Ήττα Μητσοτάκη με Λούλη, δεν το… σώζει ούτε με Λέχου

Η επιλογή του Χρήστου Λούλη να πρωταγωνιστήσει στο τηλεοπτικό σποτ, αποδείχθηκε …κάκιστη καθώς προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων από την πρώην Γενική Γραμματέα Ισότητας των Φύλων, Φωτεινή Κούβελα.

Η επίθεση της κας Κούβελα ήταν τόσο …σφοδρή, που υποχρέωσε την κυβέρνηση να αποσύρει άρον άρον το τηλεοπτικό σποτ, ως σεξιστικό.

Δυστυχώς λείπει το χιούμορ από τους κυβερνώντες, διότι αν κάποιος από την κυβέρνηση είχε έστω και λίγο χιούμορ, θα πρότεινε στην Πολιτική Προστασία, να γυριστεί καινούργιο τηλεοπτικό σποτ, με το ίδιο κείμενο, αλλά με πρωταγωνίστρια την Κατερίνα Λέχου.

Το μόνο σίγουρα θα ήταν ότι όλοι οι άντρες θα θεωρούσαν το τηλεοπτικό σποτ αστείο, θα χαμογελούσαν γιατί θα τους θύμιζε την …καθημερινότητα τους και σίγουρα δεν θα υπήρχαν αντιδράσεις, με αποτέλεσμα η κυβέρνηση να μην χρειαζόταν να αποσύρει τίποτα.

Απολαύστε τους

Η αντίδραση της Φωτεινής Κουβέλα

Για το θέμα τοποθετήθηκε και η πρώην Γενική Γραμματέας Ισότητας των Φύλων, Φωτεινή Κούβελα, κάνοντας λόγο για στερεοτυπική διαφήμιση του υπουργείου «με τον Χ. Λούλη να αντιστέκεται και να συνετίζει, με το υφάκι του γκόμενου και σώφρονα άνδρα, τη δικιά του που είναι μια απερίσκεπτη χαζογκόμενα και η οποία συνήθως τον κάνει ότι θέλει, να τον πάει το βράδυ πλατεία».

«Δε φτάνει που δώσανε τόσα εκατομμύρια για διαφημίσεις στα κανάλια υποτίθεται κοινωνικού μηνύματος, τώρα μας πετάνε και το σεξισμό στη μούρη με μια διαφήμιση δεκαετίας 50. Με τη φόρα που έχουν πάρει και συνδυάζουν τον αυταρχισμό με το σεξισμό, μάλλον η επόμενη διαφήμιση θα έχει θέμα «όπου δεν πίπτει λόγος πίπτει ράβδος» έγραψε η κ. Κούβελα ζητώντας παρέμβαση του ΕΣΡ.

Η ανακοίνωση της Πολιτικής Προστασίας

Με τίτλο «Η Πολιτική Προστασία ενώνει, δεν θέλουμε να διχάζει», η ανακοίνωση της ΓΓΠΠ έχει ως εξής:

«Δύο νέα σποτ άρχισαν να προβάλλονται στο πλαίσιο της καμπάνιας για την αντιμετώπιση του κορονοϊου. Το ένα από αυτά προκάλεσε κάποιες αντιδράσεις και κριτική για σεξισμό. Επειδή η κριτική αυτή, όσο και αν μας αδικεί σε σχέση με τις προθέσεις μας, δημιουργεί μια εντύπωση που δεν θέλουμε να υπάρχει ούτε ως υπόνοια, το αποσύρουμε. Ο στόχος της καμπάνιας μας ήταν και είναι να ευαισθητοποιήσει το σύνολο της κοινωνίας. Οταν ένα σποτ αντί να ενώσει μπορεί και να διχάζει προφανώς δεν υπηρετεί το σκοπό του. Η καμπάνια θα συνεχιστεί με το άλλο σποτ.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους δύο εξαιρετικούς ηθοποιούς, τον Χρήστο Λούλη και την Κατερίνα Λέχου για την ευγενική τους προσφορά.»



©2020 Trikalanews from TNEWSGROUP

To trikalanews.gr χρησιμοποιεί cookies. Με την επίσκεψή σας συμφωνείτε με τους Όρους. Διαβάστε ΠερισσότεραΑποδοχή