ΕλλάδαΠρωτοσέλιδα

Ξεπέρασαν τα 3 εκατ. τα ερωτήματα πολιτών στον ψηφιακό βοηθό mAigov

23 Oct 2025
Ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου στο γραφείο του, μπροστά από οθόνη με ανοιχτό το gov.gr και τη λειτουργία του ψηφιακού βοηθού mAigov.

Ο «έξυπνος» ψηφιακός βοηθός του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, mAigov, ξεπέρασε τα 3 εκατομμύρια ερωτήματα πολιτών, αλλάζοντας τον τρόπο επικοινωνίας με το Δημόσιο, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Περισσότερα από 3 εκατομμύρια ερωτήματα έχουν υποβάλει οι πολίτες στον ψηφιακό βοηθό “mAigov” από την έναρξη της λειτουργίας του, σύμφωνα με το Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Τα θέματα που απασχολούν περισσότερο αφορούν ταυτότητες, άυλη συνταγογράφηση, υπεύθυνες δηλώσεις, πιστοποιητικά οικογενειακής κατάστασης και κοινωνικό τουρισμό.

Όπως δήλωσε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρης Παπαστεργίου, «οι περισσότεροι από 3 εκατ. διάλογοι με τους πολίτες ισοδυναμούν με λιγότερα τηλέφωνα, email, αναμονές και χαμένο χρόνο, ενώ ο ψηφιακός βοηθός βοηθά τον πολίτη να εξοικειωθεί περισσότερο με το gov.gr».

Από τις 25 Σεπτεμβρίου, που ο «mAigov» εντάχθηκε στο Gov.gr Wallet, έχουν πραγματοποιηθεί 18.684 διάλογοι μέσω της εφαρμογής, ενώ συνολικά έχουν καταγραφεί 96.387 μοναδικοί διάλογοι πολιτών το ίδιο διάστημα. Οι γλώσσες επικοινωνίας είναι ελληνικά, αγγλικά και ιταλικά.

Ο «mAigov» αποτελεί την πρώτη μεγάλης κλίμακας εφαρμογή Τεχνητής Νοημοσύνης στο ελληνικό Δημόσιο, με στόχο την απλούστευση και επιτάχυνση της διάδρασης πολιτών – κράτους.

Όπως έχει επισημάνει ο υπουργός, «μέσα σε έναν χρόνο η εφαρμογή έγινε πολύγλωσση και απέκτησε λειτουργίες action bot, επιτρέποντας στους πολίτες να εκδίδουν Υπεύθυνες Δηλώσεις και Ληξιαρχικές Πράξεις Γάμου απλώς εκφωνώντας ή πληκτρολογώντας το κείμενο».

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Pressroom
Author: Pressroom



Προεπισκόπηση Ιδιωτικότητας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια στην ομάδα μας να κατανοήσει ποια τμήματα του ιστότοπου βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.