Θεσσαλια

«Η εξυπηρέτηση μετά την πώληση»

28 Nov 2019
«Η εξυπηρέτηση μετά την πώληση»

Ο ΣΘΕΒ διοργανώνει εκπαιδευτικό σεμινάριο την Τρίτη 03 Δεκεμβρίου και ώρες 16:00-21:00, με θέμα: «Aftersales», στις εγκαταστάσεις του Συνδέσμου (μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων 20 άτομα). Σήμερα ένα μεγάλο πρόβλημα των επιχειρήσεων είναι να διατηρήσουν πελάτες που με μεγάλο κόπο και επένδυση απέκτησαν. Μάθετε όλες τις τεχνικές και ενημερωθείτε για την ολοκληρωμένη προσέγγιση που ξεκινά πριν την […]

Ο ΣΘΕΒ διοργανώνει εκπαιδευτικό σεμινάριο την Τρίτη 03 Δεκεμβρίου και ώρες 16:00-21:00, με θέμα: «Aftersales», στις εγκαταστάσεις του Συνδέσμου (μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων 20 άτομα).

Σήμερα ένα μεγάλο πρόβλημα των επιχειρήσεων είναι να διατηρήσουν πελάτες που με μεγάλο κόπο και επένδυση απέκτησαν. Μάθετε όλες τις τεχνικές και ενημερωθείτε για την ολοκληρωμένη προσέγγιση που ξεκινά πριν την πώληση και εξασφαλίζει πιστούς πελάτες και επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.

Οι συμμετέχοντες με το πέρας του σεμιναρίου θα είναι σε θέση να αξιολογήσουν και να προτείνουν λύσεις στους τομείς της εσωτερικής οργάνωση της επιχείρησης, την αύξηση κερδοφορίας, την πιστότητα πελατών, την προώθηση σε νέους ή διαφυγόντες πελάτες και τη διαχείριση τυχόν συγκρουσιακών καταστάσεων αν και όταν προκύψουν.

Απευθύνεται σε κάθε επαγγελματία που καλείται να βελτιωθεί σε επίπεδο τεχνικής πωλήσεων αλλά και σε θέματα επαγγελματικής εξυπηρέτησης.

Εισηγητής του σεμιναρίου θα είναι ο κος Γιάννης Τζαβλόπουλος, ο οποίος έχει διατελέσει διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων σε πολυεθνικές εταιρίες.

Για  πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής μπορείτε να επικοινωνείτε με τα γραφεία του ΣΘΕΒ αρμόδια κα Ελένη Ευαγγελοπούλου, τηλ: 2410555507 & e-mail: [email protected].

______________________________________________________________

admins
Author: admins



Προεπισκόπηση Ιδιωτικότητας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια στην ομάδα μας να κατανοήσει ποια τμήματα του ιστότοπου βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.