Τα νέα της πόλης

Λεωφορείο χωρίς οδηγό: η…επιστροφή!

1 Aug 2019

Τέσσερα χρόνια πριν, εν έτει 2015, μια…καινοτομία αποπειράθηκε να εφαρμοστεί στην πόλη των Τρικάλων. Αυτή δεν ήταν άλλη από το λεωφορείο χωρίς οδηγό. Εκθειάσεις της πόλης λόγω του συμβάντος έλαβαν χώρα εκείνο το διάστημα ποικιλοτρόπως. Μάλιστα, αυτή η πρωτοτυπία συνέβαλε στο να χαρακτηριστούν τα Τρίκαλα ως πόλη ευρωπαϊκών διαστάσεων. Μετά την τετραετή απόσυρση του λεωφορείου, έντονα φημολογείται με υπερηφάνεια η άμεση και, αρχικά, πειραματική επιστροφή του. Μήπως όμως υπάρχει και άλλη όψη του νομίσματος;

Μπορεί, πράγματι, η απόπειρα αυτή να είναι απόπειρα ευρωπαϊκού, ή ακόμη και παγκοσμίου βεληνεκούς. Ποιος, ωστόσο, αναλογίζεται ότι σε χαλεπούς, επαγγελματικά, καιρούς η εν λόγω ενέργεια συμβάλλει κατά έναν μεγάλο βαθμό στην μείωση του εργατικού δυναμικού, εφόσον μειώνονται οι ευκαιρίες για εργασία οδηγών αστικού λεωφορείου;

Μία ακόμη μειονεκτική θέση αφορά στις οικονομικές δαπάνες που πρόκειται να καταβληθούν για την αγορά και εφαρμογή του οχήματος. Ποιος και πότε ανέφερε τα οικονομικά ποσά που θα δαπανούνταν στην πιθανή εφαρμογή της προηγούμενης… «παρτίδας»; Ιδίως σε μια εποχή που το μείζον παγκόσμιο πρόβλημα είναι η οικονομική κατάσταση της εκάστοτε χώρας, πόλης, δήμου.

Τέλος, αξίζει να γίνει μνεία στον ηθικό τομέα! Παντού άγχος και απληστία για την απόκτηση του ολοένα και πιο καινούριου και τελευταίου μοντέλου τεχνολογίας! Πότε θα βγει το τελευταίο μοντέλο κινητού, φορητού υπολογιστή, τηλεόρασης και άλλων τεχνολογικών μέσων. Άγχος για το πώς θα κουραζόμαστε ολοένα και λιγότερο και για το πώς θα τα έχουμε όλα έτοιμα χωρίς κόπο και πνευματική πρόοδο. Πότε θα φτάσουμε την άμετρη τεχνολογική εξέλιξη άλλων χωρών χωρίς,φυσικά, να την χρειαζόμαστε! Το λεωφορείο χωρίς οδηγό καθίσταται ως απόδειξη των μόλις προαναφερθέντων.

Καλό θα ήταν, επομένως, να γίνει μία επανεξέταση της ιδέας και επαναφοράς της παραπάνω καινοτομίας και τα χρήματα που πρόκειται να δαπανηθούν για αυτήν να δαπανηθούν καλύτερα για την ανασύσταση του φυσικού περιβάλλοντος των Τρικάλων, όπως είναι η κεντρική τους πλατεία που έχει πλήρως απογυμνωθεί από αυτό. Διότι συγκριτικά με άλλες πόλεις βρίθουν φυσικών στοιχείων, συγκριτικά, όμως, με την δυνατότητα εμπλουτισμού τους σε αυτά, υστερούν!

Πρωτάθλημα εργαζομένων: Δάσκαλοι και στο… ποδόσφαιρο. Κέρδισαν στον τελικό την Αστυνομία 2-1

Πρωτάθλημα εργαζομένων: Δάσκαλοι και στο… ποδόσφαιρο. Κέρδισαν στον τελικό την Αστυνομία 2-1

Πρωτάθλημα εργαζομένων: Δάσκαλοι και στο… ποδόσφαιρο. Κέρδισαν στον τελικό την Αστυνομία 2-1 Η ομάδα των Δασκάλων κέρδισε το πρωτάθλημα Παλαιμάχων …
Τεχνολογία και Οδική Ασφάλεια: Πιλοτικό Πρόγραμμα Καμερών σε Δρόμους και Λεωφορεία της Αττικής

Τεχνολογία και Οδική Ασφάλεια: Πιλοτικό Πρόγραμμα Καμερών σε Δρόμους και Λεωφορεία της Αττικής

Νέο ψηφιακό σύστημα παρακολούθησης τροχαίων παραβάσεων με στόχο τη μείωση των ατυχημάτων και την ενίσχυση της διαφάνειας – Σε ποιους …
Έφυγε από τη ζωή ο 59χρονος Χρήστος Πατούκας – Η κηδεία σήμερα στα Τρίκαλα

Έφυγε από τη ζωή ο 59χρονος Χρήστος Πατούκας – Η κηδεία σήμερα στα Τρίκαλα

Θλίψη στα Τρίκαλα για τον θάνατο του Χρήστου Πατούκα, 59 ετών. Η κηδεία του σήμερα, 21/6/2025, στον Ι.Ν. Αγίου Αθανασίου …
Τραγωδία στην Εθνική Οδό: Νεκρός ο 58χρονος Νίκος Παπαδόπουλος από τον Γάβρο Καλαμπάκας

Τραγωδία στην Εθνική Οδό: Νεκρός ο 58χρονος Νίκος Παπαδόπουλος από τον Γάβρο Καλαμπάκας

Νεκρός ο 58χρονος Νίκος Παπαδόπουλος από τον Γάβρο Καλαμπάκας σε τροχαίο στην Ε.Ο. Τρικάλων–Ιωαννίνων. Θλίψη στην τοπική κοινωνία …
Προεπισκόπηση Ιδιωτικότητας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια στην ομάδα μας να κατανοήσει ποια τμήματα του ιστότοπου βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.