Ελλάδα

Το 13033 δέχθηκε 4,4 εκατομμύρια SMS μέσα σε 3 μέρες

26 Mar 2020

Μεγάλος είναι ο αριθμός των πολιτών που επιλέγουν την αποστολή SMS στο 13033 για την κατ’ εξαίρεση μετακίνησή τους, στο πλαίσιο των μέτρων προστασίας από τον νέο κορωνοϊό.

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία που παραθέτει σε ανακοίνωσή του το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης:

– Κατά το πρώτο 24ωρο λειτουργίας της (από τις 6 το πρωί της 23ης Μαρτίου ως τις 6 το πρωί της 24ης Μαρτίου) η υπηρεσία του 13033 διεκπεραίωσε 1,3 εκατ. έγκυρα μηνύματα SMS, τα οποία αντιστοιχούν στο 65% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε.

– Στο δεύτερο 24ωρο, από τις 6 το πρωί της 24ης Μαρτίου ως τις 6 το πρωί της 25ης Μαρτίου, το 13033 διεκπεραίωσε 1,8 εκατ. έγκυρα μηνύματα, τα οποία αντιστοιχούν στο 81% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε η υπηρεσία. Σε σχέση με το πρώτο 24ωρο παρουσιάστηκε αύξηση στον αριθμό των έγκυρων μηνυμάτων κατά 38,5%.

– Στο τρίτο 24ωρο, από τις 6 το πρωί της 25ης Μαρτίου ως τις 6 το πρωί της 26ης Μαρτίου, το 13033 διεκπεραίωσε 1,3 εκατ. έγκυρα μηνύματα, που αντιστοιχούν στο 85% των συνολικών μηνυμάτων που έλαβε η υπηρεσία.

Τα ανωτέρω στοιχεία και κυρίως  η καθημερινή αύξηση στο ποσοστό των έγκυρων μηνυμάτων, δείχνουν πως οι πολίτες εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με την υπηρεσία.

Σημειώνεται, επίσης, ότι οι οδηγίες για τη σύνταξη μηνύματος και αποστολή του στο 13033 είναι διαθέσιμες στη σχετική ενότητα του forma.gov.gr. Υπενθυμίζεται ότι η αποστολή SMS στο 13033 δεν έχει χρέωση.

Επίσης, το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης ενημερώνει ότι κατά τις τελευταίες εβδομάδες και σε σύγκριση με τις αρχές Μαρτίου, καταγράφεται αύξηση στην κίνηση δεδομένων -κυρίως στα σταθερά δίκτυα-, η οποία διαμορφώνεται στο 50%, ως αποτέλεσμα της επικοινωνίας των πολιτών, η οποία πραγματοποιείται  σχεδόν αποκλειστικά μέσω των τηλεπικοινωνιακών δικτύων.

Η  επιπλέον κίνηση έχει διεκπεραιωθεί με επάρκεια από τα σχετικά δίκτυα τηλεπικοινωνιών  που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας. Υπογραμμίζεται, ωστόσο, ότι οι τηλεπικοινωνιακοί πόροι δεν είναι απεριόριστοι και πως οι αντίστοιχες υποδομές έχουν συγκεκριμένες  χωρητικότητες και δυνατότητες αναβαθμίσεων.

Η υπεύθυνη χρήση των τηλεπικοινωνιακών υποδομών είναι βασική παράμετρος κατά τις παρούσες συνθήκες και οι  αναλυτικές πληροφορίες που περιλαμβάνονται στις οδηγίες που εξέδωσε το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης στις 16 Μαρτίου 2019, είναι σημαντικό να τηρούνται από όλους μας ώστε να διασφαλίζεται η αδιάλειπτη παροχή των υπηρεσιών.

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Trikalanews
Author: Trikalanews

AirCanteen

Γίνε μέλος της κορυφαίας εταιρείας εστίασης!

Γίνε μέλος της κορυφαίας εταιρείας εστίασης!

Η AirCanteen, μια από τις ηγέτιδες εταιρείες εστίασης, αναζητά Πωλητές, Barista, Αποθηκάριους & Υπεύθυνους Καταστήματος για τα καταστήματά μας στα …


Έφυγε από τη ζωή η Θεοδώρα Βράντζα-Ζαφειριάδου

Έφυγε από τη ζωή η Θεοδώρα Βράντζα-Ζαφειριάδου

Την Τρίτη 15 Απριλίου στον Ι.Ν. Αγίου Κοσμά Αιτωλού η κηδεία της 70χρονης Τρικαλινής …
Ταχύρρυθμο σεμινάριο για επαγγελματίες μελισσοκόμους στην Καλαμπάκα

Ταχύρρυθμο σεμινάριο για επαγγελματίες μελισσοκόμους στην Καλαμπάκα

Από 23 έως 25 Απριλίου 2025 στο Κέντρο «ΔΗΜΗΤΡΑ» – Απαραίτητο το μελισσοκομικό βιβλιάριο …
Από αναβολή σε αναβολή ο 2ος όμιλος της Γ’ Εθνικής

Από αναβολή σε αναβολή ο 2ος όμιλος της Γ’ Εθνικής

Τελειωμό δεν έχουν οι αναβολές στον 2ο Όμιλο της Γ’ Εθνικής Κατηγορίας όπου συμμετέχει και ο ΑΟ Τρίκαλα …
Έφυγε πλήρης ημερών η Νικολίτσα Αναγνωστιάδου

Έφυγε πλήρης ημερών η Νικολίτσα Αναγνωστιάδου

Κηδεύτηκε τη Μεγάλη Δευτέρα στα Τρίκαλα, σε στενό οικογενειακό κύκλο …
Προεπισκόπηση Ιδιωτικότητας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια στην ομάδα μας να κατανοήσει ποια τμήματα του ιστότοπου βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.