Ελλάδα

Συνεχής Ενημέρωση Πελατών με την Υπηρεσία της Opel “my Digital Service”

17 Sep 2019

Χάρη στη δωρεάν υπηρεσία “my Digital Service” της Opel, οι κάτοχοι των αυτοκινήτων μπορούν τώρα να παρακολουθούν πώς εξελίσσονται οι εργασίες κατά την επίσκεψη του αυτοκινήτου τους στο συνεργείο της Opel. Οι τεχνικές εργασίες των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της Opel είναι πάντα διάφανες και κατανοητές στον πελάτη. Ειδοποιήσεις συνοδεύουν το κάθε στάδιο παραμονής του αυτοκινήτου στο συνεργείο – “Άφιξη”, “Οπτικός Έλεγχος Ολοκληρώθηκε”, “Σέρβις σε Εξέλιξη” και “Έτοιμο για Παραλαβή” – ώστε ο πελάτης να έχει πλήρη εικόνα ανά πάσα στιγμή και όποτε το επιθυμεί. Μετά την ολοκλήρωση του ελέγχου ή της επισκευής, ο ιδιοκτήτης ενημερώνεται πότε το αυτοκίνητο είναι έτοιμο για παραλαβή.

Οι μηχανικοί μπορούν να τεκμηριώνουν απρόβλεπτα ζητήματα που προκύπτουν με ένα βίντεο ή μία φωτογραφία, όπως απαιτούμενη αντικατάσταση ελαστικών ή τακακιων. Οι ιδιοκτήτες λαμβάνουν έναν εξατομικευμένο σύνδεσμο (link) όπου μπορούν να δουν τη φωτογραφία ή το βίντεο καθώς και τη σχετική εκτίμηση κόστους, ώστε να αποφασίσουν για την εκτέλεση ή μη των εργασιών. Οι επισκευές μπορούν να παραγγέλνονται ή να απορρίπτονται online, ενώ ο πελάτης έχει πλήρη έλεγχο των δαπανών σε όλη τη διάρκεια παραμονής του οχήματος στο συνεργείο. Επιπλέον, όλα τα αποδεικτικά στοιχεία είναι διαθέσιμα σε ψηφιακή μορφή.

«Η υπηρεσία μας myDigitalService λειτουργεί όπως η παρακολούθηση αποστολών μετά από μία an online παραγγελία» εξηγεί ο Tobias Theile, Manager Customer Journey στην Opel. «Οι πελάτες ενημερώνονται για το τι συμβαίνει στο όχημά τους και μπορούν να λάβουν τις κατάλληλες αποφάσεις.» Αυτό διασφαλίζει μέγιστη διαφάνεια και άνεση και εξοικονομεί χρόνο. «Πάνω από όλα, ο πελάτης παραμένει ευέλικτος και μπορεί να αποφασίζει όπου κι αν βρίσκεται – οι απαραίτητες πληροφορίες είναι πάντα διαθέσιμες.» Χιλιάδες πελάτες έχουν ήδη χρησιμοποιήσει την υπηρεσία και την έχουν αξιολογήσει με θετικό πρόσημο.

Η υπηρεσία Opel myDigitalService προσφέρεται αυτή τη στιγμή σε περίπου 20 χώρες σε όλη την Ευρώπη, μεταξύ των οποίων η Γερμανία, η Ιταλία και η Ισπανία. Στην Ελλάδα παρέχεται σε επιλεγμένα σημεία του δικτύου.

«Η ψηφιοποίηση των διαδικασιών σέρβις έχει φτάσει σε νέο επίπεδο στην Opel» σχολιάζει ο Andrea Neri, Aftersales Marketing Manager στην Opel. «Μπορούμε να κάνουμε τις εργασίες μας πιο αποδοτικές και να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή εμπειρία σέρβις.»

Στέφανος Σιμωτάς

admins
Author: admins

AirCanteen

Γίνε μέλος της κορυφαίας εταιρείας εστίασης!

Γίνε μέλος της κορυφαίας εταιρείας εστίασης!

Η AirCanteen, μια από τις ηγέτιδες εταιρείες εστίασης, αναζητά Πωλητές, Barista, Αποθηκάριους & Υπεύθυνους Καταστήματος για τα καταστήματά μας στα …


Γυναίκα σε ψηφιακό περιβάλλον με κώδικα – τεχνητή νοημοσύνη και άνθρωπος

Ποιος έφαγε τα γλυκά του γραφείου; Η τεχνητή νοημοσύνη ξέρει!

Η τεχνητή νοημοσύνη αποκάλυψε ποιος υπάλληλος έκλεβε τα γλυκά από το ψυγείο. Η «έξυπνη» λύση που δίχασε το διαδίκτυο στην …
Τιμητική φανέλα για τον Κώστα Σκρέτα στο γήπεδο του ΑΟ Τρίκαλα – Αριθμός 58

Φαίδρα Σκρέτα «Πρόεδρε, τα καταφέραμε»

Η Φαίδρα Σκρέτα αποχαιρετά τον ΑΟ Τρίκαλα με μια συγκλονιστική επιστολή αφιερωμένη στον πατέρα της, Κώστα Σκρέτα, και την παραμονή …
Οι παίκτες και το τεχνικό επιτελείο του ΑΟ Τρικάλων πανηγυρίζουν την παραμονή στην Elite League 2025

Γιώργος Μήτσας: «Όλοι μαζί κάναμε το… απίστευτο!»

Μήνυμα συγκίνησης από τον υπεύθυνο φυσικής κατάστασης του ΑΟΤ, μετά την παραμονή στην Elite League …
Μπάλα μπάσκετ και λογότυπο Elite League σε βάθρο - ΑΟ Τρίκαλα παραμονή στην κατηγορία

Παπαστεργίου για ΑΟ Τρίκαλα: «Και ναι, τα καταφέραμε!»

Παραμονή στην Elite League με αφιέρωση στον αείμνηστο Κώστα Σκρέτα Σε πανηγυρικό τόνο ήταν το μήνυμα του Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης …
Προεπισκόπηση Ιδιωτικότητας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια στην ομάδα μας να κατανοήσει ποια τμήματα του ιστότοπου βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.