Ελλάδα

Διαθέσιμη η ψηφιακή πλατφόρμα MyPyrasfaleiaLive για ραντεβού και εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση

12 Sep 2024

Νέα δυνατότητα για τους πολίτες να προγραμματίζουν ραντεβού με τα Γραφεία Πυρασφάλειας του Πυροσβεστικού Σώματος μέσω τηλεδιάσκεψης, τηλεφωνικά ή με φυσική παρουσία.

Διαθέσιμη η Ψηφιακή πλατφόρμα myPyrasfaleiaLive για τον προγραμματισμό ραντεβού και εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτησης από τα Γραφεία Προληπτικής και Κατασταλτικής Πυρασφάλειας του Πυροσβεστικού Σώματος

Σε παραγωγική λειτουργία τίθεται από σήμερα η πλατφόρμα myPyrasfaleiaLive μέσω της οποίας κάθε ενδιαφερόμενο φυσικό πρόσωπο, εκπρόσωπος νομικού προσώπου ή μηχανικός μπορούν να κλείσουν ραντεβού ηλεκτρονικά προκειμένου να εξυπηρετηθούν με φυσική παρουσία, με τηλεφωνική εξυπηρέτηση ή με τηλεδιάσκεψη/βιντεοκλήση (videoconference) από τα 54 αρμόδια Γραφεία Προληπτικής και Κατασταλτικής Πυρασφάλειας του Πυροσβεστικού Σώματος (Γραφεία Πυρασφάλειας) ανά την επικράτεια. Σύμφωνα με Κοινή Υπουργική Απόφαση των Υπουργών Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου και Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, Βασίλη Κικίλια μέσω της πλατφόρμας οι ενδιαφερόμενοι πολίτες θα λαμβάνουν πληροφορίες σχετικά με την ισχύουσα νομοθεσία πυρασφαλείας κτιρίων, οικονομικών φορέων και εγκαταστάσεων.

Η υπηρεσία υλοποιήθηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης με μέριμνα του Γενικού Γραμματέα, Δημοσθένη Αναγνωστόπουλου, σε συνεργασία με το Τμήμα Προληπτικής Πυροπροστασίας του Αρχηγείου Πυροσβεστικού Σώματος.

Η πλατφόρμα είναι διαθέσιμη είτε μέσω του gov.gr στην κατηγορία «Πολίτης και Καθημερινότητα», είτε απευθείας στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://myPyrasfaleia.live.gov.gr και η σύνδεση γίνεται με τη χρήση κωδικών TaxisNet.

Η διαδικασία για τον προγραμματισμό του ραντεβού είναι ιδιαίτερα απλή:

  • Ο ενδιαφερόμενος εισέρχεται στην πλατφόρμα, επιλέγει την υπηρεσία για την οποία επιθυμεί να κλείσει ραντεβού, τον Δήμο του Γραφείου Πυρασφάλειας και τον επιθυμητό τρόπο εξυπηρέτησης (δια ζώσης, τηλεφωνικά ή με τηλεδιάσκεψη).
  • Στη συνέχεια, επιλέγει την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί από λίστα διαθέσιμων ραντεβού και καταχωρίζει στοιχεία επικοινωνίας του και κάποιες πληροφορίες σχετικές με το αίτημά του
  • Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, λαμβάνει email επιβεβαίωσης του ραντεβού στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει, όπου αναφέρονται οι πληροφορίες για το ραντεβού και παρέχεται η δυνατότητα επαναπρογραμματισμού ή ακύρωσής του.

Σημειώνεται ότι τα ψηφιακά ραντεβού μπορούν να προγραμματιστούν και από τρίτα πρόσωπα, ωστόσο στο ραντεβού απαιτείται αυτοπρόσωπη παρουσία του ενδιαφερομένου.

Πρόκειται για ένα νέο σύγχρονο εργαλείο επικοινωνίας και απομακρυσμένης εξυπηρέτησης που συμβάλλει στην αποτελεσματικότερη, αποδοτικότερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση των πολιτών και των μηχανικών από τα Γραφεία Προληπτικής και Κατασταλτικής Πυρασφάλειας του Πυροσβεστικού Σώματος για σύνθετες διαδικασίες που υποχρεώνονται να εφαρμόσουν σύμφωνα με τη ισχύουσα νομοθεσία. Επιπλέον θα συμβάλλει στη μείωση συμφόρησης στις υπηρεσίες και στην αποφυγή συνωστισμού καθώς και στην ορθότερη διαχείριση των πόρων του δημοσίου.

Οι υπηρεσίες που παρέχονται, σε αυτή τη φάση, είναι δύο:

  • Η πρώτη αφορά στη διάθεση πληροφοριών στους πολίτες για την ισχύουσα νομοθεσία πυρασφάλειας κτιρίων, οικονομικών φορέων, εγκαταστάσεων, καθώς και για τις διοικητικές διαδικασίες, όπως δικαιολογητικά έγκρισης μελετών (ενεργητικής) πυροπροστασίας και χορήγησης πιστοποιητικού (ενεργητικής) πυροπροστασίας, την απαίτηση εφοδιασμού με πιστοποιητικό (ενεργητικής) πυροπροστασίας και τη χρονική διάρκεια ισχύος του, καθώς και κάθε άλλη ειδικότερη διαδικασία που απαιτείται για τη χορήγηση/έκδοση των ανωτέρων πράξεων.
  • Η δεύτερη απευθύνεται αποκλειστικά σε εξουσιοδοτημένο διαχειριστή της αίτησης στο πληροφοριακό σύστημα «e-Άδειες». Ως εξουσιοδοτημένος διαχειριστής νοείται ένας εκ των μηχανικών του έργου ή τεχνική εταιρεία στους οποίους ανατίθεται από τον ιδιοκτήτη – εκμεταλλευτή του οικονομικού φορέα – εγκατάστασης, η υποβολή των απαιτούμενων δικαιολογητικών και εγγράφων για την έκδοση της διοικητικής πράξης πυροπροστασίας στο πληροφοριακό σύστημα «e-Άδειες» και επιθυμούν να λάβουν διευκρινήσεις, για τυχόν παρατηρήσεις ή ελλείψεις που έχουν λάβει από το αρμόδιο γραφείο πυρασφάλειας.

Στο μέλλον προβλέπεται να επεκταθούν οι δυνατότητες της πλατφόρμας με τη διάθεση νέων υπηρεσιών στους πολίτες, τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις.

Με την υπηρεσία myPyrasfaleiaLive διευρύνεται η ομπρέλα των παρεχόμενων υπηρεσιών ηλεκτρονικού ραντεβού και αυξάνεται ο αριθμός των Φορέων του Δημοσίου που αξιοποιούν την επιτυχημένη πλατφόρμα myDeskLive, η οποία παρέχεται από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης. Αξίζει να αναφερθεί ότι από την έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας myDeskLive έχουν προγραμματιστεί περίπου 1.650.000 ψηφιακά ραντεβού πολλών φορέων του Δημοσίου οι οποίοι έχουν αξιοποιήσει την πλατφόρμα εντάσσοντας δεκάδες υπηρεσίες τους σε αυτή.

Trikalanews
Author: Trikalanews

Άδειος αυτοκινητόδρομος Ε65 στα Τρίκαλα με φόντο τα βουνά, καλοκαίρι 2025

Άδειασαν τα Τρίκαλα – Ο καύσωνας «σάρωσε» τους δρόμους

Πρωτόγνωρες εικόνες ερήμωσης στην πόλη και στον E65 – Όλοι… διακοπές ή σε δροσιά, μόνο ο υδράργυρος στους δρόμους …
Κινηματογραφική φωτογραφία τύπου νουάρ: Μια ξανθιά γυναίκα κάθεται σοβαρή σε τραπέζι καφετέριας, με φάκελο γεμάτο χαρτονομίσματα μπροστά της. Η ατμόσφαιρα είναι σκοτεινή, γεμάτη ένταση, με χαμηλό φωτισμό, δραματικές σκιές και θολό φόντο που ενισχύει την αίσθηση μυστικότητας και απειλής.

Όταν η “ανεξαρτησία” γίνεται εργαλείο εκβιασμού – Ποιος πραγματικά υπηρετεί την κοινωνία;

Ο ρόλος των τοπικών μέσων και η λεπτή γραμμή μεταξύ ενημέρωσης, επιρροής και συναλλαγής …
Αγιαμονιώτης ποταμός: Από τα μεγάλα όνειρα στις… ζούγκλες βλάστησης – Η πραγματική εικόνα του 2025

Αγιαμονιώτης ποταμός: Από τα μεγάλα όνειρα στις… ζούγκλες βλάστησης – Η πραγματική εικόνα του 2025

Πού σταματούν οι μακέτες και ξεκινά η εγκατάλειψη – Ο Αγιαμονιώτης δίπλα στο πιο ζωντανό στέκι των Τρικάλων …
Σύλληψη ιδιοκτήτη ενημερωτικής σελίδας και ραδιοφώνου στον Βόλο για εκβιασμό της Ζέτας Μακρή – Πώς στήθηκε η αστυνομική επιχείρηση

Σύλληψη ιδιοκτήτη ενημερωτικής σελίδας και ραδιοφώνου στον Βόλο για εκβιασμό της Ζέτας Μακρή – Πώς στήθηκε η αστυνομική επιχείρηση

Με προσημειωμένα χαρτονομίσματα και παγιδευμένους διαλόγους συνελήφθη επιχειρηματίας ΜΜΕ για εκβιασμό βουλευτή – Το χρονικό της υπόθεσης …
Προεπισκόπηση Ιδιωτικότητας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια στην ομάδα μας να κατανοήσει ποια τμήματα του ιστότοπου βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.