Καρδίτσα

Διάκριση για το Μουσικό Σχολείο Καρδίτσας στο Διεθνές Πρόγραμμα PAD

4 Jul 2019
Διάκριση για το Μουσικό Σχολείο Καρδίτσας στο Διεθνές Πρόγραμμα PAD

O μαθητής του Μουσικού Σχολείου Καρδίτσας της Γ΄ Γυμνασίου

O μαθητής του Μουσικού Σχολείου Καρδίτσας της Γ΄ Γυμνασίου, Θωμάς Μαλιώρας επιλέχθηκε μαζί με άλλους τρεις μαθητές από  σχολεία της Ελλάδας και βραβεύτηκαν σε Πανελλαδικό διαγωνισμό.

Πρόκειται για το Διεθνές Πρόγραμμα Βραβείων της Γερμανικής Παιδαγωγικής Υπηρεσίας Ανταλλαγών (PAD) για την προώθηση της εκμάθησης της γερμανικής γλώσσας από αλλοδαπούς μαθητές. Την κριτική επιτροπή αποτέλεσαν εκπρόσωποι του Υπουργείου Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων, του Ινστιτούτου Goethe Αθηνών, της Κεντρικής Υπηρεσίας για τα Σχολεία στην Αλλοδαπή ZfA, της Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών Γερμανικής Γλώσσας Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕΚΑΓΕΠΕ)  και της Γερμανικής Πρεσβείας στην Αθήνα. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι διακριθέντες μαθητές  θα επιβραβευθούν με ένα ταξίδι τεσσάρων εβδομάδων στη Γερμανία το καλοκαίρι, όπου και θα συναντηθούν με άλλους μαθητές από 90 χώρες.

Κατά τη φετινή διαδικασία επιλογής, η κριτική επιτροπή επέλεξε τους εξής μαθητές και μαθήτριες:

Βραβευθέντες

  • Ελένη Κουμπαρίδου (Α’ Λυκείου, Αρσάκειο Λύκειο Θεσσαλονίκης – Θεσσαλονίκη),
  • Θεοχάρης Λυμνίδης (Γ’ Γυμνασίου, Πρότυπο Γυμνάσιο Ιωνιδείου Σχολής Πειραιά, Πειραιά – Αθήνα)
  • Θωμάς Μαλιώρας (Γ’ Γυμνασίου, Μουσικού Σχολείου Καρδίτσας, Καρδίτσα)
  • Άννα-Αναστασία Μπούτου (Α’ Λυκείου, Πρότυπο Γενικό Λύκειο Βαρβακείου Σχολής, Π. Ψυχικό – Αθήνα)

Το μαθητή του Μουσικού Σχολείου Καρδίτσας υποστήριξε η καθηγήτρια Γερμανικών του σχολείου Νεκταρία Κορκακάκη, η οποία συνέταξε και την πρόταση/έκθεση αξιολόγησης του μαθητή.

admins
Author: admins



Τελευταίες Ειδήσεις
Προεπισκόπηση Ιδιωτικότητας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια στην ομάδα μας να κατανοήσει ποια τμήματα του ιστότοπου βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.