ΛάρισαΠρωτοσέλιδα

Κατέληξε από κορονοϊό 48χρονος σωφρονιστικός υπάλληλος στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας

Έχασε τη μάχη για τη ζωή 48χρονος σωφρονιστικός υπάλληλος που εργαζόταν στις Φυλακές Λάρισας εξαιτίας των επιπλοκών από τον κορωνοϊό.

4 Dec 2020
Κατέληξε από κορονοϊό 48χρονος σωφρονιστικός υπάλληλος στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας

Έχασε τη μάχη για τη ζωή 48χρονος σωφρονιστικός υπάλληλος που εργαζόταν στις Φυλακές Λάρισας εξαιτίας των επιπλοκών από τον κορωνοϊό.

Ο 48χρονος νοσηλευόταν την ΜΕΘ του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας και απεβίωσε τις πρωινές ώρες της Παρασκευής σκορπίζοντας θλίψη σε οικείους και συναδέλφους.

LARISSANET

Trikalanews
Author: Trikalanews


Ακουστικά βαρηκοΐας Βάγια Κουκουράβα