Την υποψηφιότητά του για τον Δήμο Τρικκαίων ανακοίνωσε στην σημερινή συνεδρίαση του συνδυασμού «Τρίκαλα – Συμπολιτεία» ο κ. Κώστας Κρεμμύδας, έχοντας (σύμφωνα με πληροφορίες) την στήριξη τόσο του πρώην Δημάρχου Τρικκαίων κ. Χρήστου Λάππα, όσο και των δημοτικών συμβούλων του συνδυασμού.
Η ομιλία του κ. Κρεμμύδα στην εν λόγω συνεδρίαση ήταν η εξής:
Ο πραγματικός ρόλος των τοπικών εξουσιών είναι απλός μέσα στην πολυπλοκότητα του. Θα έλεγα ότι είναι πράγματα αυτονόητα αλλά όχι και συνάμα εύκολα.
Η μέγγενη όμως του αρτηριοσκληρωτικού κράτους πνίγει πολλές φορές την τοπική πρωτοβουλία.
Η εξασφάλιση της βελτίωσης της καθημερινότητας των δημοτών ,
η ευημερία των κατοίκων ,
η αειφόρος ανάπτυξη ,
η προστασία τους περιβάλλοντος
και φυσικά η δημιουργία θέσεων εργασίας αλλά ταυτόχρονα και η δυναμική τους λειτουργία ,
η επιδίωξη των επενδύσεων και η εναλλακτική διαχείριση των περιουσιών
είναι τα βασικά στοιχήματα της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Στην θητεία μας , αναλόγως των στενών οικονομικών δυνατοτήτων κερδίσαμε το στοίχημα.
Υπάρχει και είναι έντονο το θετικό αποτύπωμα της προηγούμενης δημοτικής αρχής στην κοινωνία των Τρικάλων.
Δώσαμε τη μάχη ,η οποία δεν ήταν ούτε κατ’ επίφαση, ούτε σχήμα τετριμμένου λόγου αλλά αληθινός πόλεμος.
Καλούμαστε όμως σήμερα να απαντήσουμε και για την επόμενη μέρα και για το μέλλον και την εξέλιξη της παράταξης , για το αν αναλάβουμε την πρωτοβουλία, για το αν θα είμαστε παρόντες και ισχυροί την επόμενη μέρα .
Ο “Καλλικράτης” αποτέλεσε τομή αλλά και αναγκαιότητα για την συνέχιση της ύπαρξης των Δήμων οι οποίοι θα έπρεπε να διαχειριστούν την βίαια και δραστική μείωση των εσόδων τους στα μνημονιακά χρόνια.
H αυτοδιοίκηση δεν θα μπορούσε να μείνει απλός θεατής των εξελίξεων και παρατηρητής της παρακμής της πρωτοβάθμιας κοινωνικής και πολιτικής δομής του όλου κράτους.
Αντιθέτως έπρεπε να γίνει μέρος της λύσης ή ακόμη να προσπεράσει τις εγγενείς αδυναμίες της αρτηριοσκληρωτικής κεντρικής εξουσίας.
Σήμερα , η αλλαγή του εκλογικού νόμου στη Τοπική Αυτοδιοίκηση και η εφαρμογή απλής αναλογικής στην εκλογή των δημοτικών συμβούλων αναμένεται να αλλάξει την πολιτική εικόνα και σε επίπεδο άσκησης εξουσίας και στα πρόσωπα εξουσίας στην τοπική κοινωνία.
Ο νέος εκλογικός νόμος απαιτεί ευρύτερες συμμαχίες για την συγκρότηση πλειοψηφιών και την λήψη αποφάσεων και “συνθετικό” Δήμαρχο ο οποίος θα “ελέγχεται” για την πολιτική του και τις αποφάσεις του από περισσότερες της δικής του παράταξης .
Για αυτό πρέπει να διαφυλάξουμε την αξιοπρέπεια και τη διαδρομή του πολιτικού μας χώρου .
Τις συμμαχίες , τις συνεργασίες και τις διευρύνσεις θα τις επιδιώξουμε στη βάση , στο στελεχιακό δυναμικό της κοινωνίας , στους χώρους εργασίας και δραστηριοτήτων, στην καθημερινή ζύμωση με τους συμπολίτες οι οποίοι και θα καθορίσουν το πλαίσιο της συμφωνίας μας με βάση το πρόγραμμα μας και τις προτάσεις μας.
Καμιά συμφωνία σε κλειστά γραφεία με κομματικούς φορείς δεν μπορεί να ενισχύσει την αγνότητα και την εντιμότητα των προθέσεων μας.
Οι πλειοψηφικές συμμαχίες θα πρέπει να έχουν πρωτίστως την συναίνεση των πολιτών και οι υποψήφιοι θα πρέπει να εκφράζουν ευρύτερα στρώματα της κοινωνίας .
Τώρα τι θα προκύψει από όλη αυτή τη δομική αλλαγή;
Είναι ζητούμενο αλλά ταυτόχρονα είναι και η πρόκληση του αγνώστου. Το κράτος μικραίνει, οι τοπικές κοινωνίες έχουν αυξημένο ρολό, δυνατότητες και προοπτικές.
Για αυτό:
1)Θα πρέπει να εμπνεύσουμε την ενότητα
2)Να εκφράσουμε την συλλογικότητα
3)Να δώσουμε όραμα στους δημότες
4)Να προτείνουμε τον δρόμο για να φτιάξουμε μια ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΠΟΛΗ με ουσιαστικές υποδομές
Σε ότι αφορά την παράταξη στην οποία ανήκουμε , Τρίκαλα Συμπολιτεία , δεδομένων των παραπάνω συνθηκών αλλά και της απόφασης του κ. Λάππα να μην είναι εκ’ νέου υποψήφιος για την διεκδίκηση του δημαρχιακού θώκου και την συνέχιση της καθόλα επιτυχημένης πορείας του δημιουργούνται ανάγκες ανάδειξης νέου υποψηφίου δημάρχου για τις τοπικές εκλογές 2019 από τον ευρύτερο δημοκρατικό χώρο .
Το τελευταίο καιρό αρκετά σενάρια διακινήθηκαν και είδαν το φως της δημοσιότητας .
Δεν θα μπω στη λογική να κρίνω ποια είχαν δόση αλήθειας ή ποια από αυτά κινούνταν στη σφαίρα του φαντασιακού , για τον αν υπήρχαν δευτέρες ή τρίτες σκέψεις , για το αν είχαν ταπεινά ελατήρια ή κινούνταν με προφανή στόχο την αποδυνάμωση του χώρου,
για το αν θέλουν την “Καθαρή ιστορία” του 2010 μια τελειωμένη ιστορία.
Υπάρχουμε όμως και εμείς οι οποίοι έχουμε μόνο πρώτη σκέψη και με αυτή λειτουργούμε πολιτικά , αξιοπρεπώς, χωρίς αμφιταλαντεύσεις , χωρίς φόβους και το κυριότερο χωρίς πάθη.
Αυτά όμως πρέπει να τελειώνουν τώρα ,
Εμείς εδώ ας το τελειώσουμε τώρα ,
ας πάρουμε την σημαντική απόφαση να οδηγήσουμε την παράταξη μας σε νικηφόρα πορεία.
Η αυτοδιοικητική μας παράταξη είναι μεγάλη και μπορεί να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο και από τα δεξιά μας και από τα αριστερά μας.
Οι παριστάμενοι, ως ενσυνείδητοι δημοκρατικοί αυτοδιοικητικοί , έχουν χρέος να υπερασπίσουν την πολιτική αξιοπρέπεια του χώρου.
Θεωρώ ότι η παρουσία μας στις επόμενες εκλογές θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη και ισχυρή για να δοθεί αγώνας νίκης και να αποτελέσει την απαρχή για την δημιουργία ενός δήμου ικανού να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις της μετά μνημονίου εποχής .
Δυστυχώς ούτε τα 4G, ούτε τα 5G, ούτε τα έξυπνα παιχνίδια πρόκειται να μπαλώσουν τις λακκούβες στους δρόμους. Άλλωστε η νυν δημοτική αρχή μοιάζει περισσότερο με συσκευασία δώρου ή καλύτερα σαν ιλουστρασιόν χαρτί διαφήμισης σε μια πιο μετριοπαθή έκφραση της παιδικής χαράς του Λάππα.
Από την “έξυπνη πόλη” των social media , είναι επιτακτικό να μεταπηδήσουμε στην πρακτική πόλη ,από τη χαρά των πανηγυριών στην κεφαλαιοποίηση των πλεονεκτημάτων μας και στη βιώσιμη ανάπτυξη , και από το restart του φαντασιακού στον ρεαλισμό και στην υπευθυνότητα.
Οι συνδημότες μας
1) έχουν ανάγκη από μία ικανή ηγεσία και έχουν δικαίωμα να ζουν σε μια λειτουργική πόλη για να αντιμετωπίσουν την σκληρή καθημερινότητα τους.
2) έχουν ανάγκη από μια δημοτική αρχή με όραμα που θα σχεδιάσει την πόλη των επόμενων δεκαετιών , μια πόλη που θα αγκαλιάσει εμάς και τα παιδιά μας .
3) έχουν ανάγκη από μια δημοτική αρχή που δεν θα εξουσιάζεται από ρουσφέτια , συγγενολόια , κουμπαριές , μικροσυμφέροντα και τοπικισμούς.
4) έχουν ανάγκη από ανθρώπους γήινους , πρακτικούς και ηθικούς που οδηγούνται με γνώμονα την προσφορά στην κοινωνία και στην πόλη μας .
Το μοντέλο ανάπτυξης του Δήμου θα πρέπει:
α) να αντιμετωπίζει τον ανταγωνισμό της ελεύθερης αγοράς με την υποστήριξη της τοπικής επιχειρηματικότητας και των φορέων τους σε μια δυναμική καινοτομίας,
β) να εξασφαλίζει την κοινωνική συνοχή και αλληλεγγύη ιδιαίτερα αυτών που έχουν πραγματική ανάγκη,
γ) να αντιλαμβάνεται την ουσιαστική εκτίμηση της αξίας του περιβάλλοντος και των φυσικών πόρων,
δ) να επενδύει στην δημιουργία και προβολή της ιδιαίτερης και διακριτής ταυτότητας της περιοχής .
Πιστεύουμε στις δυνατότητες του τόπου μας ,
Εμπιστευόμαστε και στηριζόμαστε στους δραστήριους, ικανούς και δημιουργικούς κατοίκους μας .
Οργανώνουμε, σχεδιάζουμε και πορευόμαστε με συνολικό σχέδιο δράσεων και έργων.
Οραματιζόμαστε ένα δήμο, ισόρροπο, ισότιμο, δημιουργικό.
Το σχέδιο δράσης περιλαμβάνει:
1) Την χωρική αναδιάρθρωση της πόλης με προεκτάσεις από τις εμπορικές χρήσεις και τις αστικές συγκοινωνίες μέχρι τις λαϊκές αγορές και τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις για να μπορούμε να περπατάμε , να οδηγούμε , να ποδηλατούμε , για να κινείται ο καθένας ελευθέρα.
Καθήκον του δήμου είναι να προσφέρει ένα αστικό περιβάλλον που να δίνει όλους τους όρους, για τις εκδηλώσεις ανθρωπίνων λειτουργιών με ασφάλεια, κοινωνικότητα, χωρίς άγχος και οικονομικό κόστος.
Ένα δομημένο περιβάλλον που θα σέβεται την τοπική παράδοση , σε συνδυασμό με τις σύγχρονες πολεοδομικές ανάγκες της γειτονιάς στην πόλη και στο χωριό και ταυτόχρονα θα επιδρά θετικά στις απαιτήσεις της σκληρής καθημερινότητας των δημοτών , απαντάει στην αναγκαιότητα για την δημιουργία του δήμου των επόμενων δεκαετιών.
Είναι απαίτηση και δικαίωμα του πολίτη να ζει και να χαίρεται την καθημερινότητα.
Θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη :
1) η απόδοση στην χρήση των πολιτών των δημοσίων χώρων (ελεύθερα πεζοδρόμια – ανοικτές πλατείες – παιδικές χαρές – δρόμοι – πάρκα – αισθητικά άλση),
2) οι πεζοδρομήσεις και οι εκτεταμένες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με στόχο την ασφάλεια του πεζού και του ποδηλάτη
3) η κατασκευή ολοκληρωμένου αστικού και περιφερειακού δικτύου ασφαλών ποδηλατοδρόμων
4) Η Χάραξη, ανάδειξη και ανάπτυξη περιηγητικών διαδρομών σύνδεσης αισθητικών περιοχών ιδιαίτερου φυσικού κάλλους σε όλη την έκταση του δήμου (π.χ. Πηνειού, Γλίνους έως Διαλεκτό, Τρίκαλα- Χαιδεμένη- Αρδάνι, κλπ.),
5) η ανάδειξη και χρήση ποτάμιου συστήματος (Πηνειός ποταμός και παραπόταμοι του)
Η λογική του «να μην ενοχληθούν παραγωγικές τάξεις και γειτονιές» και να μην αγγίζονται τα μικροσυμφέροντα στη λογική των ρουσφετιών και της “εξυπνάδας” κάποια στιγμή πρέπει να τελειώνει. Απαιτείται λοιπόν επανασχεδιασμός και τολμηρές αποφάσεις(π.χ. η επιτυχής αποχώρηση του υπεραστικού ΚΤΕΛ) ώστε η πόλη να γίνει ξανά ανθρώπινη και λειτουργική, διατηρώντας ταυτόχρονα της ταυτότητα της.
2)Την αξιοποίηση του υδάτινου δυναμικού του ορεινού όγκου του δήμου. Η εξοικονόμηση πόρων και ενέργειας θα έχει πολλαπλασιαστικά οφέλη από τα παρεχόμενα προϊόντα και υπηρεσίες ως την μείωση των τιμολογίων ύδρευσης και αποχέτευσης.
3)Την δυναμική βελτιστοποίηση του βιολογικού καθαρισμού για την κάλυψη των νέων αναγκών και την επέκταση του δικτύου όμβριων και ακαθάρτων για να δοθεί ένα τέλος στις παρατημένες και πλημμυρισμένες γειτονιές καθώς επίσης και την κατασκευή μικρών βιολογικών στα χωριά που αντιμετωπίζουν προβλήματα . Είναι αυτονόητη και βασική υποχρέωση μας η εξασφάλιση των συνθηκών διαβίωσης σε όλο τον αστικό ιστό , σε μια πόλη που δεν αρνούμαστε να μεγαλώνει αλλά αυτό πρέπει να γίνεται ισόρροπα.
4)Την εκτεταμένη ασφαλτόστρωση των κατεστραμμένων δρόμων. Κατά το «ο ρυπαίνων πληρώνει» θα εφαρμοστεί και το «ο καταστρέφων πληρώνει» και αναφέρομαι στις πάσης φύσεως εταιρίες που χρησιμοποιούν το οδικό δίκτυο για να πουλήσουν τις δικές τους υπηρεσίες.
5)Την οικονομική εξυγίανση του Δήμου και των Δημοτικών επιχειρήσεων και οργανισμών ώστε να καθίστανται λειτουργικοί και ανεξάρτητοι από το εγχώριο ασφυκτικό οικονομικό κρατικό εναγκαλισμό. Η μόνιμη κατάσταση οικονομικής καχεξίας , η μακροχρόνια υπερχρέωση και οι πολλές ανελαστικές δαπάνες, δημιουργούν σειρά προβλημάτων και αδυναμία ανταπόκρισης στοιχειωδών υποχρεώσεων .
Είναι σημαντικό να εστιάσουμε σε ενέργειες που άπτονται της διαχείρισης των υπαρχόντων χρεών και στην αναδιάρθωσή τους του βάσει των συγχρόνων χρηματοοικονομικών εργαλείων, στον έλεγχο δαπανών, στον εκσυγχρονισμό του συστήματος προμηθειών, στη συνέπεια στην εξόφληση των προμηθευτών και στην χρηστή αξιοποίηση και εκμετάλλευση της δημοτικής περιουσίας.
Η ορθολογιστική διαχείριση του χρήματος και η μείωση κόστους λειτουργίας δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη και έκπτωση στις προσφερόμενες υπηρεσίες.
Οι πολίτες πρέπει να «βλέπουν που πάνε τα χρήματα τους», ώστε να αισθάνονται υπεύθυνοι και να ελέγχουν τη διαχείριση τους.
Η οικονομική αυτάρκεια θα οδηγήσει στον επαναπροσδιορισμό και στη μείωση των δημοτικών τελών και στην ελάφρυνση του οικονομικού βάρους των συμπολιτών μας.
Οι φοροδοτικές ικανότητες των δημοτών είναι πλέον εξαντλημένες . Δεν αποτελεί αναπτυξιακή προοπτική η ανασυγκρότηση εισπρακτικού μηχανισμού μόνο για χρήση καταναγκαστικών εισπράξεων.
6)Την ενίσχυση των επενδύσεων και την στήριξη της ανάπτυξης (π.χ ενθάρρυνση των βιοτεχνικών δραστηριοτήτων, βελτίωση της ανταγωνιστικότητας επιχειρήσεων μεταποίησης και εμπορίας γεωργικών προϊόντων)
Οι δήμοι οφείλουν πια να λειτουργούν δυναμικά και να επιδιώκουν επενδύσεις , να λειτουργούν εναλλακτικά στην διαχείριση των περιουσιών τους και να εστιάζουν σε τομείς όπου η ανάπτυξη και η εξέλιξή τους θα προσδίδουν στην παραγωγή προστιθέμενη αξία, εισαγωγή χρήματος και δημιουργία θέσεων εργασίας.
Είναι απαραίτητος ο σχεδιασμός και η εφαρμογή ενός Ολοκληρωμένου Σχεδίου Τοπικής Ανάπτυξης, και απαιτείται αφενός ισχυρή πολιτική βούληση αφετέρου ενεργή συμμετοχή της τοπικής κοινωνίας, των πολιτών και όλων όσων εμπλέκονται στην αναπτυξιακή διαδικασία ώστε να δημιουργούνται οικονομικά πλεονάσματα, να ενσωματώνονται η τεχνογνωσία και οι νέες εξελίξεις, και να μπορεί να διερευνά συνεχώς και να υιοθετεί νέες λύσεις στα κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα.
Η διάρθρωση ενός τοπικού κοινωνικού συστήματος πρέπει να προνοεί για την δίκαιη αναδιανομή του οικονομικού πλεονάσματος, να απλώνει δίχτυ κοινωνικής προστασίας στους έχοντες πραγματική ανάγκη πολίτες και να αντιμετωπίζει τις κοινωνικές ανισότητες.
Οι επενδύσεις δεν μπορούν να γίνονται ούτε για χάρη της επένδυσης ούτε βέβαια μπορούν να έχουν μοναδικό κριτήριο την απόδοση της επένδυσης και το όφελος του επενδυτή αλλά θα πρέπει να εξασφαλίζεται η βελτίωση της καθημερινότητας των δημοτών , η ευημερία των κατοίκων , η αειφόρος ανάπτυξη και η προστασία τους περιβάλλοντος και φυσικά να προκύπτουν θέσεις εργασίας.
Είναι πλέον αναμφίβολο ότι για να ενισχυθεί περεταίρω η προοπτική των επενδύσεων και της ανάπτυξης γενικότερα δεν αρκεί μόνο το διοικητικό σχήμα .
Είναι απαραίτητο να κατανοηθεί ότι στις τοπικές κοινωνίες τα προβλήματα , οι αγωνίες και οι επιδιώξεις είναι κοινές και στη διαχείριση τους οι δημότες θα πρέπει να έχουν ενεργό εμπλοκή και συμμετοχή.
8)Την αποκατάσταση της ομαλότητας στην καθημερινότητα .Καθαριότητα παντού, ανακύκλωση στην πηγή, μείωση των παραγομένων απορριμμάτων, καλλιέργεια αντιρρυπαντικής συνείδησης , προστασία του περιβάλλοντος και των οικοσυστημάτων , αυστηρός έλεγχος των ρυπογόνων εστιών.
9)Την μείωση της απομόνωσης του υπαίθρου χώρου με την ανάδειξη και αξιοποίηση των τοπικών πλεονεκτημάτων των περιοχών αυτών (π.χ τουριστικές υποδομές, ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών τουρισμού)
10) Και τέλος ο Πολιτισμός :Ο δήμος μας οφείλει να γίνει φυτώριο πολιτισμού και τέχνης με δραστηριότητες που αναπτύσσονται από κάτω προς τα πάνω σε με μια ανάδρομη πορεία με την υποστήριξη και την αιγίδα της αρχής σε ένα πλαίσιο δημιουργίας και όχι χειραγώγησης και στράτευσης πόσο μάλλον εξυπηρέτησης μικροσυμφερόντων και προσωπικών φιλοδοξιών. Αναπτύσσεται έτσι η πολιτιστική ταυτότητα της πόλης, η γκραβούρα της, το στίγμα της και ταυτόχρονα έχουμε αύξηση της επισκεψιμότητας και προσέλκυση τουριστών καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Όλα τα παραπάνω δεν είναι μια αφηρημένη έννοια και ένα αόριστο οργανωτικό πλαίσιο αλλά διέπεται από πολύ συγκεκριμένες δράσεις που αναδεικνύουν τα πολιτιστικά στοιχεία της περιοχής και ταυτόχρονα μετατρέπουν την πόλη σε ένα συνεχές εργαστήρι πολιτισμού ελκυστικό για όλους τους πολίτες της χώρας κάνοντας την πόλη πολιτιστικό και τουριστικό προορισμό.
Γιατί τελικά τι είναι πολιτισμός; Μήπως δεν είναι η παιδεία, η γνώση, η καλλιέργεια της σκέψης, της κρίσης, της ευαισθησίας; Μήπως δεν είναι η εντρύφηση της δημοκρατίας ως αναπόσπαστο στοιχείο της καθημερινότητας του πολίτη που συμβάλλει στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής του και ενθαρρύνει τη συνύπαρξη του με τους γύρω του που τον κοινωνικοποιεί και τον διαπλάθει καθημερινά και αδιάλειπτα με τις αρχές της ελευθερίας και του ανθρωπισμού;
Ο πολιτισμός δεν είναι ένα ξεχωριστό κομμάτι της κοινωνικής ζωής, δεν είναι «βιτρίνα», δεν απευθύνεται σε λίγους και εκλεκτούς αλλά σε όλους ανεξαιρέτως. Οι ίδιοι οι δημότες είναι οι φορείς και οι κοινωνοί της κουλτούρας και των αξιών.
Ειδικότερα στη πόλη μας , τα Τρίκαλα, το κτιριακό τετράγωνο , βυζαντινό κάστρο, πολυχώρος Μύλου Ματσόπουλου , Μουσείο Τσιτσάνη, Τζαμί, Παλιές Φυλακές , Παλιές Αποθήκες ΕΑΣ μπορούν στεγάσουν πολλές προσπάθειες και να γίνουν μια πολυπολιτισμική προμετωπίδα για όλη τη Θεσσαλία. Περισσότεροι χώροι μπορούν να αναδειχθούν και να αξιοποιηθούν μετά από καταγραφή, προστασία, συντήρηση και αποκατάσταση των τελευταίων δειγμάτων της νεώτερης αρχιτεκτονικής κληρονομιάς του Δήμου μας (παραδοσιακά σπίτια, βιομηχανικά μνημεία κλπ.), σε συνεργασία με το Υπουργείο Πολιτισμού.
Δεν σχεδιάζουμε και δεν λειτουργούμε μόνο για τα Τρίκαλα ή κάποια κοινότητα μόνο. Λειτουργούμε με ολιστική αντίληψη αντιμετωπίζοντας τον Δήμο ενιαία, εντάσσοντας αρμονικά τις ιδιαιτερότητες, τα συγκριτικά πλεονεκτήματα, τις ανάγκες της κάθε περιοχής σε ένα σύνολο ενεργειών και δράσεων.
Για να μην μακρηγορώ… Θέτω τον εαυτό μου στη διάθεσή σας και στην διάθεση του εκλογικού σώματος για να ενισχύσω εμπράκτως το εγχείρημα με βαθιά συναίσθηση πολιτικής ευθύνης και με τη βεβαιότητα ότι η υποψηφιότητά μου θα συνεργήσει εποικοδομητικά στις διαδικασίες για την επιλογή του υποψηφίου Δημάρχου .
Δεν είμαι εξουσιολάγνος και δεν μπήκα σε παιχνίδια εξουσίας. Όπως έκανα πάντα στη ζωή μου προσπάθησα να τηρήσω πιστή αλλά διακριτική στάση όλο αυτό το διάστημα κάνοντας γνωστό σε όλους ότι διατίθεμαι να ηγηθώ της προσπάθειας στις επόμενες δημοτικές εκλογές γιατί αγαπώ τον τόπο μου και αισθάνομαι την ευθύνη για την παράταξη που ανήκω . Δεν ζήτησα ούτε ευχές , ούτε δαχτυλίδια , παρά μόνο να προσφέρω.
Αντίπαλός μας είναι ο αναποτελεσματικός κ. Παπαστεργίου, όχι εμείς μεταξύ μας . Ας παραμερίσουμε την εσωστρέφεια και την μιζέρια και ας αναλογιστούμε τις ευθύνες μας απέναντι στην Τρικαλινή κοινωνία. Οι γκρίνιες μας μόνο νερό στο μύλο του νυν δημάρχου ρίχνουν ….
Εγώ δεν επιθυμώ ούτε θέλω να γίνω συμπλήρωμα του κ. Παπαστεργίου μετεκλογικά . Με την δικιά σας βοήθεια , την δική σας πολιτική οντότητα , την κληρονομιά της πετυχημένης μας θητείας στην αυτοδιοίκηση και την στήριξη των συνδημοτών θα επιδιώξουμε την νίκη .
Το θέμα δεν είναι να καταγράψουμε δυνάμεις αλλά να δημιουργήσουμε όλες εκείνες τις συνθήκες για συγκροτηθεί ένα ευρύ δημοκρατικό προοδευτικό και κυρίως αυτοδιοικητικό ψηφοδέλτιο που θα διεκδικήσει με δυναμική τον Δήμο Τρικκαίων με ευρύτερες συμμαχίες και δεξιά μας και αριστερά μας.
Ο ρόλος μας σήμερα είναι να λειτουργήσουμε συνεργατικά και για να τελεσφορήσει η διαδικασία πρέπει να συμβάλουν οι άμεσα εμπλεκόμενοι, εσείς δηλαδή.
Από εδώ θα πρέπει να φύγουμε χωρίς ενδοιασμούς, ερωτήματα και αμφισβητήσεις οι οποίες θα γίνουν τροχοπέδη τους επόμενους μήνες.
Η δική μου υποψηφιότητα είναι μια πρόσκληση και ταυτόχρονα ένα κάλεσμα προς όλες τις δημιουργικές δυνάμεις του τόπου μας για συνεργασία, συλλογική προσπάθεια, συνεννόηση, συσπείρωση γύρω στο όραμά μας για μια καλύτερη πόλη .
Και η αυτοδιοικητική μας κίνηση θα είναι μια πρόκληση να βγουν μπροστά και να πρωταγωνιστήσουν άξιοι και ικανοί που θα τιμήσουν τις ελπίδες και τις προσδοκίες των συνδημοτών μας.