Την ολοκλήρωση της σχολικής τους διαδρομής γιόρτασαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ τάξης του 2ου Λυκείου Τρικάλων, στην τελετή αποφοίτησης που διοργάνωσε το σχολείο.
Εκπαιδευτικοί, γονείς και φίλοι παρακολούθησαν την εκδήλωση, η οποία περιλάμβανε χαιρετισμούς, αναμνηστικές παρουσιάσεις, μουσικά δρώμενα και την απονομή των απολυτηρίων.
Οι απόφοιτοι αποχαιρέτησαν το σχολείο τους και έκλεισαν έναν κύκλο μαθημάτων και κοινών εμπειριών, πριν από την έναρξη της επόμενης εκπαιδευτικής ή επαγγελματικής τους πορείας.
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων συνεχάρησαν τους μαθητές και τις μαθήτριες για την πορεία τους και τους ευχήθηκαν υγεία, πρόοδο και επιτυχία στα επόμενα βήματά τους.




