Διαβάστε επίσηςΤα νέα της πόλης

Ενδοσχολική Επιμόρφωση εκπαιδευτικών του 5ου Γυμνασίου και 5ου Λυκείου Τρικάλων

6 Nov 2024

 Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων, σε συνεργασία με τους/τις Σχολικούς Συμβούλους της Δ.Ε. Τρικάλων, το ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Τρικάλων και τις Διευθύνσεις του 5ου Γυμνασίου και 5ου Λυκείου Τρικάλων διοργάνωσε με επιτυχία την πρώτη συνάντηση του επιμορφωτικού προγράμματος με τίτλο «Αξιοποίηση των Διαδραστικών Οθονών στην Εκπαιδευτική Διαδικασία».

Η επιμόρφωση πραγματοποιήθηκε στο Εργαστήριο Πληροφορικής του 5ου Γυμνασίου Τρικάλων και απευθυνόταν στους εκπαιδευτικούς των δυο Σχολείων. Στόχος της δράσης ήταν η εξοικείωση των συμμετεχόντων με τις δυνατότητες και τις σύγχρονες εφαρμογές των διαδραστικών οθονών, ώστε να ενισχυθεί η διδασκαλία και η μαθησιακή εμπειρία μέσα από την αξιοποίηση της τεχνολογίας.

Στη διάρκεια της επιμόρφωσης, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν στη χρήση των διαδραστικών οθονών για την υποστήριξη της μαθησιακής διαδικασίας, με εφαρμογές και τεχνικές που στοχεύουν στην ενεργή συμμετοχή των μαθητών/τριών και την ενίσχυση της συνεργασίας στην τάξη. Επιπλέον, έγινε παρουσίαση των εκπαιδευτικών εργαλείων και των ψηφιακών πόρων που υποστηρίζονται από τις διαδραστικές οθόνες, προσφέροντας λύσεις για συμμετοχική και πολυτροπική διδασκαλία.

Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου πλάνου επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών σε σύγχρονα τεχνολογικά μέσα και μεθόδους διδασκαλίας, ανταποκρινόμενη στις ανάγκες του σύγχρονου σχολείου και της ψηφιακής εποχής.

Το 5ο Γυμνάσιο και το 5ο Λύκειο Τρικάλων ευχαριστούν τον κ. Ζαχαρή Κωνσταντίνο, Σύμβουλο Πληροφορικής που συντόνισε την επιμόρφωση, τον κ. Ρούβαλη Σωτήριο, Υπεύθυνο ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Τρικάλων που ήταν ο κύριος εισηγητής της επιμόρφωσης και τον κ. Λεωνίδα Μποντίλα που υποστήριξε το όλο εγχείρημα.

Ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων κ. Καπανιάρης Αλέξανδρος δεσμεύτηκε να συνεχίσει να υποστηρίζει τους εκπαιδευτικούς με ανάλογες επιμορφωτικές δράσεις, προκειμένου να διασφαλιστεί η συνεχής αναβάθμιση της ποιότητας της εκπαίδευσης στην περιοχή μας.

Ενδοσχολική Επιμόρφωση  εκπαιδευτικών  του  5ου Γυμνασίου και 5ου Λυκείου Τρικάλων
Ενδοσχολική Επιμόρφωση  εκπαιδευτικών  του  5ου Γυμνασίου και 5ου Λυκείου Τρικάλων
Ενδοσχολική Επιμόρφωση  εκπαιδευτικών  του  5ου Γυμνασίου και 5ου Λυκείου Τρικάλων
Ενδοσχολική Επιμόρφωση  εκπαιδευτικών  του  5ου Γυμνασίου και 5ου Λυκείου Τρικάλων
Ενδοσχολική Επιμόρφωση  εκπαιδευτικών  του  5ου Γυμνασίου και 5ου Λυκείου Τρικάλων

Pressroom
Author: Pressroom

Μεσάγκαλα: Συνελήφθησαν δύο Τρικαλινοί για άγριο ξυλοδαρμό 61χρονου στα παράλια της Λάρισας

Μεσάγκαλα: Συνελήφθησαν δύο Τρικαλινοί για άγριο ξυλοδαρμό 61χρονου στα παράλια της Λάρισας

Δύο 18χρονοι από τα Τρίκαλα συνελήφθησαν για τον ξυλοδαρμό 61χρονου στα Μεσάγκαλα Λάρισας. Αναζητούνται οι συνεργοί τους. Στο νοσοκομείο το …
Λάρισα: Θλίψη για τον 45χρονο αστυνομικό που βρέθηκε απανθρακωμένος σε αρδευτικό κανάλι

Λάρισα: Θλίψη για τον 45χρονο αστυνομικό που βρέθηκε απανθρακωμένος σε αρδευτικό κανάλι

Σοκ στη Λάρισα και την Αγιά από τον θάνατο του 45χρονου αστυνομικού Νίκου Σοφολόγη, πατέρα τριών παιδιών, που βρέθηκε απανθρακωμένος …
Στο προπονητικό τιμ του Athens Sports Hall ο Γιώργος Μήτσας

Στο προπονητικό τιμ του Athens Sports Hall ο Γιώργος Μήτσας

Ο Γιώργος Μήτσας εντάχθηκε στο Athens Sports Hall, φέρνοντας εμπειρία από μπάσκετ, στίβο και Τάεκβοντό. Νέα προσθήκη στο κορυφαίο αθλητικό …
Απεβίωσε ο Δημήτριος Καραλής – Η κηδεία τη Δευτέρα στη Βασιλική Καλαμπάκας

Απεβίωσε ο Δημήτριος Καραλής – Η κηδεία τη Δευτέρα στη Βασιλική Καλαμπάκας

Έφυγε από τη ζωή ο Δημήτριος Καραλής σε ηλικία 97 ετών. Η κηδεία του θα γίνει τη Δευτέρα 23 Ιουνίου, …
Προεπισκόπηση Ιδιωτικότητας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια στην ομάδα μας να κατανοήσει ποια τμήματα του ιστότοπου βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.