Ελλάδα

Ούτε σε …προεκλογική περίοδο τόσα …καραγκιοζλίκια

30 Nov 2017

Την ώρα που η πλειοψηφία των Ελλήνων δίνει την «μάχη» της επιβίωσης, ΣΥΡΙΖΑ και Ν.Δ. επιδίδονται σε …τηλεοπτικά σποτ σκορπώντας χρήματα του Ελληνικού λαού (από τις επιδοτήσεις που παίρνουν από τον κρατικό κορβανά) λες και βρίσκονται σε …προεκλογική περίοδο.

Από την μία η Κυβέρνηση, διαφημίζει τα …ψίχουλα που δίνει λόγω εορτών και μετά από μια πολεμική τακτική μέσω άγριας φορολογίας σε βάρος των πολιτών και από την άλλη η Ν.Δ. που διαφημίζει την αγωνιώδη προσπάθειά της να πείσει πως έχει πιάσει την συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝ.ΕΛΛ με το «δάχτυλο στο μέλι»…

Αντί να αντιληφθεί τι συμβαίνει στην πραγματική οικονομία της χώρας που έχει εξαφανισθεί μετά την χαμηλή οικονομική τάξη και η μεσαία, η αξιωματική αντιπολίτευση της χώρας, ρίχνει όλο το βάρος της σε …βλήματα που δεν πωλήθηκαν αλλά εκτιμά πως αν πωλούνταν θα υπήρχε μίζα…

Από κοντά της και η «Δημοκρατική Συμπαράταξη» που παραβιάζει τον κανόνα «στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί» και όλοι μαζί δεν βλέπουν ότι ήρθαν στην Ελλάδα οι «θεσμοί- δανειστές» οι περίφημοι … «Ευρωπ(ε)η» για να πάρουν (μετά την εδαφική κυριαρχία της χώρας) και τα σπίτια των Ελλήνων»…

Στην Αθήνα ζούνε …καταστάσεις «Ραχόι» με τα ΜΑΤ σε ρόλο …τραπεζιτών, αλλά Ν.Δ. και «Δημοκρατική Συμπαράταξη» ασχολούνται μόνο με …βλήματα…

Ο χειμώνας ήρθε, ο ειδικός φόρος κατανάλωσης στο πετρέλαιο (έμμεσος φόρος= κλεψιά) παραμένει, το λαθρεμπόριο καυσίμων «ζει και βασιλεύει» και οι πολίτες «παγώνουν» και τα …βλήματα ασχολούνται με …βλήματα.
Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις κλείνουν η μια πίσω από την άλλη μέσα σε καθεστώς αθέμιτου ανταγωνισμού, τα ελληνικά προϊόντα μένουν απούλητα στα ράφια, αλλά αυτό δεν τους ενδιαφέρει…

Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να (ξανα) πάρουν την …κουτάλα για να λεηλατήσουν ότι απέμεινε (αν απέμεινε) από την χώρα…

Ούτε που τους προβληματίζει ότι η οικονομική ανέχεια έχει δημιουργήσει στην καθημερινότητα των Ελλήνων σκηνικά «ανθρωποφαγίας» και ότι ο … «κανένας» είναι στην ερώτηση (με διαφορά) ο καλύτερος Πρωθυπουργός της χώρας.

Ψέματα μόνο ψέματα και αν δεν υπάρχουν να τα δημιουργήσουν. Μόνο αυτό τους ενδιαφέρει  και τους μεν και τους δε, που εκλαμβάνουν λανθασμένα ως αδυναμία ότι οι πολίτες δεν έχουν ξεσηκωθεί και δεν τους έχουν πάρει στο κυνήγι…

Κινηματογραφική φωτογραφία τύπου νουάρ: Μια ξανθιά γυναίκα κάθεται σοβαρή σε τραπέζι καφετέριας, με φάκελο γεμάτο χαρτονομίσματα μπροστά της. Η ατμόσφαιρα είναι σκοτεινή, γεμάτη ένταση, με χαμηλό φωτισμό, δραματικές σκιές και θολό φόντο που ενισχύει την αίσθηση μυστικότητας και απειλής.

Όταν η “ανεξαρτησία” γίνεται εργαλείο εκβιασμού – Ποιος πραγματικά υπηρετεί την κοινωνία;

Ο ρόλος των τοπικών μέσων και η λεπτή γραμμή μεταξύ ενημέρωσης, επιρροής και συναλλαγής …
Αγιαμονιώτης ποταμός: Από τα μεγάλα όνειρα στις… ζούγκλες βλάστησης – Η πραγματική εικόνα του 2025

Αγιαμονιώτης ποταμός: Από τα μεγάλα όνειρα στις… ζούγκλες βλάστησης – Η πραγματική εικόνα του 2025

Πού σταματούν οι μακέτες και ξεκινά η εγκατάλειψη – Ο Αγιαμονιώτης δίπλα στο πιο ζωντανό στέκι των Τρικάλων …
Σύλληψη ιδιοκτήτη ενημερωτικής σελίδας και ραδιοφώνου στον Βόλο για εκβιασμό της Ζέτας Μακρή – Πώς στήθηκε η αστυνομική επιχείρηση

Σύλληψη ιδιοκτήτη ενημερωτικής σελίδας και ραδιοφώνου στον Βόλο για εκβιασμό της Ζέτας Μακρή – Πώς στήθηκε η αστυνομική επιχείρηση

Με προσημειωμένα χαρτονομίσματα και παγιδευμένους διαλόγους συνελήφθη επιχειρηματίας ΜΜΕ για εκβιασμό βουλευτή – Το χρονικό της υπόθεσης …
Ενημερωτική εκδήλωση στην Καλλιθέα Ελασσόνας για τον αιμορραγικό πυρετό Κριμαίας-Κονγκό

Ενημερωτική εκδήλωση στην Καλλιθέα Ελασσόνας για τον αιμορραγικό πυρετό Κριμαίας-Κονγκό

Ο ΕΟΔΥ, η Περιφέρεια Θεσσαλίας και ο Δήμος Ελασσόνας ενημέρωσαν τους πολίτες για τα μέτρα πρόληψης και προστασίας …
Προεπισκόπηση Ιδιωτικότητας

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies ώστε να μπορούμε να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και η βοήθεια στην ομάδα μας να κατανοήσει ποια τμήματα του ιστότοπου βρίσκετε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.