Peugeot: η μάρκα με την καλύτερη εικόνα στη συνείδηση των πελατών

Σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη στην Γαλλία από τη YouGov, η Peugeot είναι η μάρκα με την καλύτερη εικόνα στη συνείδηση των Γάλλων πολιτών ξεπερνώνας κατά πολύ τους Γεερμανούς Κατασκευαστές. 

Η YouGov είναι μία διεθνής εταιρία έρευνας αγοράς η οποία ιδρύθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο. Με παρουσία σε 21 χώρες και πάνελ συνεργατών 9+ εκατομμυρίων διαθέτει ενα απο τα μεγαλύτερα δίκτυα έρευνας παγκοσμίως. 

Η συγκεκριμένη έρευνα έγινε με σκοπό να σκιαγραφήσει το προφίλ των πελατών της κάθε μάρκας αυτοκινήτου και διεξήχθη σε ένα πολύ αντιπροσωπευτικό δείγμα Γάλλων πολιτών. 

Ο λόγος για τον οποίο η Peugeot, με σημαντική απόσταση απο τους γερμανούς ανταγωνιστές, αναδείχθηκε η κορυφαία εταιρία, είναι το γεγονός οτι είναι η μάρκα η οποία προσαρμόζεται καλύτερα στις ανάγκες της οικογένειας – κάτι που εκτιμάται απο το 79% του συνόλου των ερωτηθέντων.

H προτίμηση του κοινού στην Peugeot επετεύχθη λόγω του μοναδικού της σχεδιασμού, της ασυμβίβαστης εμπειρίας οδήγησης, της αξιοπιστίας, της ποιότητας υψηού επιπέδου 

Στέφανος Σιμωτάς



©2020 Trikalanews from TNEWSGROUP

To trikalanews.gr χρησιμοποιεί cookies. Με την επίσκεψή σας συμφωνείτε με τους Όρους. Διαβάστε ΠερισσότεραΑποδοχή