Η CUPRA ενισχύει την ψηφιακή της στρατηγική

Για να ενισχύσει το λανσάρισμα της νέας γκάμας οχημάτων της, η CUPRA παρουσίασε σήμερα την στρατηγική ψηφιοποίησης, την οποία θα εφαρμόσει σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς. Η αιχμή του δόρατος αυτού του ψηφιακού σχεδίου δράσης αποτελεί η δημιουργία της εικονικής πλατφόρμας “CUPRA e-Garage in Cape Formentor”.

Αυτή η online πλατφόρμα που δημιουργήθηκε μαζί με την Mediapro Group με έδρα τη Βαρκελώνη και την εταιρεία υπηρεσιών καινοτομίας Visyon, είναι ένα συναρπαστικό, εικονικό περιβάλλον, όπου οι χρήστες μπορούν να φτιάξουν το δικό τους avatar και να αλληλεπιδράσουν με άλλα άτομα χρησιμοποιώντας λειτουργία φωνητικής συνομιλίας.

Αυτός ο ψηφιακός κόσμος αναπαριστά τους χώρους που είναι αποκλειστικά αφιερωμένοι στην CUPRA σε όλο τον κόσμο και εικονικά βρίσκεται στο ακρωτήρι που ενέπνευσε τη δημιουργία του πρώτου αποκλειστικού μοντέλου της μάρκας, το Formentor.

Οι χρήστες είναι ελεύθεροι να ανακαλύψουν τα μοντέλα CUPRA, τις lifestyle συλλογές και κάθε είδους contentτης μάρκας.

Το ψηφιακό περιβάλλον διαθέτει επίσης αμφιθέατρο για να φιλοξενήσει live παρουσιάσεις.

«Η CUPRA είναι μία σύγχρονη μάρκα που δημιουργήθηκε τον 21ο αιώνα και ως ψηφιακά προσανατολισμένη, επιδιώκει να αξιοποιήσει την τεχνολογία και να θέσει τους ανθρώπους και τα συναισθήματα στο επίκεντρο της στρατηγικής της. Με τα νέα μας μοντέλα έχουμε την ευκαιρία να απευθυνθούμε σε ευρύτερο κοινό, με διαφορετικό τρόπο. Υπό αυτήν την έννοια, το CUPRA e-Garage in Cape Formentor είναι η αρχή του ταξιδιού μας για τη δημιουργία νέων ψηφιακών εμπειριών.

Στόχος μας είναι μελλοντικά, η νέα πλατφόρμα να γίνει σημείο συνάντησης για τους φίλους της CUPRA και για τους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο», ανακοίνωσε ο CUPRA Director of Strategy, Business Development and Operations, Antonino Labate.

Νέες ψηφιακές πρωτοβουλίες

Κατά τη διάρκεια της διαδραστικής συνέντευξης τύπου που πραγματοποιήθηκε στην εικονική πλατφόρμα, τα στελέχη της μάρκας παρουσίασαν μερικά από τα πιο συναρπαστικά projects που αποτελούν μέρος της ψηφιακής στρατηγικής της CUPRA. Ο επικεφαλής του Marketing, Ignasi Prieto, δήλωσε ότι η μάρκα εργάζεται για τη δημιουργία πλατφόρμας live συναυλιών, όπου οι λάτρεις της μουσικής θα έχουν την δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν με τους αγαπημένους τους καλλιτέχνες και να απολαύσουν αποκλειστικό content.

Επιπλέον, μία ακόμη ψηφιακή εμπειρία που έχει δημιουργήσει η CUPRA για του επόμενους μήνες, είναι η συμπαραγωγή τηλεοπτικής σειράς με θέμα τα οχήματα υψηλών επιδόσεων, η οποία θα μεταδοθεί σε video on demand πλατφόρμα.

Ο Prieto ανακοίνωσε επίσης ότι οι πρεσβευτές της μάρκας, όπως οι Marc ter Stegen, Mattias Ekström και Fernando Belasteguín, θα είναι οι επόμενοι που θα ενταχθούν στον εικονικό κόσμο της CUPRA με τα δικά τους avatar.

CUPRA Master Convention

Στις 28 Οκτωβρίου, το “CUPRA e-Garage in Cape Formentor” φιλοξένησε το πρώτο CUPRA Master Convention.

Περισσότεροι από 600 CUPRA Masters από 35 διαφορετικές χώρες, συγκεντρώθηκαν ψηφιακά προκειμένου να εκπαιδευτούν ως εξειδικευμένοι πωλητές της μάρκας. Όπως εξήγησε ο Head of dealer network development and customer experience Khaled Soussi, η μάρκα έκανε χρήση της τεχνολογίας και του gamification για να προσφέρει διαδραστική μαθησιακή εμπειρία στους CUPRA Masters, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία από το σπίτι τους, να γνωρίσουν τη στρατηγική της μάρκας από τους ειδικούς και να τεστάρουν τις γνώσεις τους σε knockout διαγωνισμούς.

Μετά το άνοιγμα του πρώτου CUPRA Garage στην Ευρώπη, στο Αμβούργο, η μάρκα συνεχίζει να δημιουργεί αποκλειστικό δίκτυο διανομής με νέες ευέλικτες μορφές που υπερβαίνουν τη μορφή της παραδοσιακής αντιπροσωπείας.

Η CUPRA επεκτείνει το δίκτυο της για να φτάσει σε περίπου 520 CUPRA Specialists παγκοσμίως μέχρι το τέλος του χρόνου και βρίσκεται σε διαδικασία πρόσληψης ακόμη περισσότερων CUPRA Masters.

Στέφανος Σιμωτάς

 



©2020 Trikalanews from TNEWSGROUP

To trikalanews.gr χρησιμοποιεί cookies. Με την επίσκεψή σας συμφωνείτε με τους Όρους. Διαβάστε ΠερισσότεραΑποδοχή