Το Δ.Σ. του Νοσοκομείου με το παρόν δελτίο τύπου τοποθετείται στο δημοσίευμα του trikalanews.gr στις 29-12-2018, το οποίο αφορά καταγγελία του υπαλλήλου Κουτσουρούμπα Γεωργίου.
1) Στις 28-12-2018 και ενώ η συνεδρίαση του Δ.Σ. βρισκόταν σε εξέλιξη η προϊσταμένη επιστασίας κ. Παπαθεοδώρου ενημέρωσε για βλάβη στο τηλεφωνικό κέντρο. Το Δ.Σ. εισήγαγε το θέμα στην ημερήσια διάταξη της συνεδρίασης και αποφάσισε να κληθεί άμεσα εξωτερικός συνεργάτης για την αντιμετώπιση της βλάβης (αριθμ. 1197/40/28-12-2018 απόφαση του Δ.Σ.), λόγω του κατεπείγοντος και πάντα στα πλαίσια της δικαιοδοσίας του.
2) Καταγγέλλει τον υπάλληλο Κουτσουρούμπα Γεώργιο, ο οποίος ενήργησε παραβατικά σε σχέση με τον Υπαλληλικό Κώδικα Δημοσίων Υπαλλήλων (Η Διοίκηση θα πράξει ότι προβλέπει ο Υ.Κ.) σπιλώνοντας την εικόνα της διοίκησης και κατ’ επέκταση του Νοσοκομείου χρησιμοποιώντας υβριστικούς συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς.
Το Νοσοκομείο έχει ανοδική πορεία αναβάθμισης με στόχο την καλύτερη παροχή υπηρεσιών υγείας στους πολίτες, γεγονός που επιβεβαιώνεται καθημερινά από το έργο.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Γ. Ν. Τρικάλων