Ο Κώστας Σκρέκας ενώνει την Θεσσαλία με τον υπόλοιπο κόσμο

Νευραλγικά προβλήματα της Θεσσαλίας προσπαθεί με όλες του τις δυνάμεις να λύσει ο βουλευτής Τρικάλων της Νέας Δημοκρατίας Κώστας Σκρέκας.

Βουλευτής μεγάλου κύρους,  πρώην υπουργός και Τομεάρχης Περιβάλλοντος και Ενέργειας της Νέας Δημοκρατίας, ο Κώστας Σκρέκας, ενδιαφέρεται για την καλή υγεία της μετακίνησης των πολιτών της ευρύτερης Θεσσαλίας και όχι μόνο των πολιτών των Τρικάλων απ΄τους οποίους και ψηφίζεται.

Έννοια του επίσης είναι, να εξυπηρετούν τα σιδηροδρομικά δρομολόγια τις μετακινήσεις (Τρίκαλα-Αθήνα-Τρίκαλα) και των συναδέλφων του, βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ Τρικάλων, έτσι ώστε με ευκολία να μπορούν να παρακολουθούν  με κοινή πορεία και αδελφωμένοι, τα όσα διαδραματίζονται – με αυτούς, αλλά χωρίς αυτούς  –  στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.

Σε κάθε περίπτωση, ο βουλευτής Τρικάλων της Νέας Δημοκρατίας, με κάθε θέμα από αυτά που επιλέγει να εμφανίζει στη Βουλή, προσφέρει με όραμα  – που σύντομα θα γίνει πραγματικότητα – την ποθητή Ανάπτυξη στα Τρίκαλα… μέσω Ιταλίας.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Στη Βουλή  φέρνει ο Κώστας Σκρέκας το θέμα των σιδηροδρομικών δρομολογίων των Τρικάλων με Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Αναφορά σχετικά με τα σιδηροδρομικά δρομολόγια στα Τρίκαλα και γενικότερα τη δυτική Θεσσαλία, κατέθεσε, στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου, ο Τομεάρχης Περιβάλλοντος και Ενέργειας της Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Τρικάλων, κ. Κώστας Σκρέκας.

Ειδικότερα, στην επιστολή των Συλλόγων Φίλων του Σιδηροδρόμου Τρικάλων και Καρδίτσας προς τη Διεύθυνση Επιβατικών Μεταφορών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ, την οποία κατέθεσε ο κ. Σκρέκας στη Βουλή, επισημαίνεται πως σε ό,τι αφορά τη συγκοινωνία με την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη σήμερα το μόνο σιδηροδρομικό δρομολόγιο που εκτελείται απευθείας είναι το 884/885. Αυτό το δρομολόγιο θα πρέπει να επεκταθεί ώστε να εκτελείται και ένα δεύτερο, με αναχώρηση από την Καλαμπάκα το πρωί και από την Αθήνα το απόγευμα.
Όπως υπογράμμισε ο κ. Σκρέκας, το δρομολόγιο 884/885 έχει νευραλγική σημασία για την ανάπτυξη του τουρισμού, καθώς μεταφέρει χιλιάδες επισκέπτες κάθε χρόνο στην ευρύτερη περιοχή των Μετεώρων.

Προς το παρόν και εφόσον διατηρηθούν τα δύο ζεύγη προς την Αθήνα, κρίνεται σκόπιμο να υπάρχει ανταπόκριση στον Παλαιοφάρσαλο με προαστιακά της Θεσσαλονίκης και επιπλέον να υπάρχει ένα δρομολόγιο Καλαμπάκας – Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας το μεσημέρι που μπορεί να εκτελείται με τον συρμό του 884/885 για ανταπόκριση IC με Αθήνα και προαστιακό με Θεσσαλονίκη.

Επίσης, σχετικά με τη σύνδεση της δυτικής Θεσσαλίας με τον Βόλο, κρίνεται χρήσιμο να δρομολογηθεί λεωφορείο που θα κάνει ανταπόκριση στη Λάρισα ή στον Παλαιοφάρσαλο.
Τέλος, όπως τόνισε ο κ. Σκρέκας, όραμα όλων των Θεσσαλών είναι η κατασκευή του Θεσσαλικού Προαστιακού Σιδηρόδρομου, που θα αναβαθμίσει συνολικά τη συγκοινωνία στις Θεσσαλικές πόλεις και θα προσφέρει ασύγκριτα πλεονεκτήματα στις τοπικές οικονομίες. Προς αυτή την κατεύθυνση απαιτείται η κοινή προσπάθεια και σκληρή δουλειά ώστε σύντομα το όραμα να γίνει πραγματικότητα.
 



Αφήστε το σχόλιό σας

trikalanews

©2020 Trikalanews from TNEWSGROUP

To trikalanews.gr χρησιμοποιεί cookies. Με την επίσκεψή σας συμφωνείτε με τους Όρους. Διαβάστε ΠερισσότεραΑποδοχή