Κοσμος

Καθίσματα PEUGEOT: ένα πρελούδιο τεχνολογίας!

Στο εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας, το εσωτερικό του αυτοκινήτου έχει γίνει

19 Jun 2020

Στο εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας, το εσωτερικό του αυτοκινήτου έχει γίνει ένας σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει τη διαδικασία αγοράς. Η PEUGEOT, με το ευρέως διαδεδομένο και καινοτόμο i-COCKPIT® σχεδόν σε ολόκληρη τη γκάμα της, έχει κάνει επανάσταση στο εσωτερικά των μοντέλων της και έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στα καθίσματα, τα οποία γίνονται ολοένα και πιο συμπαγή και τεχνολογικά προηγμένα. Η εξειδίκευση της Peugeot, άλλωστε, στον συγκεκριμένο χώρο και η εργονομική της καινοτομία επισφραγίζεται και από τη συνεργασία του Peugeot Design Lab με την Expliseat, εταιρεία ορόσημο στον σχεδιασμό καθισμάτων αεροσκαφών. 

Μέσα σε 60 χρόνια τα καθίσματα της PEUGEOT έχουν περάσει από διάφορα στάδια εξέλιξης. Το 1955 αποτέλεσε  μια σημαντική χρονιά καθώς έγιναν οι πιο σημαντικές παραμετροποιήσεις των καθισμάτων στην αυτοκινητοβιομηχανία, όπως η ρύθμιση του ύψους της πλάτης των καθισμάτων. Η PEUGEOT καθιέρωσε την έννοια της άνεσης στα καθίσματα αυτοκινήτου, εισάγοντας τη δυνατότητα ανάκλισης της πλάτης στο μοντέλο-ορόσημο της εποχής, το PEUGEOT 403. Άλλες καινοτομίες, όπως η διαίρεση των καθισμάτων ή η προσθήκη τρίτης σειράς καθισμάτων λανσαρίστηκαν από την PEUGEOT στα μοντέλα 306 και 5008 αντίστοιχα. Το 2007,  η έλευση της καινοτόμου πλατφόρμας EMP2 επέτρεψε στην PEUGEOT την εγκάρσια ενίσχυση των καθισμάτων και η εξέλιξη αυτή βρήκε εφαρμογή για πρώτη φορά στο PEUGEOT 308. Τα καθίσματα γίνονται πιο ελαφριά, ενώ παράλληλα βελτιώνονται έτι περαιτέρω σε επίπεδο ασφάλειας και άνεσης.

Προσδοκίες ανά γεωγραφική περιοχή

Τα καθίσματα είναι πλέον μέρος του DNA της PEUGEOT. Το κάθε σύνολο καθισμάτων αποτελείται από τουλάχιστον 150 μέρη. Ωστόσο, τα καθίσματα έρχονται αντιμέτωπα με πολλές προκλήσεις, όπως η ανθεκτικότητα (η μορφολογία του σώματος του οδηγού διαφοροποιεί τις απαιτήσεις αντοχής του καθίσματος), η φθορά (καθώς τα καθίσματα μπορεί να χρησιμοποιηθούν εκατομμύρια φορές μέσα στον κύκλο ζωής του αυτοκινήτου), καθώς και η θερμοκρασία στο εσωτερικό του οχήματος, η οποία διαφοροποιείται συχνά, ακόμα και μέσα στην ίδια μέρα.

Επίσης, παγκοσμίως η αντίληψη της άνεσης διαφέρει από περιοχή σε περιοχή:

– Στην Ευρώπη, το αίτημα είναι η άνεση στα μπροστινά καθίσματα, καθώς οι πελάτες επιθυμούν την όσο το δυνατόν πιο σωστή στάση σώματος, την πλευρική στήριξη και την υποστήριξη που απαιτούν τα μεγάλα ταξίδια. Για τα πίσω καθίσματα, η δυνατότητα αναδίπλωσης είναι επίσης ένα ζητούμενο.

– Στην Κίνα, το αίτημα της άνεσης αφορά τόσο στα μπροστινά, όσο και τα πίσω καθίσματα, τα οποία πρέπει να είναι μαλακά, αλλά χωρίς μεγάλες απαιτήσεις αναφορικά με τη στήριξη. 

– Στη Λατινική Αμερική, απαιτείται η βέλτιστη απορρόφηση των κραδασμών και η άνεση τόσο στα μπροστινά, όσο και στα πίσω καθίσματα.

Το DNA της μάρκας ως οπτικός και αισθητικός δείκτης

Από την οπτική των πελατών, τα καθίσματα πρέπει να εκπληρώνουν τρεις βασικές ανάγκες: τους χώρους, την ασφάλεια και την ευχαρίστηση. Όντας ένα με τον επιβάτη, συμβάλλουν στη διαμόρφωση της τυπολογίας του οχήματος, η οποία πρέπει να είναι συγκεκριμένη για κάθε μάρκα. Από το 2013, κάθε μάρκα του Ομίλου PSA έχει χαράξει μία στρατηγική διαφοροποίησης, η οποία εκφράζει ξεκάθαρα το DNA της και τη διαφοροποιεί από τις υπόλοιπες. Ο πελάτης πρέπει να ξεχωρίζει το αυτοκίνητό του με την πρώτη ματιά και από την πρώτη στιγμή που θα καθίσει στο κάθισμά του. Για την PEUGEOT, ο πελάτης πρέπει να αισθάνεται τη μέγιστη και πλέον δυναμική στήριξη στο κάθισμά του.

Τα καθίσματα του μέλλοντος: μόδα και ευ ζην

Τα καθίσματα του μέλλοντος θα είναι επηρεασμένα από τη μόδα με τα χρώματα και τα υλικά της ταπετσαρίας να είναι εμπνευσμένα από τις κυρίαρχες τάσεις της εποχής. 

Το ευ ζην είναι ένα ακόμη στοιχείο έμπνευσης για τους σχεδιαστές. Οι τελευταίες καινοτομίες περιλαμβάνουν την ενσωμάτωση των αερόσακων εντός του αφρού των καθισμάτων, έτσι ώστε να προσαρμόζεται το κάθισμα στη μορφολογία του σώματος του επιβάτη. Επιπλέον, η PEUGEOT προσφέρει σε πολλά οχήματα της γκάμας της τη δυνατότητα λειτουργίας μασάζ, η οποία προωθεί την χαλάρωση, μέσω της ενεργοποίησης  των μυών της πλάτης.

Στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης η επικέντρωση στα καθίσματα θα είναι αναπόφευκτη και συνεπώς, τα τελευταία θα βρεθούν στην καρδιά του εσωτερικού σχεδιασμού. Θα πρέπει να προσφέρουν πληθώρα δυνατοτήτων, ώστε να μετατρέπουν την καμπίνα του αυτοκινήτου σύμφωνα με τις προδιαγραφές του e-Legend concept. Στόχος είναι ο μετασχηματισμός του χρόνου που ξοδεύει κανείς στο αυτοκίνητο σε χρόνο χαλάρωσης και άνεσης. Βέβαια, η συναρπαστική ιστορία των καθισμάτων της PEUGEOT δεν θα σταματήσει εδώ!

Στέφανος Σιμωτάς                       

admins
Author: admins

Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το trikalanews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε επίσης




Θεοδοσιάδης: «Μαγική εικόνα το σκορ στην Ελασσόνα»
Αθλητικα

Θεοδοσιάδης: «Μαγική εικόνα το σκορ στην Ελασσόνα»

Ο προπονητής των Τρικάλων, Νίκος Θεοδοσιάδης, χαρακτήρισε «μαγική εικόνα» το σκορ στην Ελασσόνα, εκφράζοντας αισιοδοξία για την εξέλιξη της ομάδας και την κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Read More


Ισότιμες σχέσεις παραγωγής από την Περιφέρεια Θεσσαλίας
Λάρισα Πρωτοσέλιδα

Ισότιμες σχέσεις παραγωγής από την Περιφέρεια Θεσσαλίας

Με 3,3 εκατ. ευρώ, η Περιφέρεια Θεσσαλίας χρηματοδοτεί 42 έργα ΚΑΛΟ, ενισχύοντας την απασχόληση και την κοινωνική ένταξη.

Read More


Φιλική ήττα 1-0 του ΑΟ Τρίκαλα στην Ελασσόνα
Αθλητικα

Φιλική ήττα 1-0 του ΑΟ Τρίκαλα στην Ελασσόνα

Ο ΑΟ Τρίκαλα ηττήθηκε φιλικά 1-0 από τον ΠΟ Ελασσόνας, δείχνοντας πως χρειάζεται εντατική δουλειά για να «δέσει» ενόψει της Γ' Εθνικής.

Read More


Έφυγε από τη ζωή ο δημοσιογράφος Δημήτρης Κωνσταντάρας σε ηλικία 79 ετών
Ελλάδα Πρωτοσέλιδα

Έφυγε από τη ζωή ο δημοσιογράφος Δημήτρης Κωνσταντάρας σε ηλικία 79 ετών

Σε ηλικία 79 ετών πέθανε ο δημοσιογράφος Δημήτρης Κωνσταντάρας, γιος του Λάμπρου Κωνσταντάρα. Με πορεία σε ΜΜΕ, πολιτική και πολιτισμό αφήνει ισχυρή παρακαταθήκη.

Read More


LOUX GNC 3on3 Καλαμπάκα 2025: Η δεύτερη μέρα γεμάτη μπάσκετ
Υπολοιποι Δημοι Διαβάστε επίσης

LOUX GNC 3on3 Καλαμπάκα 2025: Η δεύτερη μέρα γεμάτη μπάσκετ

Περισσότερες από 50 ομάδες αγωνίζονται στη δεύτερη μέρα του LOUX GNC 3on3 Καλαμπάκα 2025, σε ημιτελικούς, τελικούς και διαγωνισμούς τριπόντων.

Read More


ΑΟ Τρίκαλα: Φιλικό τεστ με την Ελασσόνα στην προετοιμασία
Αθλητικα

ΑΟ Τρίκαλα: Φιλικό τεστ με την Ελασσόνα στην προετοιμασία

Ο ΑΟ Τρίκαλα αντιμετωπίζει την Ελασσόνα σε φιλικό προετοιμασίας. Ο Νίκος Θεοδοσιάδης θέλει ένταση και εφαρμογή τακτικής από τους παίκτες του, χωρίς έμφαση στο σκορ.

Read More


Σάββας Παντελίδης και Κωνσταντίνος Αγγελάκης ξανά μαζί
Αθλητικα

Σάββας Παντελίδης και Κωνσταντίνος Αγγελάκης ξανά μαζί

Ο Σάββας Παντελίδης συναντήθηκε με τον πρώην παίκτη του Κωνσταντίνο Αγγελάκη, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την πορεία του στον Ολυμπιακό.

Read More


Στη Μεσοχώρα οι εκτελεσμένοι έμειναν ανώνυμοι, αλλά ο Κώστας Μαράβας όχι
Υπολοιποι Δημοι Πρωτοσέλιδα

Στη Μεσοχώρα οι εκτελεσμένοι έμειναν ανώνυμοι, αλλά ο Κώστας Μαράβας όχι

Μνημείο για τους 23 πατριώτες χωρίς τα ονόματά τους, αλλά με χαραγμένη την «υπογραφή» του δημάρχο

Read More


Ο Κώστας Σκρέκας τίμησε τον Απόστολο Βεσυρόπουλο
Βουλευτική Εκπροσώπηση Πρωτοσέλιδα

Ο Κώστας Σκρέκας τίμησε τον Απόστολο Βεσυρόπουλο

Παρουσία στην κηδεία του πρώην υφυπουργού και Γενικού Γραμματέα της ΚΟ της ΝΔ στην Αλεξάνδρεια Ημαθίας

Read More


Τραγωδία στα Τρίκαλα: Νεκροί μητέρα και γιος στο σπίτι τους
Τα νέα της πόλης Διαβάστε επίσης

Τραγωδία στα Τρίκαλα: Νεκροί μητέρα και γιος στο σπίτι τους

Βρέθηκαν χωρίς τις αισθήσεις τους το μεσημέρι του Σαββάτου μέσα στο σπίτι τους

Read More

Προεπισκόπηση Ιδιωτικότητας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια στην ομάδα μας να κατανοήσει ποια τμήματα του ιστότοπου βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.