Τα νέα της πόλης

Και η πρώτη κάρτα διαρκείας στον πρώτο πολίτη του Δήμου

Η Κάρτα διαρκείας με το Νο1 για την φετινή αγωνιστική χρονιά δόθηκε απ΄ τον Ασκληπιό στο Δήμαρχο της

30 Sep 2020
Και η πρώτη κάρτα διαρκείας στον πρώτο πολίτη του Δήμου

Η Κάρτα διαρκείας με το Νο1 για την φετινή αγωνιστική χρονιά δόθηκε απ΄ τον Ασκληπιό στο Δήμαρχο της Πόλης κ. Παπαστεργίου.

 Με όλα τα προβλεπόμενα λόγω της κατάστασης, ο Πρόεδρος του Συλλόγου επισκέφθηκε τον Δήμαρχο κ. Παπαστεργίου ενημερώνοντας του για το επικείμενο τουρνουά (το οποίο τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου) προς τιμήν του Βασ. Βαργιάμη,  δίνοντας του συγχρόνως και την πρώτη κάρτα για την φετινή αγωνιστική χρονιά.

Ευχαριστούμε Δήμαρχε για την μεγάλη βοήθεια στην προσπάθεια που κάνουμε για την ανάδειξη του volley στα Τρίκαλα

newsroom
Author: newsroom

Ακουστικά βαρηκοΐας Βάγια Κουκουράβα