για τα τραίνα που δεν σφυρίζουν πια…

Την ώρα που σ’ όλο τον κόσμο:

  • δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στις μετακινήσεις με τραίνα, με πιο χαρακτηριστική περίπτωση τη χώρα του άκρατου καπιταλισμού και της αποθέωσης του αυτοκινήτου – Ηνωμένες Πολιτείες- με τα γνωστά σε πολλούς ‘’park ‘n ride’’ (σταθμεύω και επιβιβάζομαι),
  • τα τραίνα εκσυγχρονίζονται για ταχύτητες πάνω από 250 km/h,
  • αξιοποιούνται εγκαταλελειμμένες γραμμές σαν μια μορφή εναλλακτικού τουρισμού,
  • ‘’χύνονται δάκρυα’’ για την κλιματική αλλαγή και γράφονται πολλά για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ως αντίδοτο στο πρόβλημα,

εμείς βλέπουμε να:

  • ξεπουλιούνται υπηρεσίες (βλέπε ΤΡΑΙΝΟΣΕ) σε ιταλικό αγοραστή για 50 εκατομμύρια,
  • απαξιώνονται γραμμές, για τον εκσυγχρονισμό των οποίων χρεωθήκαμε και υφιστάμεθα τώρα τις συνέπειες,
  • καταργούνται πολυσύχναστα δρομολόγια και διατηρούνται άλλα με ελάχιστη συμμετοχή, (στήνεται άραγε ένα καλό άλλοθι για μελλοντικές τους ενέργειες;),  αλλά παράλληλα
  • επιδοτούνται οι νέοι ιδιοκτήτες με 50 εκατομμύρια το χρόνο, για δήθεν ενίσχυση προβληματικών γραμμών και περιοχών.

Αυτά μόνον στις ‘’μπανανίες’’ συμβαίνουν. Και διερωτώμαι, μήπως είμασθε κάτι χειρότερο: μια ευρωπαϊκή μπανανία;

ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ ΣΑΛΙΑΧΗ
Μέλος Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων

Υ.Γ.   Αφορμή για τις παραπάνω σκέψεις αποτέλεσε η ερημική κατάσταση που εμφανίζει ο σταθμός σήμερα σε αντίθεση με προηγούμενα χρόνια, όταν γέμιζαν με κόσμο οι πλατφόρμες αποβίβασης – επιβίβασης με συμπολίτες μας (κυρίως νέους) που προτιμούσαν το τραίνο ως το οικονομικότερο μέσο για τις μετακινήσεις τους αλλά και για ημερήσιες αποδράσεις στις κοντινές παραλίες.



©2020 Trikalanews from TNEWSGROUP

To trikalanews.gr χρησιμοποιεί cookies. Με την επίσκεψή σας συμφωνείτε με τους Όρους. Διαβάστε ΠερισσότεραΑποδοχή