Με μειωμένα έξοδα κατά 18% ο «Μύλος Ξωτικών-7» αλλά με νέα αύξηση κατά 8% στην …διαφήμιση

Θα πουλά ζαχαρώδη η …e-trikala που κάνει «ψαλίδι» 20% στο κόστος ενοικίασης των εμπορικών χώρων.
Όπως αποκαλύπτει το trikalanews.gr έχοντας δομημένη την έκταση του περυσινού θεματικού πάρκου η e-trikala, σχεδιάζει χωροθετικές και θεματικές αλλαγές στοχεύοντας στην αναβάθμιση και στην ανανέωση της αισθητικής του πάρκου, ώστε μετά από 7 χρόνια να μπορέσει να παραμείνει ανταγωνιστικός και στην κορυφή των προτιμήσεων επισκεπτών.
Φέτος, θα αναδειχτούν οι τεχνικές και μουσειακές παρεμβάσεις στον Κεντρικό Μύλο, τον υδροστρόβιλο και το ενεργειακό πάρκο, ενισχύοντας την εκπαιδευτική πλευρά της επίσκεψης, ενώ θα διαχωριστεί η διασκέδαση από την περιήγηση στα θεματικά σημεία, αναδεικνύοντας το νερό και τις Χριστουγεννιάτικες δράσεις.
Σε ότι αφορά τον προϋπολογισμό της φετινής χρήσης παρατηρείται μείωση στα έξοδα που οφείλεται στην χρήση της περυσινής υποδομής, της θεματολογίας και των δράσεων, εμπλουτίζοντας αυτές με χωροταξικές αλλαγές και 2 νέες θεματικές κατασκευές με στόχο την προσέλκυση παλαιών και νέων επισκεπτών.
Συγκεκριμένα θα υπάρξει η δημιουργία 2 νέων θεματικών κατασκευών, αλλά και στην ανανέωση – ανακατασκευή των υπαρχόντων στους διάφορους χώρους του συγκροτήματος (μικρό νησάκι,  Κεντρικός Μύλος,  μικρό θεατράκι, μεγάλο νησί), προσδοκώντας σε μεγιστοποίηση της  εικόνας του Μύλου και των ποταμών.  
Για τον λόγο αυτό τα έξοδα στην κατηγορία των υλικών παρουσιάζουν μείωση της τάξης του 30% από πέρυσι και προϋπολογίζονται στα 164.000 ευρώ.
Επίσης στην κατηγορία προώθηση- προβολή υπάρχει μία αύξηση της τάξεως του 8% σε σχέση με πέρυσι που οφείλεται κυρίως στην διαφήμιση στοχεύοντας στην αύξηση των επισκεπτών, με το ποσό να είναι 90.000 ευρώ.
Στον προϋπολογισμό για τα έξοδα ενοικίασης, υπάρχει «ψαλίδι» 10% με το ποσό στις 32.000 ευρώ.
Στην ενότητα ασφάλεια υπάρχει κάποια διαφοροποίηση (αύξηση 29%), σε σχέση με πέρυσι , που οφείλεται στην συνεχή επένδυση σε συστήματα ασφάλειας που θα παραμείνουν στον χώρο για την λειτουργία του μουσείου με το ποσό στις 10.000 ευρώ.
Τέλος στο κεφάλαιο εργατικά, όσον αφορά τα έξοδα παρατηρείται μια μείωση της τάξης του 21% , εφόσον έχουν μειωθεί οι επενδύσεις σε θεματικά και οι ημέρες λειτουργίας του πάρκου , στους μισθούς εργαζομένων με το ποσό στις 305.000 ευρώ.
Το σύνολο του προϋπολογισμού των εξόδων είναι 601.000 ευρώ (πλέον ΦΠΑ) έναντι 706.700,27 ευρώ πέρυσι, μειωμένο κατά 105.700,27 ευρώ ( 18%).
 
Για την κάλυψη των παραπάνω εξόδων, η e-trikala προχώρησε σε συμφωνίες  με επιχειρηματίες, εκτιμώντας την οικονομική κατάσταση της αγοράς, και προχωρά στην αποδοχή της πρότασης όλων των επαγγελματιών που διαπραγματεύτηκε για μείωση των ενοικίων με παράλληλη ανάληψη νέας δραστηριότητας πώλησης αγαθών (ζαχαρώδη) από την e-trikala για τον ισοσκελισμό της ενέργειας. 
Στην κατηγορία ενοικιάσεων χώρων προϋπολογιστικά, υπάρχει μείωση της τάξεως του 20% με ποσό 392.900 ευρώ.
Επιπλέον σε ότι αφορά τις ίδιες εκμεταλλεύσεις και τις συνεκμεταλλεύσεις αξιοποιώντας την νέα μορφή συνεργασιών η e-trikala, αναφέρει πως οι εισπράξεις από το fun park , το οποίο θα βρίσκεται  συγκεντρωμένο στο χώρο του parking , θα εξασφαλίσουν ένα ακόμη σημαντικό ποσό εσόδων, με προσδοκώμενο ποσοστό είσπραξης για την παραχώρηση του χώρου είναι το 50% απαλλαγμένο από διαχειριστικά κόστη και προσωπικό. Με την αλλαγή της θέσης του, προσδοκά σε αύξηση της τάξης του 20% και ποσό 232.500 ευρώ.
Τα αναμνηστικά θα πωλούνται στην μπουτίκ του Μύλου και από τα καταστήματα της μικρής αγοράς, ενώ από διαφημίσεις-χορηγίες, προσδοκά 55.000 ευρώ.
Το σύνολο λοιπόν του προϋπολογισμού των εσόδων αναμένεται να είναι 680.400 ευρώ.


Αφήστε το σχόλιό σας

trikalanews

©2020 Trikalanews from TNEWSGROUP

To trikalanews.gr χρησιμοποιεί cookies. Με την επίσκεψή σας συμφωνείτε με τους Όρους. Διαβάστε ΠερισσότεραΑποδοχή