Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Λάρισα: Αυτοψία κάνουν ειδικοί που όρισαν συγγενείς θυμάτων στα συντρίμμια των τρένων

Στον αέρα βρίσκεται ακόμη η δεύτερη φάση της επανεκκίνησης των δρομολογίων των τρένων καθώς ο ΟΣΕ δεν έχει δώσει ακόμη έγγραφες διαβεβαιώσεις για την ασφάλεια διέλευσης από τις σήραγγες που ζητούν οι μηχανοδηγοί της Ηellenic train.

Εν τω μεταξύ όπως αναφέρθηκε στον Alpha, οι πραγματογνώμονες της πυροσβεστικής και οι ειδικοί που έχουν ορίσει οι συγγενείς των θυμάτων της τραγωδίας εξετάζουν τα συντρίμμια των μοιραίων τρένων.

Ελεύθερος με περιοριστικούς όρους ο δεύτερος σταθμάρχης

Στο μεταξύ, ελεύθερος με εγγύηση 15.000 ευρώ και περιοριστικούς όρους αφέθηκε ο μόνιμος σταθμάρχης του σιδηροδρομικού σταθμού Λαρίσης, ο οποίος είχε βάρδια το μοιραίο βράδυ της φονικής σύγκρουσης των αμαξοστοιχιών στα Τέμπη.

Υπενθυμίζεται πως ο 50χρονος υπάλληλος είχε κατηγορηθεί πως εγκατέλειψε το πόστο του νωρίτερα, συγκεκριμένα αντί για τις 23:00 αποχώρησε στις 22:10.Ο άντρας απολογήθηκε με υπόμνημα και είχε καλέσει προς υπεράσπισή του τρεις μόνιμους συναδέλφους του, δύο σταθμάρχες και ένα κλειδούχο, για να υποστηρίξουν ότι η αλλαγή της βάρδιας γινόταν όταν ερχόταν ο επόμενος.

«Αρνούμαι παντελώς τον ισχυρισμό περί της δήθεν υποχρέωσής μου να παραμείνω μέχρι τις 23:00 καθότι η αναγραφή αυτή δεν έχει την έννοια της συνυπηρέτησης αλλά τον χρόνο εντός του οποίου θα πρέπει να συντελεστεί ομαλώς και με ασφάλεια η μεταβίβαση της υπηρεσίας» είχε συγκεκριμένα ο ίδιος αναφορικά με την αποχώρησή του από τον σταθμό το μοιραίο βράδυ.

Σημείωσε μάλιστα πως αυτό γίνεται με όλους τους σταθμάρχες και σε όλους τους σιδηροδρομικούς σταθμούς της χώρας.

«Δεν συνέτρεχε κανένας απολύτως λόγος να μείνω περισσότερο»

Συνεχίζοντας κατέθεσε πως αποχώρησε από τη βάρδια στις 22:30 και όχι στις 23:00 καθώς δεν υπήρχε κανένας λόγος να μείνει παραπάνω.

Όπως είπε όλα αυτά τα αναφέρει για να τονίσει πως «το επιχείρημα περί δήδεν αγχωτικής κατάστασης και έντονης κυκλοφορίας μεταξύ 22:30 και 23:00 που επιχείρησε ο προφυλακισμένος σταθμάρχης να παρουσιάσει εξεταζόμενος ενώπιόν σας είναι απολύτως αβάσιμο».

Αναφορικά με τη διόρθωση που είχε γίνει στο χαρτί των βαρδιών εξήγησε πως από απροσεξία του είχε συμπληρώσει λαθεμένα την ώρα παράδοσης της υπηρεσίας, «και διόρθωσα κάνοντας μουντζούρα. Αυτή διόρθωσα με διορθωτικό μπλάνκο».

«Οι παραλείψεις και τα λάθη έγιναν μετά τις 11»

Στο απολογητικό υπόμνημα 36 σελίδων που κατέθεσε, ο μόνιμος σταθμάρχης ισχυρίστηκε ότι το δυστύχημα δεν θα μπορούσε να αποφευχθεί ακόμα και αν είχε σχολάσει στην ώρα του.

«Δεν σας κρύβω ότι κάθισα κι αναρωτήθηκα μόνος μου υποθετικά τι θα ‘χε συμβεί εάν τυχόν καθόμουν για παρέα δίπλα στον 59χρονο σταθμάρχη μέχρι τις 23:00 στο γραφείο κινήσεως, παρά το γεγονός ότι του είχα παραδώσει την υπηρεσία στις 22:30. Εάν, δηλαδή θα είχαν πάρει αλλιώς πορεία τα πράγματα κι εάν θα μπορούσα να έχω αποτρέψει το μοιραίο. Η απάντηση είναι αρνητική γιατί πολύ απλά ό,τι έγινε και προκάλεσε το πολύνεκρο δυστύχημα έγινε με πράξεις ή παραλείψεις του εν λόγω Σταθμάρχη μετά τις 23:00».

Στον 50χρονο σταθμάρχη επιβλήθηκαν οι περιοριστικοί όροι της απαγορεύσεως εξόδου από τη χώρα και την υποχρέωση παρουσίας στο αστυνομικό τμήμα δύο φορές το μήνα.

TrikalaNews
Author: TrikalaNews

To trikalanews.gr χρησιμοποιεί cookies. Με την επίσκεψή σας συμφωνείτε με τους Όρους. Διαβάστε ΠερισσότεραΑποδοχή