Χωρίς διόδια και χαράτσια
Δόθηκε στην κυκλοφορία το «κολοβό» τμήμα της οδικής αρτηρίας Ε-65 μετά από δεκαετίες σχεδιασμών και διεργασιών. Προφανώς όμως και δεν διαφαίνεται η κατασκευή στο άμεσο μέλλον των συνδέσεων του τμήματος αυτού της Ε-65 με τους άλλους άξονες (ΠΑΘΕ – ΕΓΝΑΤΙΑ) , η δεύτερη από τις οποίες ούτε καν έχει χωροθετηθεί.
Αντίθετα όχι μόνο κατασκευάστηκαν έγκαιρα αλλά και άρχισαν να λειτουργούν οι σταθμοί των διοδίων, ανεβάζοντας το κόστος της μετάβασης από και προς τον προορισμό της Αθήνας κατά 10 ευρώ περίπου για ένα ταξίδι με ένα ΙΧ αυτοκίνητο.
Η αναντίστοιχη αυτή «αυτόματη» χρέωση και το χαράτσωμα των πολιτών για τη χρήση ενός οδικού άξονα που δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί και που ακόμα δεν λειτουργεί έστω αναταποδοτικά στους χρήστες του, ασφαλώς και δεν επιβεβαιώνει τη δήλωση του αρμόδιου Γ.Γ. του Υπουργείου Υποδομών Γιώργου Δέδε, όταν δήλωνε, σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε στα Τρίκαλα, ότι η κυβέρνηση δεσμεύονταν ότι δεν θα λειτουργήσουν σταθμοί διοδίων πριν ολοκληρωθεί η συνολική κατασκευή και προτού ενωθεί οδικά η ΠΑΘΕ με την Εγνατία οδό, καταχειροκροτούμενος από τους τοπικούς κυβερνητικούς βουλευτές και τα κομματικά στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ.
Και όμως η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ υπακούοντας πειθήνια στα κελεύσματα των μεγαλοεργολάβων όψιμων φίλων της, ενεργοποίησε τάχιστα και χωρίς ντροπή, απαράδεκτα υψηλά διόδια σε ένα οδικό άξονα που χρηματοδοτήθηκε από εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους, χωρίς τη συμμετοχή ιδιωτικών κεφαλαίων, διόδια που αφαιρούν από πολλούς συμπολίτες μας το δικαίωμα της ελεύθερης μετακίνησης και ακυρώνουν στην πράξη την ισότητα των πολιτών για ελεύθερες και ασφαλείς εθνικές οδικές αρτηρίες.
Η ίδια κυβέρνηση που συνεχίζει να διατηρεί σε ισχύ ένα άθλιο νομοθετικό πλαίσιο, το «νόμο Βορίδη» , που ποινικοποιεί τις αντιδράσεις όσων πολιτών αρνούνται να πληρώσουν τους μεγαλοεργολάβους που λυμαίνονται τους δημόσιους δρόμους, επειδή σύμφωνα με το τρίτο μνημόνιο που υπέγραψε υποχρεώθηκε να τους παραχώρησε την οικονομική τους εκμετάλλευση, ξεπουλώντας και το οδικό δίκτυο, όπως και ολόκληρη τη δημόσια περιουσία.
Προφανώς η κυβέρνηση Τσίπρα χαρατσώνει ξεδιάντροπα και ασύστολα τους πολίτες υπέρ των μεγαλοεργολάβων … «μην τυχόν και έρθει να κυβερνήσει ο Κούλης» !!!
ΥΓ. Και επειδή οι «καλοθελητές» θα ρωτήσουν από που θα χρηματοδοτούνται η κατασκευή και η συντήρηση των οδικών αξόνων, θα τους υπενθυμίσουμε ότι οι πολίτες πληρώνουν κάθε έτος επίσης δυσβάστακτα τέλη κυκλοφορίας των οχημάτων τους, για αυτούς ακριβώς τους σκοπούς και όχι για να προορίζονται στην πληρωμή των δανειστών.
Λαϊκή Ενότητα Τρικάλων