Τα νέα της πόλης

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα «ExpertICTize» από το 8ο ΓΕΛ Τρικάλων

18 Oct 2017

Ολοκληρώθηκε από τo 8o Γενικό Λύκειο Τρικάλων η 2η σύντομης ανταλλαγής μαθητών κινητικότητα στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+/Δράση ΚΑ2/ Στρατηγικές Συμπράξεις αποκλειστικά μεταξύ σχολείων, διετούς διάρκειας 2016-2018 με τίτλο «ExpertICTize» από 8 Οκτωβρίου 2017 έως 14 Οκτωβρίου 2017.

Οι συμμετέχουσες χώρες του σχεδίου ήταν: Ουγγαρία, Ολλανδία, Ελλάδα (χώρα φιλοξενίας), Γαλλία και Τουρκία

Φιλοξενήθηκαν 26 μαθητές οι οποίοι συνοδεύονταν από 9 καθηγητές. Το αντικείμενο αυτής της συνάντησης ήταν χρήση εφαρμογών σε tablets ,smartphones και προσωπικών υπολογιστών στην εκπαιδευτική διαδικασία με βασικά θέματα: Ξένες Γλώσσες, Μαθηματικά, Φυσική, επίσκεψη στο e-trikala, σεμινάρια βασικών εργαλείων Web 2.0 και ενημέρωση για το etwinning.

Κατά την διάρκεια αυτής της κινητικότητας οι καθηγητές της παιδαγωγικής ομάδας παρουσίασαν και δίδαξαν Μαθηματικά, Φυσική και Ξένες γλώσσες με χρήση κατάλληλων ψηφιακών εφαρμογών. Ειδικότερα για τα μαθηματικά το geogebra, για την φυσική το Colorado phet και για τις ξένες γλώσσες τα busuu, memrise, και duolingo.

Ο κ. Μποντίλας Λεωνίδας υπεύθυνος ΠΛΗΝΕΤ Τρικάλων πραγματοποίησε εργαστήριο για την δημιουργία wiki σε όλους τους καθηγητές της δράσης. Ο κ. Ευσταθίου Χρήστος (Διευθυντής του ΣΕΚ Τρικάλων) επιμόρφωσε όλους τους συμμετέχοντες, μαθητές και καθηγητές, σε εφαρμογές παρουσίασης και επεξεργασίας εικόνας. Ο κ. Παπαδημητρίου Αιμίλιος (καθηγητής Πληροφορικής και πρ. Πρεσβευτής του etwinning) ενημέρωσε τους εταίρους για το Τwinspace του etwinning.

Όλοι οι συμμετέχοντες επισκέφθηκαν τις εγκαταστάσεις του e-trikala, όπου τους έγινε ενημέρωση των e-δράσεων που έχει αναπτύξει τα τελευταία χρόνια. Παράλληλα είχαν την δυνατότητα να γνωρίσουν μνημεία και αξιοθέατα των Τρικάλων όπως το Φρούριο, το Βαρούσι, το Κουρσούμ Τζαμί και το μουσείο Τσιτσάνη με τα Οθωμανικά λουτρά.

Ξεναγήθηκαν στα Μετέωρα και επισκέφθηκαν το Μουσείο Ψηφιακής Απεικόνισης Καλαμπάκας παρακολουθώντας προβολή ταινίας με χρήση γυαλών 3D. Επισκέφθηκαν την εκκλησία της Πόρτα Παναγιάς, το πέτρινο γεφύρι της Πύλης το πέτρινο γεφύρι της Παλαιοκαριάς με τον καταρράκτη, την Ελάτη και το Περτούλι.

Στο τέλος παρουσιάστηκαν οι εργασίες των μαθητών, απονεμήθηκαν οι βεβαιώσεις συμμετοχής και έγινε η αξιολόγηση της συνάντησης.

Η παιδαγωγική ομάδα erasmu+ του σχολείου!
 

admins
Author: admins

Φθαρμένη ελληνική σημαία στο Μουσείο Δημήτρη και Λέγκως Κατσικογιάννη – Νέο περιστατικό αδιαφορίας

Φθαρμένη ελληνική σημαία στο Μουσείο Δημήτρη και Λέγκως Κατσικογιάννη – Νέο περιστατικό αδιαφορίας

Σε κατάσταση εγκατάλειψης βρέθηκε η ελληνική σημαία στο μουσείο των Αμπελακίων, λίγες ημέρες μετά την αντικατάσταση της σημαίας στο Ρολόι …
Καλλιτέχνες και μέλη της οργανωτικής ομάδας συζητούν σε αίθουσα του Μουσείου Τσιτσάνη στα Τρίκαλα, ετοιμάζοντας ιδέες για τον φετινό Μύλο των Ξωτικών

Τα ξωτικά έφεραν “ανάσα” δροσιάς στα Τρίκαλα εν μέσω καύσωνα

Πρεμιέρα για τη δημιουργική προετοιμασία του Μύλου των Ξωτικών, με καλλιτέχνες και οργανωτική ομάδα να βάζουν από τώρα τη μαγεία …
Νέος κυκλικός κόμβος στην είσοδο των Μεγάλων Καλυβίων, με εργασίες σχεδόν ολοκληρωμένες και σήμανση στη θέση της

Νέος κυκλικός κόμβος στα Μεγάλα Καλύβια – Λύση σε χρόνια πρόβλημα κυκλοφορίας

Στην τελική ευθεία ο κυκλικός κόμβος στα Μεγάλα Καλύβια. Παρά τις μικρές αναστατώσεις, το έργο λύνει οριστικά το κυκλοφοριακό στη …
Ηλικιωμένος άνδρας κάθεται σε κλιματιζόμενη αίθουσα, με το χέρι στο μέτωπο, δίπλα σε φορητό κλιματιστικό, αναζητώντας δροσιά κατά τη διάρκεια καύσωνα.

Τρίκαλα: Κλιματιζόμενες αίθουσες και μέτρα προστασίας από τον καύσωνα

Σε ετοιμότητα η Περιφέρεια Θεσσαλίας για τον καύσωνα. Στα Τρίκαλα και άλλες πόλεις λειτουργούν κλιματιζόμενοι χώροι για τους πολίτες …
Προεπισκόπηση Ιδιωτικότητας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια στην ομάδα μας να κατανοήσει ποια τμήματα του ιστότοπου βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.