Ο ακριβός και υποβαθμισμένος σιδηρόδρομος – αποτέλεσμα της πολιτικής απελευθέρωσης και ιδιωτικοποίησης του, από Ε.Ε και αστικές κυβερνήσεις

Το πρόσφατο περιστατικό με το τρένο που ήταν να ξεκινήσει από τον Βόλο για την Λάρισα, αλλά έμεινε από βλάβη, όπως έμεινε και το λεωφορείο που κλήθηκε να κάνει αυτό το δρομολόγιο, δεν είναι ένα μεμονωμένο γεγονός.

Είναι μια ακόμα έκφραση της υποβάθμισης των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών στη χώρα μας, στο πλαίσιο της πολιτικής απελευθέρωσης και ιδιωτικοποίησης των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών, που προώθησαν όλες οι αστικές κυβερνήσεις Ν.Δ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, με βάση τις οδηγίες της Ε.Ε, είτε με το ελληνικό κρατικό μονοπώλιο του ΟΣΕ, είτε με το ιταλικό κρατικό μονοπώλιο ”Ferrovie dello Stato Italiane, για χάρη των κερδών τους.

Αυτή η πολιτική, αντί για σύγχρονες ασφαλείς και με χαμηλό κόστος επιβατικές και εμπορευματικές μεταφορές όπως παραπλανητικά υπόσχονταν όλες οι αστικές κυβερνήσεις, έφερε δραστική μείωση του αριθμού των εργαζομένων και επιδείνωση της εργασιακής θέση αυτών που απέμειναν στον σιδηρόδρομο, περισσότερα προβλήματα ασφάλειας.

Έφερε αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, κατάργηση αρκετών δρομολογίων πανελλαδικά και στη Θεσσαλία (μόλις 5 δρομολόγια Αθήνα-Θεσσαλονίκη, 6 δρομολόγια Λάρισα-Βόλος), αφού σκοπός των επιχειρηματικών ομίλων και των αστικών κυβερνήσεων, είναι η αύξηση της κερδοφορίας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία σημειωτέον επιδοτείται αδρά από το ελληνικό κράτος με 250 εκατ. ευρώ για 5 χρόνια για την κάλυψη των «άγονων» γραμμών, που αποφάσισε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ το 2017 και με επέκταση της επιδότησής της με απόφαση της κυβέρνησης της Ν.Δ, για άλλα 10 χρόνια, φτάνοντας στα 750 εκατ. ευρώ.

Έφερε την ιεράρχηση και υλοποίηση έργων από τις κυβερνήσεις Ν.Δ, ΣΥΡΙΖΑ και την περιφέρεια Θεσσαλίας, με κριτήριο την εξυπηρέτηση των διευρωπαϊκών δικτύων και τη μετατροπή της χώρας σε κόμβο μεταφορών για το κεφάλαιο και την καθυστέρηση απαραίτητων έργων ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού του δικτύου προς όφελος του λαού.

Το ΚΚΕ, αγωνίζεται για σύγχρονες, ποιοτικές, φθηνές και ασφαλείς σιδηροδρομικές μεταφορές, ενάντια στην πολιτική απελευθέρωσης και ιδιωτικοποίησης των ελληνικών σιδηροδρόμων από την Ε.Ε και αστικές κυβερνήσεις.

Είναι υπέρ της ανάπτυξης του σιδηροδρομικού δικτύου, των συνδυασμένων μεταφορών, για να γίνουν οι σιδηροδρομικές και άλλες μεταφορές, κοινωνική ιδιοκτησία, στο πλαίσιο της σοσιαλιστικής Ελλάδας, ενταγμένες σε ένα κεντρικό κρατικό φορέα μεταφορών που θα λειτουργεί με κριτήριο τις λαϊκές ανάγκες.

Παράλληλα καλεί το λαό, να συμπαραταχτεί μαζί του στον αγώνα:

Για άμεση ουσιαστική μείωση της τιμής των εισιτηρίων.

Για την επαναφορά των κομμένων δρομολογίων από Λάρισα προς Βόλο και αντιστρόφως, του προαστιακού Λάρισας-Θεσσαλονίκης, την επαναδρομολόγηση των απευθείας πρωινών τρένων από Καλαμπάκα προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη, των ανταποκρίσεων με τρένο από τον σταθμό του Παλαιοφάρσαλου προς την Καλαμπάκα.

Για την διακοπή των κρατικών επιδοτήσεων προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Για την μετατροπή όλων των συμβάσεων ορισμένου χρόνου σε αορίστου, για όλους τους εργαζόμενους και την πρόσληψη νέου μόνιμου προσωπικού με ΣΣΕ.

 Τάσος Τσιαπλές, στέλεχος του ΚΚΕ, επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης στην Περιφέρεια Θεσσαλίας



©2020 Trikalanews from TNEWSGROUP

To trikalanews.gr χρησιμοποιεί cookies. Με την επίσκεψή σας συμφωνείτε με τους Όρους. Διαβάστε ΠερισσότεραΑποδοχή