Τα νέα της πόλης

H «Αέριο Θεσσαλονίκης – Θεσσαλίας» γίνεται «ZeniΘ»

21 Dec 2017

Ο πρώτος πανελλαδικός, ολοκληρωμένος πάροχος ενέργειας στη χώρα με φυσικό αέριο και ρεύμα και με ανανεωμένο κατάστημα στα Τρίκαλα.

Η ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ο Νο1 πάροχος φυσικού αερίου στην Ελλάδα, γίνεται «ZeniΘ», ο πρώτος πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας, καθώς εκτός από φυσικό αέριο ήδη προμηθεύει και ρεύμα σε όλη την Ελλάδα, σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις.

Τα σημαντικά νέα για την εταιρεία ανακοίνωσε σε εκδήλωσή της στο ανανεωμένο κατάστημα του Βόλου, στην οδό Κολοκοτρώνη 10, η διοίκηση της εταιρείας, παρουσία κρατικών φορέων, συνεργατών και δημοσιογράφων, μετά τις αντίστοιχες εκδηλώσεις σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα.

Xαιρετισμό απηύθυνε εκ μέρους της Περιφέρειας Θεσσαλίας ο Γιώργος Τσίγκας και ο Δήμαρχος Τρικκαίων Δημήτρης Παπαστεργίου.

«Αυτή η μέρα αποτελεί ορόσημο αλλαγής, η οποία σηματοδοτεί την αυγή μιας εποχής γεμάτης ευκαιρίες για την Ελλάδα, τους ανθρώπους της, τους πελάτες και την εταιρεία μας.

Σήμερα εγκαινιάζουμε μια νέα εποχή για την ενεργειακή αγορά της Ελλάδας, μέσα από το όχημα της ZeniΘ, μιας εταιρεία που έχει τις ρίζες της στις περιοχές της Θεσσαλονίκης και της Θεσσαλίας, μετά από 17 χρόνια αποτελεσματικής παρουσίας εκεί, αλλά που φέρει στη χώρα την τεχνογνωσία και την κληρονομιά του ιταλικού κολοσσού Εni.

Σήμερα ανακοινώνουμε επίσημα την έναρξη ενός νέου κύκλου με διπλή σημασία: Σε αυτόν τον κύκλο, αγκαλιάζουμε όχι μόνο τις περιοχές της Θεσσαλονίκης και Θεσσαλίας, αλλά ολόκληρη την Ελλάδα. Το κάνουμε δε αυτό, όχι μόνο με τις υπάρχουσες υπηρεσίες μας, αλλά με μια ολιστική 360ο προσέγγιση στο ενεργειακό μας χαρτοφυλάκιο, προς όφελος του καταναλωτή», δήλωσε ο Federico Regola, Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, στην κεντρική ομιλία της εκδήλωσης.

Πέρα του νέου brand name και της πανελλαδικής επέκτασης με ολοκληρωμένες υπηρεσίες φυσικού αερίου και ηλεκτρικού ρεύματος, η εταιρεία ανακοίνωσε και νέες συνεργασίες. Την πρωτοποριακή για τα ελληνικά δεδομένα ενιαία προσφορά υπηρεσιών της, η εταιρεία την εμπλουτίζει και με στοιχεία που δεν σχετίζονται άμεσα με την παροχή ενέργειας, αλλά γενικότερα με την οικονομία του οικογενειακού προϋπολογισμού, όπως η νέα οικογενειακή κάρτα υγείας που θα προσφέρει στους υφιστάμενους αλλά και τους νέους πελάτες της, με δυνατότητα πολλαπλών δωρεάν εξετάσεων για όλη την οικογένεια και πολλά ακόμα προνόμια, σε συνεργασία με την ΕΥ CLUB, που ήδη διαθέτει ένα ευρύτατο δίκτυο αξιόπιστων συνεργατών στον κλάδο της Υγείας.

Ο Μάνος Εξαρχουλάκος, Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας, ο οποίος και συντόνισε την εκδήλωση ανέλυσε τις αξίες και το όραμα πίσω από το νέο brand name: «Η εγχώρια και διεθνής εμπειρία που διαθέτουμε, η πελατοκεντρικότητα που μας χαρακτηρίζει και η εμπιστοσύνη του καταναλωτή, που μας περιβάλλει εδώ και 17 χρόνια, είναι οι βάσεις πάνω στις οποίες οικοδομείται το νέο brand. Κάθε εταιρεία που σέβεται τον εαυτό της και τους πελάτες της, προσπαθεί να γίνει η καλύτερη.

Αυτό θέλει η εταιρεία μας: Να αξιοποιήσει όλες τις δυνατότητές της και τις δυναμικές που αναπτύσσονται γύρω της και να φτάσει στην κορυφή! Και όταν αναφερόμαστε στην κορυφή, υπάρχει μια λέξη που τα συνοψίζει όλα: ZeniΘ».

Οι εκδηλώσεις της εταιρείας σε Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Λάρισα και Βόλο, που προηγήθηκαν καθώς και η αντίστοιχη στα Τρίκαλα σηματοδότησαν και το πανελλαδικό λανσάρισμα της εταιρείας με νέο διαφημιστικό σποτ, που βασίζεται στην έννοια της εμπιστοσύνης με αναφορά στην πολύχρονη σχέση της εταιρείας με τους καταναλωτές της Θεσσαλονίκης και της Θεσσαλίας και στην νέα κορυφή που κατακτά η εταιρεία με την ενιαία προσφορά υπηρεσιών της.

Σχετικά με την ΖeniΘ

Η ΖeniΘ, η εξέλιξη της ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, είναι ο Νο1 πάροχος φυσικού αερίου στην Ελλάδα σε αριθμό συνδέσεων και η 1η εταιρεία στην Ελλάδα που προσφέρει και φυσικό αέριο και ρεύμα σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Από το 2000 δραστηριοποιείται με απόλυτη επιτυχία στην αγορά του φυσικού αέριου και το 2017 πραγματοποίησε και την είσοδό της στην αγορά της ηλεκτρικής ενέργειας.

Η εταιρεία είναι το αποτέλεσμα της επιτυχημένης συνεργασίας μεταξύ της ελληνικής ΔΕΠΑ και του ιταλικού κολοσσού ενέργειας ΕΝΙ, οι οποίες κατέχουν το 51% και 49% της ΑΕΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ αντίστοιχα, με τη δεύτερη να έχει και τη διαχείριση του σχήματος.

To νέο site της εταιρείας είναι το zenith.gr, στο οποίο οι καταναλωτές μπορούν να ενημερώνονται για τις προϊοντικές προσφορές της εταιρείας σε φυσικό αέριο και ηλεκτρικό ρεύμα.

Είναι η πρώτη εταιρεία του κλάδου με ολοκληρωμένη παρουσία σε όλες τις πλατφόρμες social media (Facebook, Twitter, Instagram και Linkedin), διασφαλίζοντας μια άμεση και έγκυρη επικοινωνία με τους καταναλωτές.

admins
Author: admins

Μια αναπάντεχη ιστορία στην Κινηματογραφική Λέσχη Τρικάλων

Μια αναπάντεχη ιστορία στην Κινηματογραφική Λέσχη Τρικάλων

Με μια ταινία με πολύ ενδιαφέρον, χωρίς κλασικές συνταγές και κατηγορίες στις οποίες εντάσσεται, καθώς και με σύγχρονες αφηγήσεις …
Ο Πρωθυπουργός για τον προϋπολογισμό, την τεχνητή νοημοσύνη και την κοινωνική συνοχή

Ο Πρωθυπουργός για τον προϋπολογισμό, την τεχνητή νοημοσύνη και την κοινωνική συνοχή

Ο πρωθυπουργός, στην καθιερωμένη κυριακάτικη ανάρτησή του, χαρακτήρισε τον νέο προϋπολογισμό «προϋπολογισμό προόδου» …
Με ασκήσεις επι χάρτου, δεν σώθηκε, ούτε θα σωθεί ο λαός

Με ασκήσεις επι χάρτου, δεν σώθηκε, ούτε θα σωθεί ο λαός

Μόνο με τον αγώνα του μπορεί να επιβάλει αποκαταστάσεις, αποζημιώσεις και έργα αντιπλημμυρικά …
Νότες Ελλάδας στις “Γιορτές Παράδοσης” του Μύλου των Ξωτικών

Νότες Ελλάδας στις “Γιορτές Παράδοσης” του Μύλου των Ξωτικών

Τα Λαγυνά και η Εύβοια, η Ξάνθη και η Ελασσόνα, η Κέρκυρα, ο Παλαιόπυργος, η Καβάλα και ο Βόλος… ο …