Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το σεμινάριο του ΣΘΕΒ «Η εξυπηρέτηση μετά την πώληση»

Ο ΣΘΕΒ πραγματοποίησε εκπαιδευτικό σεμινάριο την Τρίτη 03 Δεκεμβρίου με θέμα: «Aftersales». Ο σκοπός του σεμιναρίου ήταν η κατανόηση της ολικής ποιότητας στο aftersales, μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που ξεκινά πριν την πώληση και εξασφαλίζει πιστούς πελάτες και επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.

Οι συμμετέχοντες με το πέρας του σεμιναρίουήταν σε θέση να αξιολογήσουν και να προτείνουν λύσεις στους τομείς της εσωτερικής οργάνωσης της επιχείρησης, την αύξηση κερδοφορίας, την πιστότητα πελατών, την προώθηση σε νέους ή διαφυγόντες πελάτες και τη διαχείριση τυχόν συγκρουσιακών καταστάσεων αν και όταν προκύψουν.

Το σεμινάριο παρακολούθησαν στελέχη επιχειρήσεων που ασχολούνται ενεργά με την εξυπηρέτηση πελατών, τις πωλήσεις και το marketing.

Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο κος Γ.Τζαβλόπουλος, ο οποίος έχει διατελέσει διευθυντής μάρκετινγκ και πωλήσεων σε πολυεθνικές εταιρίες.

Ο ΣΘΕΒ θα συνεχίσει και την νέα χρονιά να οργανώνει εκπαιδευτικά προγράμματα που ανταποκρίνονται στις εκπαιδευτικές ανάγκες των  στελεχών όλων των ειδικοτήτων των επιχειρήσεων της Θεσσαλίας.

 



©2020 Trikalanews from TNEWSGROUP

To trikalanews.gr χρησιμοποιεί cookies. Με την επίσκεψή σας συμφωνείτε με τους Όρους. Διαβάστε ΠερισσότεραΑποδοχή