Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Στο στόχαστρο των απατεώνων Τρικαλινοί πελάτες της Εθνικής τράπεζας

Πως μοιάζουν τα email που στέλνουν – Πώς να προστατευτείτε

Οι κυβερνοαπατεώνες είναι ξεκάθαρο πως συνεχώς εφευρίσκουν όλο και περισσότερες νέες μεθόδους επίθεσης είτε μέσω μηνυμάτων SMS είτε μέσω emails.

Μετά το …μπαράζ τηλεφωνικών απατών τις τελευταίες ημέρες στην πόλη μας, επιτήδειοι έριξαν τα δίχτυα τους και στους πελάτες της Εθνικής τράπεζας.

Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει στο Trikalanews.gr συμπολίτισσα μας, δέχτηκε email με ψευδές λογότυπο της Εθνικής Τράπεζας, όπου την ενημέρωνε ότι ο λογαριασμός της θα μπλοκαριστεί και την παρέπεμπε σε link.

Μάλιστα, δεν πέρασε καιρός που είχα λάβει ξανά ένα παρόμοιο email.

Πρόκειται φυσικά για μία ακόμη καλοστημένη απάτη με σκοπό να αδειάσουν τους λογαριασμούς ανυποψίαστων πελατών.

Οι παραλλαγές είναι πολλές καθώς πέρα από email μπορεί να λάβετε και sms στο κινητό σας τηλέφωνο, όπου με την πρόφαση ότι η κάρτα σας θα μπλοκαριστεί να σας ζητούν κωδικούς τραπέζης ή να σας παραπέμπουν σε κάποιο link.

Καμία τράπεζα ή οργανισμός δεν θα στείλει ποτέ κάποιο τέτοιο μήνυμα η email.

Πώς να προστατευτείτε:

  • Οι τράπεζες ποτέ δεν θα στείλουν μηνύματα (email, SMS) ότι έχει κλειδωθεί ο λογαριασμός ή η κάρτα ή ότι υπάρχει μία ύποπτη συναλλαγή και στην συνέχεια να τους παραπέμπουν μέσω συνδέσμου (link) σε κάποια ιστοσελίδα για να καταχωρήσουν προσωπικά τους στοιχεία ώστε να επιλυθεί το δήθεν πρόβλημα.
  • Τα απατηλά αυτά μηνύματα αποστέλλονται μαζικά και στην τύχη. Δεν είναι δηλαδή προσωποποιημένα, δεν αναφέρουν ούτε το όνομα του πελάτη ούτε ποιος λογαριασμός έχει το πρόβλημα.
  • Τα μηνύματα αυτά συνήθως έχουν ορθογραφικά ή συντακτικά λάθη. Σε περίπτωση αμφιβολίας για την γνησιότητα των μηνυμάτων οι χρήστες πρέπει – να επικοινωνούν με την Τράπεζά τους για διευκρινίσεις.
  • Να ελέγχουν με προσοχή την περιγραφή των μηνυμάτων (SMS, Viber, Push Notifications) που λαμβάνουν με τον κωδικό μίας χρήσης (OTP) για την έγκριση των συναλλαγών τους.
  • Nα εγγράφονται στις υπηρεσίες των τραπεζών τους που παρέχουν ειδοποιήσεις μέσω SMS, Viber και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όταν χρεώνονται οι λογαριασμοί τους.
  • Να ενημερώνουν άμεσα την τράπεζά τους σε περίπτωση που έχουν διαπιστώσει συναλλαγές οι οποίες δεν έχουν την έγκρισή τους ή δεν έχουν πραγματοποιηθεί από αυτούς.

Trikala News
Author: Trikala News

To trikalanews.gr χρησιμοποιεί cookies. Με την επίσκεψή σας συμφωνείτε με τους Όρους. Διαβάστε ΠερισσότεραΑποδοχή