Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Με αυτό τον τρόπο προσπαθούν να εξαπατήσουν Βολιώτες

Την προσοχή των συμπολιτών ζητά Βολιώτης, ο οποίος δέχτηκε τηλεφώνημα δήθεν υπεύθυνου του ΔΕΔΔΗΕ και όταν πληροφορήθηκαν ότι ο ίδιος έκανε τη δήλωση του ζήτησαν αριθμό τραπεζικού λογαριασμού.

«Μόλις με κάλεσαν και μου παρουσιάστηκαν ως υπεύθυνοι του ΔΕΔΔΗΕ(!). Με ρώτησαν ποίος έκανε την δήλωση για το market pass (εγώ ή ο λογιστής μου ). Όταν τους είπα ότι την έκανα εγώ, μου ζήτησαν να τους δώσω τον αριθμό λογαριασμού μου για να μου καταθέσουν τα χρήματα την δεύτερης δόσης του MARKET PASS. Προσοχή! Δεν δίνουμε κανένα προσωπικό στοιχείο», τονίζει σε ανάρτησή του η συμπολίτης.

Επειδή επιτήδειοι εξαπατούν ανυποψίαστους πολίτες ζητώντας προσωπικά τους στοιχεία, αλλά και στοιχεία των προσωπικών τους τραπεζικών λογαριασμών (IBAN κλπ), ο ΔΕΔΔΗΕ εφιστά την προσοχή των καταναλωτών για νέα απάτη από πρόσωπα που προφασίζονται την ιδιότητα υπαλλήλων/εκπροσώπων της Εταιρείας, με στόχο να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία, αλλά και στοιχεία των προσωπικών τους τραπεζικών λογαριασμών (IBAN κλπ).

Όπως σημειώνει ο ΔΕΔΔΗΕ στην ανακοίνωσή του, βάσει των αρμοδιοτήτων του, ουδεμία αρμοδιότητα έχει αναφορικά με τα θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή/και με τη διαδικασία χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (power pass).

«Συνεπώς, τονίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά είτε μέσω εφαρμογών messenger (viber κλπ)|, επισημαίνει ο διαχειριστής ηλεκτρικής ενέργειας.

Πηγή: magnesianews.gr

TrikalaNews
Author: TrikalaNews

To trikalanews.gr χρησιμοποιεί cookies. Με την επίσκεψή σας συμφωνείτε με τους Όρους. Διαβάστε ΠερισσότεραΑποδοχή