Κοσμος

Το Ford Fiesta εξηλεκτρίζεται

Τώρα ακόμα πιο οικονομικό, πιο απολαυστικό και πιο προηγμένο τεχνολογικά

10 Jun 2020

Τώρα ακόμα πιο οικονομικό, πιο απολαυστικό και πιο προηγμένο τεχνολογικά

Το δημοφιλές Ford Fiesta – το μοντέλο της Ford με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη – θα διατίθεται για πρώτη φορά με εξηλεκτρισμένο σύστημα κίνησης.

Τα συστήματα κίνησης Ford EcoBoost Hybrid προσφέρουν στους οδηγούς του Fiesta βελτιωμένη απόδοση σε συνδυασμό με μία πιο απολαυστική οδηγική εμπειρία, με ακόμα καλύτερες επιδόσεις, ταχύτερη απόκριση στο πάτημα του γκαζιού και βελτιωμένες επιταχύνσεις εν κινήσει.

Η ήπια υβριδική τεχνολογία των 48-volt λανσάρεται μαζί με προηγμένες, νέες τεχνολογίες υποβοήθησης της οδήγησης, όπως τα Adaptive Cruise Control με Stop & Go και Speed Sign Recognition. Τα συστήματα αυτά είναι σχεδιασμένα ώστε να προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση στον αυτοκινητόδρομο ή σε διαδρομές εντός της πόλης.1

«Η προσθήκη της τεχνολογίας EcoBoost Hybrid στα δυναμικά οδηγικά γνωρίσματα του Fiesta σημαίνει ότι οι πελάτες θα έχουν στη διάθεσή τους περισσότερη ισχύ αλλά και τη δυνατότητα να διανύουν πιο πολλά χιλιόμετρα με ένα ρεζερβουάρ καυσίμου» δήλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης. «Με το Fiesta EcoBoost Hybrid, η Ford φέρνει τώρα τα πλεονεκτήματα του εξηλεκτρισμού σε περισσότερους οδηγούς.» 

Η Ford έχει δεσμευτεί να προσφέρει μία ηλεκτροκίνητη έκδοση σε κάθε επιβατικό μοντέλο που θα λανσάρει στην Ευρωπαϊκή αγορά αυξάνοντας τη γκάμα των εξηλεκτρισμένων οχημάτων της που θα πωλούνται στη γηραιά ήπειρο σε 18 πριν το τέλος του 2021.

Οι οδηγοί του Fiesta θα επωφεληθούν από την προηγμένη τεχνολογία EcoBoost Hybrid της Ford, η οποία λανσαρίστηκε για πρώτη φορά στη γκάμα των επιβατικών οχημάτων της εταιρείας με το νέο Ford Puma, στα τέλη του 2019.

Διαθέσιμα μέσα στη χρονιά, τα μοντέλα Fiesta EcoBoost Hybrid θα αποδίδουν 155 ίππους και θα διαθέτουν ενσωματωμένη μίζα/γεννήτρια (BISG) με κίνηση μέσω ιμάντα αντί του στάνταρ εναλλάκτη, επιτρέποντας την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα του οχήματος σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48-volt.

Το σύστημα BISG λειτουργεί και σαν μοτέρ μέσω διαρκούς συνεργασίας με τον κινητήρα, χρησιμοποιώντας την αποθηκευμένη ενέργεια τόσο για την παροχή πρόσθετης ροπής υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης και επιτάχυνσης, όσο και για τη λειτουργία των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων του οχήματος.

Το ευφυές, αυτορυθμιζόμενο ήπιο υβριδικό σύστημα παρακολουθεί συνεχώς τη λειτουργία του αυτοκινήτου, ώστε να προσδιορίζει το χρόνο και το βαθμό φόρτισης της μπαταρίας προκειμένου να εξασφαλίζεται η βέλτιστη χρήση της αποθηκευμένης ενέργειας. Στην πράξη, το σύστημα εφαρμόζει τις παρακάτω στρατηγικές:

•             ”Υποκατάσταση ροπής”, που αξιοποιεί την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG για να προσφέρει ροπή έως 24 Nm – μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα

•             “Υποβοήθηση ροπής”, που αξιοποιεί για ακόμα καλύτερες επιδόσεις την ισχύ του ηλεκτροκινητήρα του BISG, ώστε να αυξάνεται η συνολική διαθέσιμη ροπή του συστήματος κίνησης έως και 20 Nm πάνω από το επίπεδο που διαθέτει από μόνος του ο βενζινοκινητήρας σε πλήρες φορτίο – φτάνοντας τα 240 Nm και μέχρι 50% περισσότερη ροπή στις χαμηλότερες στροφές

Το σύστημα BISG επέτρεψε επίσης στους μηχανικούς της Ford να μειώσουν τη σχέση συμπίεσης του 1.0L EcoBoost κινητήρα και να προσθέσουν ένα μεγαλύτερο υπερσυμπιεστή, για αύξηση της ισχύος. Έτσι περιορίζεται η υστέρηση στην απόκριση (turbo-lag) μέσω της παραπανήσιας ροπής του ηλεκτροκινητήρα που περιστρέφει τον κινητήρα ταχύτερα, διατηρώντας ψηλά την πίεση στο τούρμπο.

Το ισχυρότερο BISG επιτρέπει επίσης τη λειτουργία του Auto Start-Stop του Fiesta EcoBoost Hybrid σε περισσότερες περιπτώσεις, προς όφελος της οικονομίας, όπως για παράδειγμα όταν το όχημα ρολάρει για να σταματήσει με ταχύτητα κάτω από 25 km/h ή ακόμα και με επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο με το πεντάλ του συμπλέκτη πατημένο. 

Τόσο το Fiesta EcoBoost Hybrid όσο και οι παραδοσιακοί βενζινοκινητήρες χρησιμοποιούν την τελευταία γενιά του πολυβραβευμένου 1.0L EcoBoost που περιλαμβάνει τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρου. 

Η τεχνολογία αυτή βελτιώνει περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου θέτοντας αυτόματα εκτός λειτουργίας τον έναν κύλινδρο όταν δεν είναι απαραίτητη όλη η ισχύς, όπως συμβαίνει στο ρολάρισμα ή στο ταξίδι με χαμηλό φορτίο. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιεί και να ενεργοποιεί εκ νέου τον έναν κύλινδρο μέσα σε 14 χιλιοστά του δευτερολέπτου, χωρίς να επηρεάζει τις επιδόσεις ή την πολιτισμένη λειτουργία του συνόλου.

Στέφανος Σιμωτάς

admins
Author: admins

Διαβάστε τις Ειδήσεις σήμερα και ενημερωθείτε για τα πρόσφατα νέα.
Ακολουθήστε το trikalanews.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Καύσωνας–σοκ στη Θεσσαλία: Στους 44°C τα Τρίκαλα από Δευτέρα

Καύσωνας–σοκ στη Θεσσαλία: Στους 44°C τα Τρίκαλα από Δευτέρα

Η Θεσσαλία μπαίνει στο στόχαστρο του καύσωνα και τα Τρίκαλα προετοιμάζονται για θερμοκρασίες έως και 44 βαθμούς. Ποια μέτρα λαμβάνονται; …
Μεταναστευτικός πυρετός: μύθοι, αιτίες και συνέπειες

Μεταναστευτικός πυρετός: μύθοι, αιτίες και συνέπειες

Ο Γεώργιος Παπασίμος αναλύει τις αιτίες του μεταναστευτικού, την υποκρισία της Ευρώπης και τον ρόλο Ελλάδας, Τουρκίας και Λιβύης. Ποια …
100 ΑΦΜ στο μικροσκόπιο για παράνομες επιδοτήσεις στον ΟΠΕΚΕΠΕ

100 ΑΦΜ στο μικροσκόπιο για παράνομες επιδοτήσεις στον ΟΠΕΚΕΠΕ

Εντοπίστηκαν 100 ΑΦΜ με παράνομες επιδοτήσεις από την Οικονομική Αστυνομία στο σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ. Η έρευνα αγγίζει όλη τη χώρα και …
Παναγιώτης Πέτσας «Υπερήφανος για τη γειτονιά μου και όσα καταφέραμε με κόπο και αγάπη»

Παναγιώτης Πέτσας «Υπερήφανος για τη γειτονιά μου και όσα καταφέραμε με κόπο και αγάπη»

Μια συγκινητική αναδρομή του Παναγιώτη Πέτσα στα 19 χρόνια προσφοράς του στον Άγιο Οικουμένιο. Με περηφάνια μιλά για την πρόοδο, …
Η Περιφέρεια Θεσσαλίας πρώτη με μοριακό έλεγχο για την ευλογιά

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας πρώτη με μοριακό έλεγχο για την ευλογιά

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας εφαρμόζει πρώτη στην Ελλάδα μοριακό έλεγχο σάλιου για την ευλογιά των ζώων, με στόχο την έγκαιρη πρόβλεψη …
Γούλας και Παπαλεξανδρής παραμένουν στον Διγενή Νεοχωρίου

Γούλας και Παπαλεξανδρής παραμένουν στον Διγενή Νεοχωρίου

Ο Διγενής Νεοχωρίου συνεχίζει τις ανανεώσεις με Γούλα και Παπαλεξανδρή, ενώ δρομολογεί κινήσεις για την ενίσχυση του ρόστερ, ιδιαίτερα στη …
Ποδήλατα σε πεζόδρομους: Εισπρακτική επίθεση με πρόστιμα στα Τρίκαλα

Ποδήλατα σε πεζόδρομους: Εισπρακτική επίθεση με πρόστιμα στα Τρίκαλα

Ξαφνικά αποφάσισαν να θυμηθούν τον ΚΟΚ και να μοιράζουν πρόστιμα των 40€. Ποιος τους έδωσε το δικαίωμα να απευθύνονται με …
ΑΣΕΠ: 450 μόνιμες θέσεις σε Μουσεία και Αρχαιολογικούς Χώρους

ΑΣΕΠ: 450 μόνιμες θέσεις σε Μουσεία και Αρχαιολογικούς Χώρους

Νέα προκήρυξη του ΑΣΕΠ φέρνει 450 μόνιμες θέσεις σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους του Υπουργείου Πολιτισμού – μόνο με απολυτήριο …
Μπάσκετ: Απέκτησε τον Tommy Papas ο ΑΟΤ

Μπάσκετ: Απέκτησε τον Tommy Papas ο ΑΟΤ

Ο ΑΟ Τρίκαλα ανακοίνωσε την απόκτηση του Αμερικανού guard Tommy Papas, ενισχύοντας τη γραμμή της περιφέρειας με εμπειρία από NCAA …
Φυλακές Τρικάλων: Κρατούμενοι κοιμούνται στο πάτωμα λόγω υπερπληρότητας

Φυλακές Τρικάλων: Κρατούμενοι κοιμούνται στο πάτωμα λόγω υπερπληρότητας

Η δραματική υπερπλήρωση των Φυλακών Τρικάλων αποκαλύπτεται σε έγγραφο της διοίκησης: πάνω από 680 κρατούμενοι, με δεκάδες να κοιμούνται στο …
Θρήνος στην Κατερίνη: Έφυγε ξαφνικά από τη ζωή ο 39χρονος Λεωνίδας Παπαγεωργίου

Θρήνος στην Κατερίνη: Έφυγε ξαφνικά από τη ζωή ο 39χρονος Λεωνίδας Παπαγεωργίου

Αιφνίδια απώλεια του 39χρονου Λεωνίδα Παπαγεωργίου στην παραλία των Νέων Πόρων συγκλονίζει την Κατερίνη. Ήταν γόνος γνωστής οικογένειας …
Τουρνουά στη μνήμη του Γιώργου Τσιγάρα

Τουρνουά στη μνήμη του Γιώργου Τσιγάρα

Στις 2 Αυγούστου, το Βαλτινό διοργανώνει τουρνουά 7×7 στη μνήμη του Γιώργου Τσιγάρα. Ένα παιδί που ήταν πάντα παρών και …
Προεπισκόπηση Ιδιωτικότητας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια στην ομάδα μας να κατανοήσει ποια τμήματα του ιστότοπου βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.