Ενημερωτική δράση για το γλαύκωμα πραγματοποιήθηκε στις 18 Ιουνίου 2026 στο Κέντρο Ημερήσιας Φροντίδας Ηλικιωμένων του Δήμου Τρικκαίων.
Η οφθαλμίατρος Σοφία Αναγνωστοπούλου και η Θεοδώρα Πολύζου ενημέρωσαν τους ωφελούμενους της δομής για τη νόσο, η οποία αφορά κυρίως άτομα μεγαλύτερης ηλικίας.
Κατά τη διάρκεια της δράσης παρουσιάστηκαν βασικές πληροφορίες για το γλαύκωμα, ενώ οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να υποβάλουν ερωτήσεις και να λύσουν απορίες.
Η ενημέρωση πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή του Κέντρου Υγείας Τρικάλων.
Το ΚΗΦΗ του Δήμου Τρικκαίων είναι δομή συγχρηματοδοτούμενη από την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω του προγράμματος «Θεσσαλία 2021-2027».



