Νομαρχιακά ΝέαΠρωτοσέλιδα

Χρήστος Σταϊκούρας για τα τυφλά σημεία στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη και την αποκατάσταση του τμήματος Παλαιοφάρσαλα – Καλαμπάκα

1 Mar 2024

Με αργή κίνηση από τον Δομοκό μέχρι τη Λάρισα

«Η περίφημη σύμβαση 717 παραδόθηκε, όπως είχε δεσμευτεί η κυβέρνηση τον Σεπτέμβριο και το ΕTSC παραδόθηκε επί της γραμμής, όπως είχε πει η κυβέρνηση τον Νοέμβριο.

Ολοκληρώθηκαν οι συμβάσεις, εγκαταστάθηκε η σηματοδότηση και η τηλεδιοίκηση, όμως εξαιτίας του Daniel σ’ ένα συγκεκριμένο γεωγραφικό πεδίο που εκτείνεται περίπου από τον Δομοκό μέχρι τη Λάρισα, καταστράφηκαν ολοσχερώς όλα αυτά τα συστήματα, τα οποία είχαν παραδοθεί τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο.

Άρα, σε αυτό το σημείο, σ’ αυτή τη γεωγραφική έκταση, ουσιαστικά γίνεται πιο αργή κίνηση, ώστε να είμαστε απολύτως ασφαλείς για το πώς γίνονται οι μετακινήσεις των τρένων» υπογράμμισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, μιλώντας στην εκπομπή «Συνδέσεις» του ΕΡΤΝews.

Συνολικά στο σιδηροδρομικό δίκτυο οι ζημιές ήταν 180 χιλιόμετρα, υπογράμμισε ο κ. Σταϊκούρας.

Πρόσθεσε ότι «μετά τον Daniel έχουμε κάνει προσωρινή αποκατάσταση της γραμμής από τα μέσα Δεκεμβρίου και περίπου 100.000 συμπατριώτες μας έχουν μετακινηθεί με το τρένο έκτοτε και μέσα στην επόμενη διετία περίπου, με ένα κόστος της τάξεως των 450 εκατομμυρίων ευρώ, θα αποκαταστήσουμε τον βασικό άξονα που είναι Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε αυτό το τμήμα και δύο καθέτους Λάρισα – Βόλος, αλλά με πολύ καλύτερα συστήματα ανθεκτικότητας και Παλιοφάρσαλο – Καλαμπάκα».

«Σε κάθε περίπτωση, όταν ένα τρένο φτάνει σ’ ένα σημείο, για παράδειγμα πέριξ του Δομοκού, δεν έρχεται άλλο τρένο όταν είναι στη Λάρισα, περίπου στο ύψος της Λάρισας. Άρα υπάρχει απόλυτη κάλυψη αυτού του τμήματος μέχρι να αποκατασταθεί» είπε χαρακτηριστικά.

Στην ερώτηση αν στα υπόλοιπα σημεία της διαδρομής, Αθήνα – Δομοκός και Λάρισα – Θεσσαλονκής, λειτουργούν όλα κανονικά απάντησε « έχουν παραδοθεί και λειτουργούν, όπως σας είπα, ETSC επί της γραμμής και η 717»

Στην ερώτηση αν κάποια στιγμή το 2026, θα πηγαίνουμε από Αθήνα -Θεσσαλονίκη κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα, με όλα τα συστήματα να λειτουργούν ο υπουργός απάντησε « περίπου μια διετία χρειαζόμαστε για την οριστική αποκατάσταση του δικτύου. Επαναλαμβάνω έχει γίνει προσωρινή».

Για τη διαδρομη Αθήνα – Θεσσαλονίκη και τη χρονική διάρκειά της ανέφερε «εκτιμούμε σε λιγότερο από τέσσερις ώρες, αλλά όπως θα έχετε ίσως δει και το υπενθυμίζω στο Υπουργικό Συμβούλιο που έγινε πριν από περίπου δύο μήνες, παρουσιάσαμε και κάποια σχέδια επενδύσεων στον ελληνικό σιδηρόδρομο τα επόμενα 20 χρόνια».

Trikala News
Author: Trikala News

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2025-Απάντηση Κ. Χατζηδάκη στην αντιπολίτευση: Η μείωση των φόρων έχει κινητροδοτήσει την ανάπτυξη

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2025-Απάντηση Κ. Χατζηδάκη στην αντιπολίτευση: Η μείωση των φόρων έχει κινητροδοτήσει την ανάπτυξη

Η μείωση των φόρων κινητροδοτεί την ανάπτυξη και μέσω της ανάπτυξης έχουμε περισσότερα έσοδα τόνισε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και …
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2025: Πυρά της αντιπολίτευσης για την oικονομική πολιτική

ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2025: Πυρά της αντιπολίτευσης για την oικονομική πολιτική

Στην πρώτη κοινοβουλευτική «αντιμαχία», στη Βουλή, όπου συζητείται ο προϋπολογισμός του 2025, οι εκπρόσωποι της αντιπολίτευσης …
Ικανοποίηση Μανούρα για το αποτέλεσμα και την διαχείριση στο Αμύνταιο

Ικανοποίηση Μανούρα για το αποτέλεσμα και την διαχείριση στο Αμύνταιο

Δεν θα μπορούσε να μην είναι ικανοποιημένος από τη νίκη ο Νίκος Μανούρας όσο και αν ο αντίπαλος ήταν υποδεέστερος …
Ήττα από τον Ολυμπιακό Βόλου για τον αποδεκατισμένο Απόλλωνα Καρδίτσας

Ήττα από τον Ολυμπιακό Βόλου για τον αποδεκατισμένο Απόλλωνα Καρδίτσας

Την ήττα με 58-78 γνώρισε ο Απόλλων Καρδίτσας από τον Ολυμπιακό Βόλου, στο πλαίσιο της 10ης αγωνιστικής της Α1 ΕΣΚΑΘ …