Σε έρευνες για τον εντοπισμό πηγής που θα είναι κατάλληλη για την δημιουργία μίας νέας μάρκας, φυσικού μεταλλικού νερού που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά προσανατολίζονται σύμφωνα με πληροφορίες του Capital.gr, οι αδελφοί Μιχάλης και Δημήτρης Σαράντης, επικεφαλής του ομίλου Ελληνικά Γαλακτοκομεία.
Οι δύο επιχειρηματίες που ηγούνται της μεγαλύτερης επιχείρησης αυτή τη στιγμή στον κλάδο των τροφίμων, με τζίρο που το 2022 άγγιξε τα 500 εκατομμύρια ευρώ έναντι 428 εκατ. ευρώ το 2021 έχουν θέσει στο κάδρο την δημιουργία εμφιαλωτηρίου και κατ’ επέκταση την εμφιάλωση νερού, που θα τους τοποθετήσει και στη συγκεκριμένη αγορά.
Πρόκειται ουσιαστικά για μία κίνηση που θεωρείται συμπληρωματική στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων που έχει δημιουργήσει το τελευταίο διάστημα ο όμιλος μετά την εξαγορά της εταιρείας αναψυκτικών “Κλιάφα” στα Τρίκαλα, όπου έχει πραγματοποιήσει σειρά επενδύσεων για την αναβάθμιση και ενίσχυση της παραγωγής της αλλά και της “Δουμπιά”, του ανθρακούχου φυσικού μεταλλικού νερού από την ομώνυμη πηγή που απέκτησε από τον Κωνσταντίνο Μαλαματίνα.
Ήδη και για τις δύο εταιρείες ο όμιλος Ελληνικά Γαλακτοκομεία εκτός από επενδύσεις σε εγκαταστάσεις, έχει προχωρήσει και σε ανανέωση της εταιρικής του εικόνας. Το νερό που θα έρθει να σταθεί δίπλα στη Δουμπιά θα έχει τη χαρακτήρα μίας premium ετικέτας με υψηλά ποιοτικά χαρακτηριστικά.