Διαβάστε επίσηςΤα νέα της πόλης

Σεμινάριο επαγγελματικού προσανατολισμού για μαθητές στα Τρίκαλα – Συνεργασία Δήμου & Employ Edu

Επιστημονική προσέγγιση σε θέματα σπουδών και επαγγελματικού προσανατολισμού για μαθητές Τρικάλων σε σεμινάριο του Δήμου και της Employ Edu.

21 Jun 2025

Επιστημονική προσέγγιση στα θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού για τους μαθητές των Τρικάλων, μέσα από νέο σεμινάριο που διοργάνωσε ο Δήμος Τρικκαίων σε συνεργασία με την EMPLOY EDU.

Το απόγευμα της Πέμπτης 19 Ιουνίου 2025, στην κατάμεστη αίθουσα «Θεόδωρος Μάρκελλος» του Λαογραφικού Μουσείου Τρικάλων, μαθητές και γονείς είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα σύγχρονα δεδομένα σε σπουδές και επαγγελματικές επιλογές, με αφορμή τις πανελλαδικές εξετάσεις.
Ο δρ. Παναγιώτης Παππάς, σύμβουλος σταδιοδρομίας, ανέλυσε τις δυνατότητες επαγγελματικής αποκατάστασης, συνδυασμούς σπουδών και βασικά κριτήρια για την επιλογή ακαδημαϊκής κατεύθυνσης.
Ο αντιδήμαρχος Παιδείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Μιχάλης Λάππας, τόνισε τη σημασία της επιστημονικής πληροφόρησης και της σωστής καθοδήγησης στη λήψη αποφάσεων, ιδιαίτερα σήμερα που οι πληροφορίες είναι άφθονες αλλά και συχνά παραπλανητικές.

Τέλος, εκπρόσωπος του Κολεγίου Ανατόλια παρουσίασε τις εκπαιδευτικές δυνατότητες και τα προγράμματα σπουδών του κολεγίου, δίνοντας πρόσθετες επιλογές σε μαθητές και γονείς.

Προώθ.: επαγγελματικοσ προσανατολισμοσ
Προώθ.: επαγγελματικοσ προσανατολισμοσ
Προώθ.: επαγγελματικοσ προσανατολισμοσ

Pressroom
Author: Pressroom

Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το trikalanews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προεπισκόπηση Ιδιωτικότητας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια στην ομάδα μας να κατανοήσει ποια τμήματα του ιστότοπου βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.