Τα νέα της πόλης

​Ο Μύλος των Ξωτικών

Μπαίνει το φθινόπωρο και αρχίζει να «μυρίζει» Μύλο των Εξωτικών

12 Sep 2018
​Ο Μύλος των Ξωτικών

Μπαίνει το φθινόπωρο και αρχίζει να «μυρίζει» Μύλο των Εξωτικών.

Από τα μέσα Νοεμβρίου περίπου θα αρχίσει και πάλι να λειτουργεί ο Μύλος των Εξωτικών, οπότε οι σχετικές εργασίες και κυρίως οι προετοιμασίες αρχίζουν σταδιακά να κυλάνε.

Οι σχετικές αιτήσεις συμμετοχής έχουν ήδη κατατεθεί και απ’ αυτές διαφαίνεται το έντονο ενδιαφέρον που υπάρχει, καθώς η δράση αυτή έχει αποδείξει την δυναμικότητά της και την δυναμική της.

Κατά τα λοιπά, όλα θα φανούν στο επόμενο χρονικό διάστημα και κυρίως όταν αρχίσει την λειτουργία του ο Μύλος των Ξωτικών.

Και μην ξεχνάμε πως είμαστε σε προεκλογική περίοδο…

newsroom
Author: newsroom

Ακουστικά βαρηκοΐας Βάγια Κουκουράβα