Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Από «Κέντρο πολιτιστικών και εμπορικών δραστηριοτήτων» σε …πάρκινγκ

Ομόφωνη η απόφαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Τρικκαίων επί του θέματος.
 
Στο Δημοτικό Συμβούλιο Τρικάλων, έρχεται προς έγκριση αύριο το μεσημέρι, η ομόφωνη απόφαση της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής του Δήμου Τρικκαίων για τροποποίηση εγκεκριμένου ρυμοτομικού σχεδίου Τρικάλων και συγκεκριμένα επί της οδού Κανούτα, με αλλαγή χρήσης στο χώρο με υφιστάμενο χαρακτηρισμό «Κέντρο πολιτιστικών και εμπορικών δραστηριοτήτων», σε νέο χαρακτηρισμό ως «Χώρο στάθμευσης –Σταθμός οχημάτων».

Ουσιαστικά πρόκειται για αίτημα που κατέθεσε στις 21 Ιουνίου η Δημοτική Ανώνυμη Εταιρεία «Αστική Ανάπτυξη», με την υφιστάμενη κατάσταση, να είναι χώρος ιδιοκτησία της, εμβαδού 1.116,78 μ2 μείζονος πολεοδομικής σημασίας κοινωφελών χρήσεων, λόγω της θέσεώς του, αλλά στο σημείο, παρουσιάζεται έλλειψη οργανωμένου και νόμιμου χώρου στάθμευσης οχημάτων, αφού οι μοναδικοί υπαίθριοι χώροι στάθμευσης, ιδιωτικής χρήσεως δε, βρίσκονται σε ακάλυπτα τμήματα οικοπέδων επί των οδών Βύρωνος, Χατζηγάκη και Αλεξάνδρας. Αφορούν δε ιδιωτικής μίσθωσης χώρους, που εξυπηρετούν αποκλειστικά κατοίκους της περιοχής.

Οπως αναφέρεται στην αίτηση "Στην δε ευρύτερη περιοχή του κέντρου της πόλης των Τρικάλων και σε ακτινική απόσταση περί των 450 μ. από τη θέση του υπ’ όψιν οικοπέδου, βρίσκεται ο στεγασμένος δημοτικός υπόγειος χώρος στάθμευσης της πλατείας Αντωνίου χωρητικότητας 94 θέσεων, ενώ σε ακτινική απόσταση περί τα 500 μ. βρίσκεται ο στεγασμένος δημοτικός υπόγειος χώρος στάθμευσης των Δικαστηρίων χωρητικότητας 132 θέσεων.

Ταυτόχρονα, με απόφαση του 2012 του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Τρικκαίων, με την οποία απαγορεύθηκε η στάθμευση των οχημάτων εκατέρωθεν της οδού Κανούτα και για το τμήμα από τη διασταύρωση της με την οδό Βύρωνος μέχρι την διασταύρωση της με την οδό Χατζηγάκη, συμπεραίνεται πως η εξυπηρέτηση της στάθμευσης των οχημάτων στο κέντρο της πόλης, γίνεται με δυσχέρεια καθώς ο υπαίθριος Δημοτικός Σταθμός, χωρητικότητας 40 περίπου θέσεων, δεν επαρκεί για την κάλυψη των αναγκών αυτών, όπως προκύπτει και από την επικαιροποιημένη μελέτη για το κυκλοφοριακό της πόλης των Τρικάλων, ενώ σύμφωνα απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου του 2001, η οποία αφενός χαρακτηρίζει την οδό Κανούτα ως πρωτεύουσα αρτηρία, όσο αφορά την κυκλοφορία των οχημάτων, αφετέρου τονίζει την αναγκαιότητα της αύξησης των χώρων στάθμευσης στο κέντρο των Τρικάλων.

Ταυτόχρονα βάσει την ισχύουσα Νομοθεσία, χαρακτηρίζονται «δραστηριότητες δημοσίου χαρακτήρα ή κοινής ωφελείας, η λειτουργία των οποίων έχει ζωτική σημασία για την εξυπηρέτηση βασικών αναγκών του κοινωνικού συνόλου», συμπεραίνεται πως η αλλαγή χρήσης του υπ’ όψη οικοπέδου σε πάρκινγκ, θεωρείται κοινής ωφελείας χρήση.

Επίσης η υπόψη πρόταση τροποποίησης, δεν αφορά στην άρση εντός του ρυμοτομικού σχεδίου, άλλων κοινωφελών χώρων, ούτε μπορεί να θεωρηθεί αρνητική πολεοδομική παρέμβαση για το συγκεκριμένο οικιστικό σύνολο, λόγω θέσης και χρήσης, ούτε επιφέρει αλλαγή ή απομείωση των κοινοχρήστων  χώρων ή κοινωφελών χώρων.

Αντιθέτως επιφέρει θετικό αντίκτυπο στην αύξηση των θέσεων στάθμευσης στο κέντρο των Τρικάλων".  
 

admins
Author: admins

Αφήστε το σχόλιό σας

trikalanews

To trikalanews.gr χρησιμοποιεί cookies. Με την επίσκεψή σας συμφωνείτε με τους Όρους. Διαβάστε ΠερισσότεραΑποδοχή