Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

​Πανελλαδική παρουσίαση της Honda Marine BF250 V6

Η νέα αναβαθμισμένη εξωλέμβια μηχανή Honda Marine BF260 V6 θα πραγματοποιήσει την  Πανελλαδική παρουσία στο Ναυτικό Σαλόνι 2018, που ανοίγει τις πύλες του για το κοινό στο Ολυμπιακό Κέντρο Ξιφασκίας από τις 22-26 Νοεμβρίου 2018.
 
Στο Ναυτικό Σαλόνι 2018 η εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. Επίσημος Εισαγωγέας-Διανομέας των εξωλέμβιων μηχανών Honda Marine θα δώσει δυναμικό παρόν παρουσιάζοντας ολόκληρη τη γκάμα εξωλέμβιων μηχανών Honda Marine αλλά και τη σειρά φουσκωτών σκαφών Honwave.
 
Πιο αναλυτικά η Honda Marine έχει προχωρήσει στην πλήρη ανανέωση της οικογένειας των εξωλέμβιων μηχανών BF175, BF200, BF225 και BF250 οι οποίες διαθέτουν νέα σχεδίαση, ευκολία συντήρησης και πολλαπλές επιλογές εξοπλισμού για πιο ξέγνοιαστα θαλασσινά ταξίδια.
 
Οι αναβαθμισμένες εξωλέμβιες μηχανές της Honda Marine BF175, BF200, BF225 και BF250 υιοθετούν τη νέα, προηγμένη σχεδίαση τύπου V – Progressive V Form – της Honda μία γεύση της οποίας πήραμε για πρώτη φορά στον πρωτότυπο κινητήρα 2017 Design Concept Engine της Honda Marine.
 
Οι νέες BF175, BF200 και BF225 αντλούν ισχύ από ένα νέο κινητήρα, τον δοκιμασμένο 3.6-liter V6 της εξωλέμβιας BF250.
 
Μεγαλύτερη αντοχή στη διάβρωση και μειωμένος χρόνος συντήρησης προστίθενται στην ανώτερη αξιοπιστία και ευκολία χρήσης.
 
Και οι τέσσερις εξωλέμβιες μηχανές της Honda Marine διατίθενται με πολλαπλές επιλογές εξοπλισμού, που υπόσχονται μία εξατομικευμένη εμπειρία στο υγρό στοιχείο. Ανάμεσά τους είναι τα Intelligent Shift και Throttle (iST®), δυνατότητες μηχανικού ελέγχου, νέας σχεδίασης διεπαφές χρήστη και έγχρωμη οθόνη πολλαπλών λειτουργιών. 
 
Στοχεύοντας στην καρδιά της αγοράς των σκαφών αναψυχής, τα ανανεωμένα μοντέλα της Honda σηματοδοτούν την τελευταία εξέλιξη στην προϊοντική γκάμα της εταιρίας, υιοθετώντας πρωτοποριακό σχεδιασμό, κομψό νέο στυλ, αυξημένη αξιοπιστία, εκσυγχρονισμένη φιλοσοφία συντήρησης και μεγάλο αριθμό επιλογών εξοπλισμού για ευκολία χρήσης. Ανεξάρτητα εάν τα σκάφη χρησιμοποιούνται για ταξίδια αναψυχής ή εξυπηρετούν επαγγελματικούς σκοπούς (συμπεριλαμβανομένων των ταχυπλόων σκαφών του Λιμενικού), οι βελτιωμένοι V6 κινητήρες προσφέρουν στους φίλους της θάλασσας μέγιστο χρόνο παραμονής στο υδάτινο περιβάλλον.  

Με νέο σχεδιασμό, νέο κινητήρα για τις BF175, BF200 και BF225, πολλαπλές επιλογές εξοπλισμού και τη θρυλική αντοχή και αξιοπιστία Honda, η Honda Marine προσφέρει τις καλύτερες στην κατηγορία ιπποδυνάμεις και επιδόσεις, από την εκκίνηση μέχρι το όριο των στροφών.

Σχεδιασμός

Και οι τέσσερις εξωλέμβιες μηχανές υιοθετούν τη νέα σχεδίαση Progressive V Form της Honda, με αεροδυναμικές γραμμές, ένα τονισμένο "V", κεντρική μάσκα και χρωμιωμένο ένθετο, αποτυπώνοντας μία κομψή και αεροδυναμική αισθητική. Η  νέα σχεδιαστική φιλοσοφία προσφέρει επίσης αυξημένη αντοχή του καλύμματος του κινητήρα, καλύτερη προστασία από το εισερχόμενο νερό και προστασία από τα χτυπήματα και τις γρατζουνιές. Οι εξωλέμβιες είναι εξοπλισμένες με σύστημα κλειδώματος και σφράγισης με τρία μάνταλα, τσιμούχες και δύο ανάστροφα σημεία έδρασης που διευκολύνουν την αφαίρεση και μεταφορά του καλύμματος – το πρώτο βήμα για εύκολη συντήρηση. Για αύξηση των επιδόσεων και καλύτερη προστασία από την είσοδο του νερού, το νέο κάλυμμα φέρει διπλό κανάλι, έμμεσο σύστημα εισαγωγής που βελτιώνει τη ροή του αέρα, και παράλληλα κρατά μακριά την υγρασία του από το σώμα της πεταλούδας. Η σχεδίαση του 'ποδιού' έχει αναβαθμιστεί και περιλαμβάνει τρία κομμάτια (αντί επτά στο προηγούμενο μοντέλο), μαζί με ένα προστατευτικό ελαστικό στη βάση του καλύμματος, για ακόμα μεγαλύτερη προστασία από τα στοιχεία της φύσης και αυξημένη αντοχή. Το νέο πίσω κάλυμμα περιφερειακών εξαρτημάτων είναι ασορτί με αυτό των εξωλέμβιων μηχανών Honda BF115hp-BF150hp.  
 
Οι νέες BF175, BF200, BF225 και BF250 δεν έχουν ανανεωθεί μόνον αισθητικά. Οι V6 κινητήρες της Honda έχουν περάσει από μία σειρά μέτρων αναβάθμισης με σκοπό τη βελτίωση της αξιοπιστίας και την ευκολία συντήρησης. Η αντοχή στη διάβρωση έχει βελτιωθεί με μία νέα επίστρωση στην εξωτερική επιφάνεια του κινητήρα που χρησιμοποιεί χημικής επεξεργασίας κράμα ψευδαργύρου νικελίου με ένα εξωτερικό στρώμα πολύ ανθεκτικό στη διάβρωση. Επιπλέον, εξαρτήματα όπως το κάρτερ λαδιού, το κάλυμμα του θερμοστάτη, το κάλυμμα της πάνω βάσης και η έδραση του άξονα προπέλας κατασκευάζονται από ένα υλικό ακόμα πιο ανθεκτικό στη διάβρωση, με αποτέλεσμα τη μεγαλύτερη αντοχή του κινητήρα και του κελύφους του κιβωτίου. Τέλος ο αριθμός ανοδίων σε κάθε V έχει αυξηθεί από δύο σε τέσσερα. 
 
Και για να μπορούν οι ιδιοκτήτες να απολαμβάνουν περισσότερο διάστημα στο νερό, ο χρόνος των τακτικών σέρβις έχει μειωθεί για εργασίες όπως αλλαγές λαδιού και φίλτρου στους ανανεωμένους V6, χάρη σε ένα μεγαλύτερης διαμέτρου σωλήνα δείκτη στάθμης λαδιού, στην ενσωμάτωση μιας υδατοπαγίδας και στο σύστημα αποστράγγισης του καυσίμου και αλλαγής της θέσης του φίλτρου υψηλής πίεσης (από την αντλία υψηλής πίεσης) για ευκολότερη πρόσβαση. Για παράδειγμα, η αλλαγή ενός φίλτρου υψηλής πίεσης σε οποιονδήποτε νέο V6 κινητήρα μπορεί να διαρκέσει μόνο πέντε λεπτά συγκριτικά με τα 60 λεπτά των σημερινών μοντέλων. 
 
Κοινή Τεχνολογία Διέπει όλες τις Προϊοντικές Σειρές Honda 

Η τεχνολογία που εφαρμόζεται στους ανανεωμένους κινητήρες Honda BF175, BF200, BF225 και BF250 V6 προέρχεται από την ίδια τεχνολογία που κινεί τα αυτοκίνητα της Honda, με κύρια χαρακτηριστικά την επιτυχημένη μηχανολογία, την κατασκευαστική ακρίβεια και την αξιοπιστία Honda. Αυτή η ενσωμάτωση της τεχνολογίας σε διάφορες πλατφόρμες, ακόμα και με χαρακτηριστικά όπως εκκίνηση μέσω μπουτόν και αντικλεπτικό immobilizer, δείχνει τη δέσμευση της Honda στις υψηλές επιδόσεις, την απόδοση και την περιβαλλοντική ευαισθησία της. Από την άλλη, καινοτόμα χαρακτηριστικά και τεχνολογίες αποκλειστικές για την Honda κάνουν τις νέες, ανανεωμένες εξωλέμβιες κορυφαίες επιλογές στην κατηγορία 175hp – 250hp, προσφέροντας αυξημένη αξία και όφελος στους πελάτες:
 
Variable Valve Timing (Μεταβλητός Χρονισμός Βαλβίδων) και Lift Electronic Control (Ηλεκτρονικός Έλεγχος Βύθισης) (VTEC®), μία αποκλειστικότητα της Honda, χρησιμοποιεί εκκεντροφόρο ήπιου προφίλ για τη λειτουργία των βαλβίδων εισαγωγής σε χαμηλές στροφές, και μετά ενεργοποιεί ένα προφίλ υψηλών επιδόσεων για λειτουργία σε υψηλότερες στροφές. Η αποκλειστική σχεδίαση προσφέρει ένα μοναδικό μίγμα ισχύος, ροπής και απόδοσης σε όλες τις στροφές. (BF225 και BF250)
 
Programmed Fuel Injection (PGM-FI) (Προγραμματισμένος Ψεκασμός Καυσίμου) ψεκάζει ακριβείς ποσότητες καυσίμου και αέρα σε κάθε κύλινδρο, με αποτέλεσμα γρήγορες εκκινήσεις, άμεση απόκριση γκαζιού και χαμηλή κατανάλωση. Το PGM-FI χρησιμοποιεί τεχνολογία μικροεπεξεργαστή για την ακριβή έλεγχο του χρονισμού της ανάφλεξης κατά τη διάρκεια της εκκίνησης και σε όλο το φάσμα στροφών, παρέχοντας βέλτιστη συνολική λειτουργία. (BF175, BF200, BF225, BF250)

Boosted Low Speed Torque (BLAST™) System βελτιώνει σημαντικά τις επιδόσεις και την μέγιστη επιτάχυνση αυξάνοντας την προπορεία της ανάφλεξης. Η μονάδα ελέγχου κινητήρα – Engine Control Module (ECM) παρεμβαίνει για να αυξήσει και το χρονισμό των μπεκ, δημιουργώντας ένα πιο ισχυρό μίγμα αέρα/καυσίμου. Η επακόλουθη στιγμιαία αύξηση της ροπής στις χαμηλές στροφές συμβάλλει σε μία ισχυρή  εκκίνηση για να μπορεί το σκάφος να πλανάρει γρήγορα. (BF175, BF200, BF225, BF250)
 
Lean Burn Control (ECOmo) ρυθμίζει αυτόματα το μίγμα αέρα/καυσίμου σύμφωνα με τις στροφές και το φορτίο, μεγιστοποιώντας την ισχύ σε όλο το εύρος επιτάχυνσης, αυξάνοντας την απόδοση σε cruise mode (2.000 – 4.500 rpm). 
 
Εξοπλισμός: Όλα είναι Θέμα Επιλογών

Και οι τέσσερις ανανεωμένες εξωλέμβιες μηχανές υψηλής ισχύος της Honda Marine διαθέτουν αυξημένο αριθμό επιλογών εξοπλισμού, μεταξύ των οποίων κεντρικά ή πλευρικά χειριστήρια, τόσο για ηλεκτρονικούς όσο και για μηχανικά ελεγχόμενους κινητήρες, νέας σχεδίασης συστήματα εκκίνησης μέσω μπουτόν και κλειδιού και οθόνη πολλαπλών λειτουργιών που προσφέρει μία εξατομικευμένη εμπειρία στη θάλασσα. (Σύστημα  iST® που ενσωματώνεται στη συνολική σχεδίαση – πρωτιά για την Honda Marine). Ένας στάνταρ διακόπτης περιορισμού κλίσης έχει προστεθεί και στα τέσσερα μοντέλα. 

Ολοκληρώνοντας τη γκάμα επιλογών εξοπλισμού, τα μοντέλα με την επόμενη γενιά iST προσφέρουν εκκίνηση μέσω μπουτόν και αντικλεπτικό immobilizer για πρόσθετη ασφάλεια Και οι τρεις μονάδες είναι συμβατές με joystick για όσους θέλουν να προσθέσουν αυτό το χαρακτηριστικό. 
 
Intelligent Shift & Throttle

Το σύστημα εντολών και ελέγχου iST διατίθενται και για τους τέσσερις εξωλέμβιους κινητήρες, προσφέροντας εξαιρετικό έλεγχο και άμεση εγκατάσταση τύπου plug-and-play. Το σύστημα προσφέρει όλα τα χαρακτηριστικά που αναζητούν οι ιδιοκτήτες σκαφών, μεταξύ των οποίων έλεγχος μέχρι τεσσάρων κινητήρων και δύο σταθμών ελέγχου, άνετος έλεγχος πορείας και γκαζιού, ακριβής ρύθμιση γκαζιού σε όλες τις στροφές, βελτιωμένος ελλιμενισμός και έλεγχος σε χαμηλή ταχύτητα, δυνατότητα λειτουργίας 'επιστροφής στο λιμάνι' και απλή, κατανοητή διεπαφή χρήστη. Για περιπτώσεις πολλαπλών κινητήρων, το iST προσφέρει ένα διακόπτη ελέγχου τριμ για όλους τους κινητήρες ταυτόχρονα. Ξεχωριστοί διακόπτες επιτρέπουν το τριμάρισμα κάθε κινητήρα. Το σύστημα προσφέρει επίσης συγχρονισμό στροφών και έναν επιλογέα ελέγχου όλων των συγχρονισμένων κινητήρων.
 
Χειριστήρια Γκαζιού

Οι μονάδες ελέγχου κινητήρα Intelligent Shift & Throttle προσφέρουν κεντρικά τοποθετημένα χειριστήρια για μέχρι τέσσερις κινητήρες, ή πλαϊνά ενσωματωμένα στη συνολική σχεδίαση, για μεμονωμένους κινητήρες. Ο μηχανικός έλεγχος προσφέρεται για έως 2 κινητήρες, μια θέση κυβερνήτη, αλλά και πλαϊνό κέντρο ελέγχου. Η σχεδίαση όλων των εξαρτημάτων προάγει τη λειτουργικότητά τους. Τα χειριστήρια iST είναι κομψά και μοντέρνα, ενώ τα μηχανικά χειριστήρια είναι πολύ ανθεκτικά. 
 
Εκκίνηση

Για άνεση και ευελιξία, οι αγοραστές των ανανεωμένων εξωλέμβιων μηχανών υψηλής ισχύος Honda έχουν δύο επιλογές για εκκίνηση του κινητήρα. Τα μοντέλα iST προσφέρουν ένα μπουτόν εκκίνησης. Εάν είναι εξοπλισμένα με immobilizer και το κλειδί-τηλεχειριστήριο χαθεί, ο ιδιοκτήτης μπορεί να βασιστεί σε ένα μηχανικό κλειδί σε συνδυασμό με κωδικό για να ξεκινήσει τον κινητήρα (τους κινητήρες). Τα μηχανικά μοντέλα ECU προσφέρουν μόνο εκκίνηση με κλειδί. 

Όργανα και Διεπαφή Χρήστη

Τα μπουτόν, οι ενδείξεις και τα όργανα για τις εξωλέμβιες BF175, BF200, BF225 και BF250 V6 είναι επανασχεδιασμένα, προσφέροντας στο χειριστή ποικίλα δεδομένα εκκίνησης, λειτουργίας και πληροφορίες σέρβις μαζί με ειδοποιήσεις, σε ευανάγνωστη μορφή. 

Immobilizer

Οι κινητήρες Honda BF175, BF200, BF225 και BF250 που εφοδιάζονται με iST διατίθενται με immobilizer στο ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου που ζητά από ένα κλειδί-τηλεχειριστήριο να εκκινήσει τον κινητήρα. Το αντικλεπτικό immobilizer είναι σχεδιασμένο για να αποτρέπει τον κινητήρα να ξεκινά χωρίς το κλειδί-τηλεχειριστήριο του ιδιοκτήτη.  Εάν γίνει προσπάθεια εκκίνησης με άλλο κλειδί, το immobilizer απενεργοποιεί τον κινητήρα για να μην μπορεί να ξεκινήσει.  
 
Χρήση

Οι εξωλέμβιες μηχανές θαλάσσης V6 BF175, BF200, BF225 και BF250 της Honda είναι σχεδιασμένες για χρήση σε σκάφη αναψυχής, αλλά και επαγγελματίες που κερδίζουν τα προς το ζην από τη θάλασσα. Είναι μελετημένες για να ικανοποιούν τις απαιτήσεις και τις ανάγκες διαφόρων τύπων σκαφών όπως φουσκωτά, αλουμινένια, σχεδίες, ψαρόβαρκες αλλά και σκάφη από fiberglass. Η παρουσίαση των ανασχεδιασμένων V6 εξωλέμβιων μηχανών υπογραμμίζει τη δέσμευση της Honda Marine στην εξυπηρέτηση αυτών των κατηγοριών. Εστιάζοντας στην καρδιά της αγοράς, η Honda Marine επενδύει στην ανάπτυξη της βιομηχανίας και στη διάδοση της απολαυστικής, θαλασσινής εμπειρίας.  
 
Οι ανανεωμένες εξωλέμβιες μηχανές Honda BF175, BF200, BF225 και BF250 είναι πιστοποιημένες σύμφωνα με το National Marine Electronics Association (NMEA) 2000®. Αυτή η διαπίστευση σημαίνει ότι το προϊόν έχει δοκιμαστεί ώστε να πληροί συγκεκριμένα, κρίσιμα κριτήρια ασφάλειας και να διαχειρίζεται σωστά τις εντολές και μηνύματά του δικτύου.  Το NMEA δημιούργησε ένα πρωτόκολλο επικοινωνίας ανοικτού κώδικα, ώστε τα δεδομένα του κινητήρα να μεταδίδονται σε μία ευρεία γκάμα ηλεκτρονικών θαλάσσης. Στο πλαίσιο αυτής της πιστοποίησης, τα μοντέλα BF175, BF200, BF225 και BF250 δεν απαιτούν πρόσθετα, κοστοβόρα συστήματα επικοινωνίας (πύλες). 

Οι εξωλέμβιες μηχανές θαλάσσης της ξHonda Marine μπορούν να χρησιμοποιηθούν σχεδόν για όλους τους τύπους πλεούμενων με ιπποδύναμη από 2,3 – 250 hp. Αποτελούν πρότυπα οικονομίας και άνετης λειτουργίας, παραμένοντας πιστοί στις βασικές αξίες της Honda, αντοχή, ποιότητα, αξιοπιστία και αθόρυβη λειτουργία. Σε όλο τον κόσμο, η Honda είναι ο παγκοσμίως μεγαλύτερος κατασκευαστής κινητήρων για ένα ευρύ πεδίο εφαρμογών, αυτοκίνητα, μοτοσικλέτες, σκάφη, υπαίθριο εξοπλισμό ισχύος, και προϊόντα μηχανοκίνητου αθλητισμού, προσφέροντας ομαλή και αξιόπιστη ισχύ για ποικίλες εφαρμογές του τομέα μεταφορών και εργασιών. Ο υψηλός όγκος παραγωγής σε συνδυασμό με τεχνικές παραγωγής υψηλής ακρίβειας και προηγμένη μηχανολογία χαρίζει στην Honda Marine τη δυνατότητα να εξυπηρετεί με τον καλύτερο τρόπο την καρδιά της ναυτιλιακής αγοράς και να κάνει τα ταξίδια με σκάφος προσιτά σε νέους λάτρεις του είδους.
 
Στέφανος Σιμωτάς

admins
Author: admins

Αφήστε το σχόλιό σας

trikalanews

To trikalanews.gr χρησιμοποιεί cookies. Με την επίσκεψή σας συμφωνείτε με τους Όρους. Διαβάστε ΠερισσότεραΑποδοχή