τεχνογνωσίας που ανέπτυξε η ελληνική επιχείρηση. Τον έκανε όμως διευθύνοντα σύμβουλο σε ένα σημαντικό τομέα του Δημοσίου ο κ. Αλέξης Τσίπρας. Αυτό δείχνει πολλά γιατί δεν μπορεί να προκόψει αυτός ο τόπος. Διότι υπουργοί, οι οποίοι για μια χούφτα ψήφους θυσιάζουν κάθε πολιτική δεοντολογία, ακόμη και τη λογική, χαντακώνουν κάθε ελπίδα να βγούμε στο ξέφωτο…

admins
Author: admins

Καουμπόηδες σε αποστολή ή… απλά ξέχασαν την ευγένεια;

Καουμπόηδες σε αποστολή ή… απλά ξέχασαν την ευγένεια;

Στη φωτογραφία βλέπουμε δύο άντρες, τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Δημήτρη Κουρέτα και τον Δήμαρχο Μετεώρων Λευτέρη Αβραμόπουλο …
Έργα 2,6 εκατ. ευρώ ανακοίνωσε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας για τον Δήμο Μετεώρων

Έργα 2,6 εκατ. ευρώ ανακοίνωσε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας για τον Δήμο Μετεώρων

Συνεχίζονται οι επισκέψεις του Περιφερειάρχη Θεσσαλίας σε δήμους για την παρουσίαση του προγραμματισμού έργων …
Έφυγε πρόωρα από τη ζωή ο Βασίλειος Θάνος σε ηλικία 64 ετών

Έφυγε πρόωρα από τη ζωή ο Βασίλειος Θάνος σε ηλικία 64 ετών

Με θλίψη ανακοινώνουμε τον θάνατο του πολυαγαπημένου μας συζύγου, πατέρα, παππού, αδελφού και θείου Βασιλείου Θάνου, ετών 64 …
«Διαβητικές» λακκούβες στα Τρίκαλα;

«Διαβητικές» λακκούβες στα Τρίκαλα;

Η «έξυπνη» πόλη των Τρικάλων θα μπορούσε να διεκδικήσει κι έναν ακόμα χαρακτηρισμό. Παγκόσμιο ίσως. Όχι τον συνηθισμένο πια «πόλη …