Καρδίτσα

Ενημερωτική παρέμβαση από την 1η Τ.Ο.Μ.Υ. Καρδίτσας στους μαθητές του Μουσικού Σχολείου

19 Feb 2020

Μια ιδιαίτερα σημαντική δράση πραγματοποιήθηκε στο Μουσικό Σχολείο Καρδίτσας σε συνεργασία με την 1η Τ.Ο.Μ.Υ. Καρδίτσας  την περασμένη εβδομάδα.

Πιο συγκεκριμένα, το επιστημονικό προσωπικό που στελεχώνει την 1η Τοπική Ομάδα Υγείας Καρδίτσας, έπειτα από αίτημα και σε συνεννόηση με τη Διεύθυνση και το προσωπικό του Μουσικού Σχολείου ενημέρωσε τους μαθητές και τις μαθήτριες σχετικά με ζητήματα που αφορούν την υγιεινή και την σωστή εκτέλεση των μουσικών οργάνων και ιδιαίτερα των πνευστών.

Η Διεπιστημονική Ομάδα Υγείας που επισκέφτηκε το σχολείο αποτελούνταν από τους κ. Νταραρά θωμά, ΠΕ Νοσηλευτή, κ. Φουτζιτζή Ευαγγελία, ΠΕ Κοινωνική Λειτουργό και κ. Κρικέλλη Παντελία Αμαλία ΤΕ Επισκέπτρια Υγείας και οι οποίοι παρουσίασαν άκρως ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με τους κανόνες υγιεινής και καθαριότητας που πρέπει να τηρούνται κατά γράμμα από τους εκτελεστές πνευστών οργάνων, καθώς η ελλιπής τήρησή τους έχει συνδεθεί, όπως αποδεικνύουν επιστημονικές μελέτες, με παθήσεις του αναπνευστικού συστήματος.

Στο ακροατήριο αναφέρθηκε χαρακτηριστικά περίπτωση μουσικού πνευστού οργάνου, ο οποίος, έπειτα από αλλαγή των συνηθειών καθαριότητας και περισσότερης επιμέλειας της υγιεινής του οργάνου παρουσίασε σημαντική βελτίωση της αναπνοής του και της υγείας του αναπνευστικού του γενικότερα.

Στην παρουσίασή τους το επιστημονικό προσωπικό αναφέρθηκε επίσης στη σωστή στάση που πρέπει να διατηρούμε το σώμα μας όταν πρόκειται να παίξουμε ένα πνευστό όργανο και πάνω σε αυτό το ζήτημα ακολούθησε γόνιμος και εποικοδομητικός διάλογος με τους μαθητές , οι οποίο επέδειξαν οι ίδιοι τους τρόπους με τους οποίους κρατούν ένα πνευστό όργανο όταν παίζουν σε όρθια ή καθιστή θέση.

Αναφέρθηκαν οι παθήσεις που συνοδεύουν τη σπονδυλική μας στήλη όταν κάποιο κράτημα δεν συμβαίνει με το σωστό τρόπο (κύφωση, σκολίωση κ.α.) και στο τέλος της παρουσίασης δόθηκαν στους μαθητές πολύτιμες συμβουλές για την καθημερινή μας υγιεινή, καθώς η εποχική γρίππη βρίσκεται σε έξαρση.

Οι μαθητές και μαθήτριες που παρακολούθησαν τη δράση αυτή προέρχονταν από τις τάξεις πνευστών οργάνων του σχολείου, όπως, σαξοφώνου, τρομπέτας, φλάουτου, κ.α. και δόθηκαν υποσχέσεις για παρόμοιες πρωτοβουλίες και ενημερώσεις στο μέλλον.

admins
Author: admins

Φθαρμένη ελληνική σημαία στο Μουσείο Δημήτρη και Λέγκως Κατσικογιάννη – Νέο περιστατικό αδιαφορίας

Φθαρμένη ελληνική σημαία στο Μουσείο Δημήτρη και Λέγκως Κατσικογιάννη – Νέο περιστατικό αδιαφορίας

Σε κατάσταση εγκατάλειψης βρέθηκε η ελληνική σημαία στο μουσείο των Αμπελακίων, λίγες ημέρες μετά την αντικατάσταση της σημαίας στο Ρολόι …
Καλλιτέχνες και μέλη της οργανωτικής ομάδας συζητούν σε αίθουσα του Μουσείου Τσιτσάνη στα Τρίκαλα, ετοιμάζοντας ιδέες για τον φετινό Μύλο των Ξωτικών

Τα ξωτικά έφεραν “ανάσα” δροσιάς στα Τρίκαλα εν μέσω καύσωνα

Πρεμιέρα για τη δημιουργική προετοιμασία του Μύλου των Ξωτικών, με καλλιτέχνες και οργανωτική ομάδα να βάζουν από τώρα τη μαγεία …
Νέος κυκλικός κόμβος στην είσοδο των Μεγάλων Καλυβίων, με εργασίες σχεδόν ολοκληρωμένες και σήμανση στη θέση της

Νέος κυκλικός κόμβος στα Μεγάλα Καλύβια – Λύση σε χρόνια πρόβλημα κυκλοφορίας

Στην τελική ευθεία ο κυκλικός κόμβος στα Μεγάλα Καλύβια. Παρά τις μικρές αναστατώσεις, το έργο λύνει οριστικά το κυκλοφοριακό στη …
Ηλικιωμένος άνδρας κάθεται σε κλιματιζόμενη αίθουσα, με το χέρι στο μέτωπο, δίπλα σε φορητό κλιματιστικό, αναζητώντας δροσιά κατά τη διάρκεια καύσωνα.

Τρίκαλα: Κλιματιζόμενες αίθουσες και μέτρα προστασίας από τον καύσωνα

Σε ετοιμότητα η Περιφέρεια Θεσσαλίας για τον καύσωνα. Στα Τρίκαλα και άλλες πόλεις λειτουργούν κλιματιζόμενοι χώροι για τους πολίτες …
Προεπισκόπηση Ιδιωτικότητας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια στην ομάδα μας να κατανοήσει ποια τμήματα του ιστότοπου βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.